2012-12-21, 10:23
Medlem
Sperssons avatar
.
Folk hade säker bemött henne med respekt om hon försökt hålla sig till sanningen i sina artiklar.
Citera
2012-12-21, 10:26
Medlem
Condottieris avatar
Jag tar normalt sett avstånd från hot om mord och misshandel, så även i det här fallet. Linderborg har ryggrad och omfattar en del utrikespolitiskt vettiga åsikter. Hon är ingen sionistmarionett. Dock är hon, trots sin relativa ungdom, en reaktionär batikhäxa, salongskommunistisk stofil och småhysterisk mjukispolitruk. Därför blir det mest tröttsamt och i bästa fall en smula komiskt när hon gnäller i tv om "journalisters starka yrkesidentitet" och om "upplysningsideal". Lite sött och hjärtknipande är det förstås när hon piper småflicksaktigt att "antirasisterna är i alla fall fler än rasisterna". Hon behöver hursomhelst lära sig att hennes överhetspropaganda inte är uppskattad av en ansenlig del av folket.
Citera
2012-12-21, 10:30
Medlem
Är det inte lite konstigt av henne att ha en telefon med läckt nummer påslagen mitt i natten så att hon blir väckt av hat-sms?

Själv hade jag avslutat abonnemanget omedelbart.
Citera
2012-12-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Hmmm nu påstod hon precis att våldet stenkastarvänstern använder sig av är obetydlig i jämförelse med det högerextremas.

Där tappade hon all trovärdighet. Eller ja, det lilla som fanns kvar. Först sitta där och låtsas vara en ståndaktig sköldmö uppe på demokratins barrikader för att skydda den mot ondskans krafter. För att i nästa andetag negligera och rakt ut osynliggöra andra krafter i samhället som använder sig av precis samma metoder som de högerextrema.

Vilken fullkomligt oärlig journalist.

Vilken äcklig liten kackerlacka hon är.

Var det obetydligt när SSU-medlemmar bestämde sig för att modigt hälla bensin ner i en "högerextrem"(typ SD...) persons brevinkast och tutta på medans dennes dotter på 5 år låg och sov i lägenheten?

Där har vi dessa "människors" nivå. Åsa Lindeborg och hennes gelikar är de lägsta avskum som finns.
Citera
2012-12-21, 10:31
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
En stor del av hatinläggen i den här tråden torde enligt den här logiken alltså skrivas av Åsas kolleger. Är det inte risk att du med den logiken till slut kommer att outa dig själv.
Hur fan tänker du nu?
Citera
2012-12-21, 10:37
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Känner du dig som en riktig man nu Molok. Nu när du får spy ur dig galla över starka kvinnor som vågar göra det du bara gör anonymt på Flashback?
Känner du dig riktigt manlig när du likt dom du hatar, kallar kvinnor för horor och luder? Ni förenas i hatet mot kvinnor som inte gör och tycker som ni önskar.
Hur känns det Molok? känner du dig som en riktig man eller är du egentligen en liten hen som bara näthatar medan andra på riktigt avslöjar nymediernas verkliga brottslingar.
För mig är det lite tuffare faktiskt.
Ha ha, vilken patetisk överreaktion, Bullen. lilla Linderborg känner förstås innerst inne på sig att hennes klassbegrepp är nattståndet och på väg att bli fullständigt irrelevant. Det är därför hon söker tröst genom att gråta ut i tv. samtidigt som hon passar på att demonisera de onda "rasisterna".

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag uppskattar fräsiga fruntimmer som kan ta för sig...
...förutsatt att kärringen i fråga å sin sida uppskattar en riktig karl, som kan sätta gränser.
Senast redigerad av Condottieri 2012-12-21 kl. 10:43.
Citera
2012-12-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Hur fan tänker du nu?

