Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Anledningen till att jag som SD-anhängare väljer att vara anonym är att slippa förknippas med halvidioter som dig. Hur kan man tycka kvinnor som utsätts för hot och trakasserier får skylla sig själva?
Jag tycker nog att när man insinuerar, eller rakt ut kallar andra för idioter (skit), så kan man räkna med att bli kallad för idiot (skrynklig fitta) tillbaka. I det här fallet kallar Åsa en hel drös människor för skit. Vad är ett godtagbart svar på det? Läs andra meningen i mitt inlägg. Du tillskriver mig halmstrån.
Anledningnen till att folk blir upprörda är för att det enda medel de har att kommunicera med henne är genom mail eller genom kommentarer. Hennes medel är att berätta för hela Sverige att dessa personer är skit. Det de inte kan ta igen i räckvidd får de ta igen i syrlighet. Majoriteten av det hon kallar skit är helt vanligt folk. Somliga saknar tålamod, och går rakt på sak och mejlar henne direkt, och säger att det är hon som är skit.
Jag berömmer ingen som skickar hotmail, men jag fördömmer heller ingen som reagerar starkt på hennes minst sagt provokativa agenda.