2009-03-31, 23:32
Medlem
DearLeaders avatar
Shite, vad patetiskt... Det gick verkligen precis som de flesta av er förutspådde sen dag ett. Att det skulle bli exakt så vågade jag inte hoppas på, men nu är man överbevisad.

Undrar vad riksslampan ska göra nu... Hon kan väl inte ha en enda atom kvar av (eventuell) trovärdighet i media längre efter detta? Inte ens Expressen eller Aftonbladet kan väl vara tillräckligt oseriösa för att fortsätta blåsa upp något slags kvasikändisstatus kring detta mänskliga avskräde? Seriöst, vad tror ni hon gör om fem år? Vad kan hon göra? Att ägna sig åt någon form av billigare "eskortservice" är det enda jag själv kan komma att tänka på just nu.. Suck, kan inte denna atomsopa bara få bli skjutsad till vetrinären och få en spruta och få sommna in! Det skulle åtminstonne bli ett värdigt slut på ett fenomenalt ovärdigt liv..
2009-03-31, 23:39
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Blir intressant att se vad som händer med Rosings blogg nu när sista programmet har sänts och hon kan fortsätta med sitt liv just som det är och lägga all tid på att berätta om det... Undrar hur rese-bloggen blir den här gången?

Det intressanta är att se hur hon kommer "hantera" förhållandet med Peter - än så länge så har han varit en "god vän". Ska jag våga gissa på rubriker som "det sa bara klick" (eller dylikt). Hur hon än sköter det är meningslöst ändå - hon har varit avslöjad sedan månader tillbaka.

Angående att programmet inte skulle vara uppgjort - första gången Peter sågs till var ju ett par månader innan Linda fick erbjudandet att göra freakshowen när hon var i Göteborg. De bodde på samma hotellrum tills Linda ändrade inlägget.

För övrigt - efter att ha sett det sista programmet så blir det helt plötsligt vettigt att Linda har lagt ut en massa bilder med Peters utsikt; att bo i förorten är inte att föredra enligt Linda så då måste hon visa på nu att hon inte bor i Blackeberg, eftersom dom nämnde det i programmet.

Edit 1: DearLeader - varför tror du skvallerpressen bryr sig om i fall om de har någon slags trovärdighet? Dessvärre så har jag tappat förtroendet för den svenska journalistkåren för ett tag sedan - på både stora och små lögner.
Senast redigerad av William Haines 2009-03-31 kl. 23:46.
2009-04-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
...//text//...

Och det ser ut som om bilderna idag ÄR tagna i Lindas kök i Blackeberg om man tittar på kaklet (ja, jag vet - jag lägger märke till sånt), så jag antar att hon och Peter inte flyttat ihop! Däremot så fick vi bevisat att hon absolut inte bor på Wallingatan där hon postat massor av bilder från.

...// text//.....

Tyvärr, bilderna kommer inte från Blackeberg. I Blackeberg är det runda vita handtag på skåpluckor och lådor men dagens bilder visar rostria handtag.
Mönstret i kaklet är likadant på båda adresserna men i Blackeberg är de färgade till skillnad från andra adressen som har grått mönster.
Bilder som bevisar mitt påstående går att se på Lindas blog.
2009-04-01, 00:06
Medlem
Nu undras...

Finns det anledning för LR att blogga vidare på TV5 och kommer de isåfall kräva att hon öppnar kommentarfunktionen?
När fixar hon håret nästa gång... och var?
2009-04-01, 00:09
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Tyvärr, bilderna kommer inte från Blackeberg. I Blackeberg är det runda vita handtag på skåpluckor och lådor men dagens bilder visar rostria handtag.
Mönstret i kaklet är likadant på båda adresserna men i Blackeberg är de färgade till skillnad från andra adressen som har grått mönster.

Jag har ingen aning om hur lägenheterna ser ut i Blackeberg, men varför skulle de påstå detta i programmet och sedan filma i någon annans lägenhet? Det var knappast en förskönande bild av Lindas hem som gavs i programmet...
2009-04-01, 00:42
Medlem
Malarkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami

Ehhh så alla lägenheter har samma skåpluckor? Har du hört talats som renovering? Det kan man även göra i hyresrätter.
2009-04-01, 00:58
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malarkey
Ehhh så alla lägenheter har samma skåpluckor? Har du hört talats som renovering? Det kan man även göra i hyresrätter.

Catami menar förmodligen inte alla lägenheter i Blackeberg, utan mer specifikt; Linda Rosings lägenhet i Blackeberg.
Det är väl underförstått?

Men visst, någon kan ha "renoverat" och bytt ut ett, några eller alla handtag/knoppar hos Linda, inför den senaste fotograferingen...

http://i42.tinypic.com/nqeo00.jpg
Senast redigerad av Callas 2009-04-01 kl. 01:04.
2009-04-01, 01:01
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Catami menar förmodligen inte alla lägenheter i Blackeberg, utan mer specifikt; Linda Rosings lägenhet i Blackeberg.

Men visst kan någon ha bytt ut ett, några eller alla handtag/knoppar hos Linda sedan de första bilderna togs i det köket.

Eftersom jag är helt patetiskt - så kan man gå tillbaka i Lindas gamla Hanky-blogg och se samma kakel-mönster sedan åtminstone september förra året. Så jag tror till 99% att det var hennes sunklägenhet i Blackan.
2009-04-01, 01:15
Medlem
Malarkeys avatar
Citat:
Eftersom jag är helt patetiskt - så kan man gå tillbaka i Lindas gamla Hanky-blogg och se samma kakel-mönster sedan åtminstone september förra året. Så jag tror till 99% att det var hennes sunklägenhet i Blackan.

Om ni orkar så kan ni spela upp Tisdagens avsnitt i kanal web tv spola fram när linda har dejting med killarna hemma hos sig. På en sekvens kan man faktist se halva hennes gatunamn på huset. Sen vore det väl enkelt att söka efter det på hitta.se ?
2009-04-01, 01:18
Medlem
Tempestass avatar
Citat:
Haha, vad kul. FB-ryktet att Hugo skulle vinna var sant!

Nu väntar jag på extramaterialet där Linda förklarar att det inte funkade på grund av åldersskillnaden.

En biverkning av det är väl att hon inte hade tid att köpa ut lådvin åt spolingen. Skulle väl ta för mycket tid från bloggandet och plattången.
2009-04-01, 01:21
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:

Så var hundrade kakelplatta är Bobbys?
2009-04-01, 01:57
Medlem
Callass avatar
Citat:

Men visst, någon kan ha "renoverat" och bytt ut ett, några eller alla handtag/knoppar hos Linda, inför den senaste fotograferingen...

http://i42.tinypic.com/nqeo00.jpg

Flera köksbilder, som Linda haft med tidigare i bloggen (på Kanal 5).

Olika vinklar, och olika ljus/belysning.
Man ser vita knoppar, och kakel med rutor som skiftar i olika nyanser...

http://i39.tinypic.com/24o9edg.jpg

http://i42.tinypic.com/2uzuj51.jpg

http://i42.tinypic.com/2889vmd.jpg

http://i41.tinypic.com/2z71ojo.jpg

http://i42.tinypic.com/200fwpz.jpg

Vilket mysterium! Har hon tvingat Peter att inreda sitt kök så att hon ska känna sig som hemma?
Senast redigerad av Callas 2009-04-01 kl. 02:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in