Ungefär som vilken konspirationsteoretiker som helst som tror att det är åsas kolleger som skriver äckliga texter till henne. Var hör dina texter hemma i det sammanhanget?
Citera
2012-12-21, 10:44
Medlem
chainmails avatar
Åsa Linderborg är en sån som använder demokrati och yttrandefrihet när det passar hennes syften för att i nästa sekund uppmana till direkt antidemokratiska handlingar. Hennes nära kontakter med AFA och Expo borde göra att fler ifrågasätter om inte hennes trovärdighet så hennes motiv.

Personligen tror jag inte ett ögonblick på Linderborg när hon säger att skulle blivit hotad av "nazistiska hatsajter" och om så skulle vara fallet förstår jag inte problemet, Reinfeldt och etablissemanget har bjudit upp till dans med statsministerns uttalande "den som gett sig in i leken får leken tåla...", kanske gäller detta sensationella uttalande endast Sverigedemokrater?

Jag blev nästan spyfärdig av att se Linderborgskan först försöka peta in en poäng om främlingsfientlighet för at tvinna ev sympatier sedan analysera främlighetens/medborgarnas oro och dess framväxt i ett krisande Europa dock utan att göra analysen fullständig för att fortsätta med att snyfta om hennes son och hur stolt han är över mamma som står upp mot dom som är dumma och slutligen, kronan på verket - finalen, hur hon och Aftonbladet i slutet av månaden ska polisanmäla meningsmotståndare. De allra mest korkade tittarna köper nog hennes berättelse men det stora flertalet såg nog rätt igenom den. Strategin är genomskådad!

Jag tänker på hur Linderborg uppträdde i TV och hur hon nästan bröt ihop - vilken otroligt manipulativ och oärlig människa!
Citera
2012-12-21, 10:46
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimreporter
Ungefär som vilken konspirationsteoretiker som helst som tror att det är åsas kolleger som skriver äckliga texter till henne. Var hör dina texter hemma i det sammanhanget?
Varför är det mer "konspirationsteoretiskt" att föreslå det än att det är "rasister" som ligger bakom? Menar du att Linderborgskan har anlag för telepati?

Kom nu inte dragandes med något eländigt jävla "det-är-bara-dina-svettiga-knullfantasier-som-du-söker-utlopp-för"-gnäll. Jag har aldrig tyckt att hon är speciellt snygg, dessutom är hon för gammal för mig. Visst är hon väl knullbar, men så himla mycket mer är det inte heller. Vänligen kom med något nytt och relevant.

För övrigt bekräftar alla töntiga ryggklappningar och kindsmekningar hur inkrökt och kärringaktigt terapeutisk "den svenska offentligheten" är.http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15963036.ab
Citat:
Peter Letmark, reporter Dagens Nyheter

"PEPP PEPP PEPP från mig till Åsa Linderborg som är förföljd av fascister."
HEJA ÅSA!!!!
Senast redigerad av Condottieri 2012-12-21 kl. 10:58.
Citera
2012-12-21, 10:49
Medlem
sebastian_s avatar
Det är ingen som kan länka hennes medverkan i nyhetsmorgon? Förbaskat svårt att hitta den typen av klipp på svtplay.
Citera
2012-12-21, 10:51
Medlem
padrons avatar
Jag tycker väl det mest sorgliga är att hennes familj blir utsatt för hot.

Men med tanke på att hennes åsiktsfränder, kommunisterna, våldtog Europa under femtio års tid så kommer hon faktiskt ganska billigt undan.
Citera
2012-12-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ärligt gumman, när var det sist du pullade dig själv i fittan?

Citat:
Jag hoppas att du är rakad där nere eftersom jag gärna vill komma och knulla dig hårt både i din stora röv och din skrynkliga fitta.

Citat:
Jag antar att det är ett tag sedan du sist fick en kuk i dig med tanke på din ålder. Säg gärna till så kommer jag och knullar dig ordentligt.

Citat:
Jag är hård som fan nu och vill pumpa sönder dig där bak riktigt ordentligt. Är du med?

Tycker inte den här sms-killen verkar så farlig, han ber ju om lov. Mer en mysig porrfarbror än en hemsk våldtäktsnazist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in