Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Säkert! De stolta patrioterna skulle ju aldrig uttrycka sig sådär! Jag har själv läst flera av de där kommentarerna på de aktuella järnrörssajterna så det är inget påhitt. Det är ingen nyhet att kvinnliga journalister får den typen av meddelanden av den sexistiska aphögern (de som gläds åt SD:s opinionssiffror).
Visst, men herre min jävla skapare vilka höga växlar hon drar på. Hon har
säkert fått hotbrev, hotsms och hotmail men vad i hela helvete består resten av? Man får lära sig att man absolut inte får tänka kollektivt, sedan gör Åsa det själv. Som om alla nationalister är en del av något slags livsfarligt abstrakt väsen som är ute efter henne och hennes son. Jag kan också skriva att jag hoppas att Åsa Lindeborg får skallen spräckt, men det är ganska långt ifrån att faktiskt lägga en bomb i hennes brevlåda eller vad fan som helst. Ja, det har skett mot andra, men snälla, ska Åsa byta adress och ta bort sin sons namnlapp i ryggsäcken? Nej, här är det inte fråga om någon martyr, utan om någon som har slut på utvägar och argument och då väljer att skriva en snyftartikel om hur synd det är om henne.
Patetiskt!