Citat:
Ursprungligen postat av Rifum
Jag antar att Åsa Linderborg läser denna tråden på FB eller åtminstonde någon närstående.
Har ett par frågor jag skulle vilja ha svar på och ställer dom direkt till Åsa.
Att hon skulle sitta och besvara inlägg från Flashback-troll ska du nog inte räkna med.
Citat:
1. Vad hade du räknat med när du skrev dina artiklar egentligen?
Aha, väljer man att granska vissa samhällsföreteelser får man helt enkelt skylla sig själv om man blir hotad. Fin demokratisyn där.
Citat:
2. Har du inte underskattat antalet svenskvänliga?
Antalet hardcore-rasister är verkligen inte stort. Däremot är det så med den "rörelsen" att i princip alla sympatisörer sitter och spammar på internet i hög utsträckning, vilket kan få dem att se ganska många ut. Så ser det inte ut med sympatisörer till andra ideologier.
Citat:
3. Var det värt att rasera hela din tillvara för att vara PK och svenskfientlig?
Jag är av den uppfattningen att det PK spelet i Sverige har gått alldeles för långt nu och jag känner ingen empati för Åsa. Däremot är det synd om barnen som hon utsätter för ett indirekt hot. Vad är kvinnan för mor egentligen? En förälders största ansvar är att skydda sina barn!!!
Återigen, som opinionsbildare ska man inte kunna skriva om vissa saker eftersom man då får räkna med hot från de rakryggade, ädelvita patrioterna. Om hennes barn hamnar i fara är det hennes fel, inte rasisterna som hotar henne.
Citat:
Människor som är beredda att ta till våld för att bevara de svenska traditionerna och ta fajten mot mångkulturen.
Yeah right, det finns säkert "jättemånga" som resonerar i de banorna.

Jättemånga på Nationell.nu och den bubbla du befinner dig i däremot.