Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Nationalisternas kvinnoförakt ter sig helt skrämmande. Alla kvinnor de finner ha motsatta åsikter skall våldtas och misshandlad å det grövsta. Våldtäkter och grov misshandel som ett medel att kontrollera kvinnan. Detta gäng är dock oerhört oroade över muslimernas behandling av kvinnor!
Det är väl skillnad på våldtäkt och våldtäkt kan jag tänka.
*) Här är några av budskapen från nationalister till Åsa:
”Din äckliga lilla fitta hoppas en kongoneger våldtar och mördar dig omgående"
[ Kommentar från nationell.nu ]
”Jag hoppas att du är rakad där nere eftersom jag gärna vill komma och knulla dig hårt både i din stora röv och din skrynkliga fitta.”
[ Sex-sms ]
”Shabbos goyerskan borde, behandlas med slö kniv. Denna äckliga rasförrädiska, kulturmarxist, och judehora (dvs horar åt judarna), förtjänar att få bli avsläppt naken, av en helikopter mitt i ugga-bugga-djungeln i Kongo.”
[ Sammansättning av ett par kommentarer från nationell.nu ]
”Jag är hård som fan nu och vill pumpa sönder dig där bak riktigt ordentligt.”
[ Sex-sms ]
Ja, de flesta i den här tråden vet nog vid det här laget att
Åsa Linderborg hävdar det där i sin krönika, som den här tråden till stor del handlar om. Men det är fint att du känner dig manad att skriva en komprimerad Linderborg-krönika.
Faktum är dock att de sms som Åsa Linderborg hittills har tagit upp och de hatfyllda inläggen från nationell.nu (en sida som väl kan beskrivas som vulgo-NS, snarare än nationalistisk) inte är formulerade på samma sätt.
I sms:en finns inga "politiska" anspelningar och inget rasande hat. Bara flåsande snuskigheter:
- "
Ärligt gumman, när var det sist du pullade dig själv i fittan?"
- "Hur mår din slappa fitta? Är du rakad eller har du buske där nere just nu?
Kyss på fittan."
- "Jag hoppas att du är rakad där nere eftersom jag gärna vill komma och knulla dig hårt både i din stora röv och din skrynkliga fitta."
Inläggen från nationell.nu å andra sidan är fyllda av hat, men knappast av flåsande snusk. De som skriver följande vill knappast själva ägna sig åt något sexuellt med Åsa:
- "Din äckliga lilla fitta hoppas en kongoneger våldtar och mördar dig omgående. Du är värd mindre en silverfisk på toalettgolvet."
- "Denna äckliga rasförrädiska, kulturmarxist, och judehora (dvs horar åt judarna), förtjänar att få bli avsläppt naken, av en helikopter mitt i ugga-bugga-djungeln i Kongo."