2012-12-23, 00:21
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Inget belägg alltså.
Men påstå inte saker då.

Du kallar henne luder och hon kallar SD fascister.
Så speciellt mycket till seriös debatt lär det ju inte bli här...

Sen när är Aftonbladet med dess kulturchef i sanningens tjänst. Menar du att Åsa har rätt när hon kallar SD för fascister. Är det sakligt och korrekt eller vad fan menar du?
Citera
2012-12-23, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Hets mot folkgrupp - jag antar att du hört talas om "klass mot klass"? Blod på händerna har ni kommunister förvisso, du liksom Linderborg och andra diktaturälskare formligen vadar ju i blod!

Jag älskar inga diktaturer. Däremot är Nationell.nu, Nordfront och Realisten öppna med att de älskar Hitler och nazismen. Högerextremisternas otaliga mord på invandrare, antirasister, homosexuella och andra som inte passar in i deras ideal visar också att de har blod på sina händer.
Citera
2012-12-23, 00:24
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Sen när är Aftonbladet med dess kulturchef i sanningens tjänst. Menar du att Åsa har rätt när hon kallar SD för fascister. Är det sakligt och korrekt eller vad fan menar du?
Sluta tramsa.
Varför skulle hon vara köpt?
Hon kan väl styras av sina ideal.
Citera
2012-12-23, 00:33
Medlem
felias avatar
Citat:
Sluta tramsa.
Varför skulle hon vara köpt?
Hon kan väl styras av sina ideal.

Så hennes oavlönade arbete på Aftonbladet är av ideell natur.

Varför beklagar du dig över Bonnierpressens Amelia, det är ju ett seriöst förlag utan någon agenda.
Citera
2012-12-23, 00:36
Avstängd
jugbandbluess avatar
finns väl inga anonyma kontantkort längre?
Citera
2012-12-23, 00:38
Medlem
Jag antar att Åsa Linderborg läser denna tråden på FB eller åtminstonde någon närstående.
Har ett par frågor jag skulle vilja ha svar på och ställer dom direkt till Åsa.

1. Vad hade du räknat med när du skrev dina artiklar egentligen?
2. Har du inte underskattat antalet svenskvänliga?
3. Var det värt att rasera hela din tillvara för att vara PK och svenskfientlig?

Jag är av den uppfattningen att det PK spelet i Sverige har gått alldeles för långt nu och jag känner ingen empati för Åsa. Däremot är det synd om barnen som hon utsätter för ett indirekt hot. Vad är kvinnan för mor egentligen? En förälders största ansvar är att skydda sina barn!!!

Jag befarar att Åsa kan ha rätt i ett par saker och det är att politiskt våld mot journalister och politiker är något som det kommer att komma mycket mer av i framtiden. Den senaste tiden har jag mött så många människor som jag aldrig trodde skulle uttala saker som de gör.

Människor som är beredda att ta till våld för att bevara de svenska traditionerna och ta fajten mot mångkulturen.

Jag säger inte att de har rätt, men heller inte att de har fel. Något är sjukt i samhället, tyvärr har det smittats till allt för många journalister och politiker.
Citera
2012-12-23, 00:41
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Så hennes oavlönade arbete på Aftonbladet är av ideell natur.
Enligt inlägg i denna tråd var hon övertygad kommunist redan vid 12 års ålder. Hon är säkert mer extrem än de som betalar hennes lön.
Citat:
Varför beklagar du dig över Bonnierpressens Amelia, det är ju ett seriöst förlag utan någon agenda.
Ja, Bonniers har en politisk agenda. Och?
Citera
2012-12-23, 00:45
Medlem
Reddots avatar
Bilderna som snubben med ett öga som avatar postade, är det bevis för att Åsa fifflar eller?
Citera
2012-12-23, 00:47
Medlem
Citat:
Belägg??

rimligen är det här felias belägg
http://www.conspiracyplanet.com/channel.cfm?channelid=114&contentid=5141
Citera
2012-12-23, 00:51
Medlem
felias avatar
Citat:
Enligt inlägg i denna tråd var hon övertygad kommunist redan vid 12 års ålder. Hon är säkert mer extrem än de som betalar hennes lön.

Ja, Bonniers har en politisk agenda. Och?
Är det någon som har kapat ditt konto eller knarkar du?
Citera
2012-12-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifum
Jag antar att Åsa Linderborg läser denna tråden på FB eller åtminstonde någon närstående.
Har ett par frågor jag skulle vilja ha svar på och ställer dom direkt till Åsa.

Att hon skulle sitta och besvara inlägg från Flashback-troll ska du nog inte räkna med.

Citat:
1. Vad hade du räknat med när du skrev dina artiklar egentligen?

Aha, väljer man att granska vissa samhällsföreteelser får man helt enkelt skylla sig själv om man blir hotad. Fin demokratisyn där.

Citat:
2. Har du inte underskattat antalet svenskvänliga?

Antalet hardcore-rasister är verkligen inte stort. Däremot är det så med den "rörelsen" att i princip alla sympatisörer sitter och spammar på internet i hög utsträckning, vilket kan få dem att se ganska många ut. Så ser det inte ut med sympatisörer till andra ideologier.

Citat:
3. Var det värt att rasera hela din tillvara för att vara PK och svenskfientlig?

Jag är av den uppfattningen att det PK spelet i Sverige har gått alldeles för långt nu och jag känner ingen empati för Åsa. Däremot är det synd om barnen som hon utsätter för ett indirekt hot. Vad är kvinnan för mor egentligen? En förälders största ansvar är att skydda sina barn!!!

Återigen, som opinionsbildare ska man inte kunna skriva om vissa saker eftersom man då får räkna med hot från de rakryggade, ädelvita patrioterna. Om hennes barn hamnar i fara är det hennes fel, inte rasisterna som hotar henne.

Citat:
Människor som är beredda att ta till våld för att bevara de svenska traditionerna och ta fajten mot mångkulturen.

Yeah right, det finns säkert "jättemånga" som resonerar i de banorna. Jättemånga på Nationell.nu och den bubbla du befinner dig i däremot.
Citera
2012-12-23, 00:53
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddot
Bilderna som snubben med ett öga som avatar postade, är det bevis för att Åsa fifflar eller?
Kattögat alltså?

Bilderna visar att hon endast ger exempel på hatinlägg från en enda site (Nationell.nu), fast hon försöker ge intrycket att det är lika illa överlag.

Dessutom stämmer inte kommentarernas datum med hennes lilla berättelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in