2008-08-11, 00:44
  #4285
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Varför inte komma upp någon gång och träffa mig?
Varför inte på onsdag? Det är amatörernas kväll.

Mae West


"When I'm good, I’m good, but when I’m bad, I’m great”.

Dessvärre så har jag studerat fröken West och hon är - en redig feminst! Illa nog!
2008-08-11, 07:34
  #4286
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det där KRÄVER en "if they mated"

Tänk om de gjorde det Vad skulle det bli av avkomman?
.
2008-08-11, 07:36
  #4287
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Hon fick ju inte vara backstage på pride där dom sålde billigt sprit och där alla andra kändisar fick vara med
läste detta i kicks bilagan
och om jag inte tar helt fel var det därifrån som Linda blev utkastad från

Så det är nog bara en klick bögar som gillar linda , resten tycker som vi andra

Där med? Eller blandar du ihop det med Allsången?
.
2008-08-11, 07:39
  #4288
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag har en bögpolare som är väldigt trött på att Linda försöker marknadsföra sig som bögarnas vän. Hon är enligt honnom möjligen fjollbögarnas vän, men det är tveksamt. Hon ger bögarna dålig publicitet

Ahhh, härligt! Det finns hopp för mänskligheten ändå!
.
2008-08-11, 13:03
  #4289
Medlem
hamadas avatar
Pga en ihärdig förkylning (där slutar alla likheter med LR!) och allmän tristess roade jag mig med att räkna alla hennes "jag" i senaste inlägget (Tusenbröder). Det blev 18 stycken!

Tänkte räkna alla "mig" också men så tråkigt har jag inte......

F ö ska jag sluta kika i hennes blogg för det det känns som om jag föder och göder "det".......

edit:
fan börjar skriva illa också, hög tid att dra
2008-08-11, 13:12
  #4290
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Tusenbröder!
Published: Idag, 11:35

Jag har hostat hela natten och snoret bara
rinner. Ursäkta mig för det sista infot men så är läget
för mig nu.
Jag skulle ha varit på en casting för en tv-grej idag.
Men blev tvungen att avboka det pga att jag är så hängig.
Jag kan inte sitta där och må så här, så jag bokade en ny
dag till Torsdag istället,hoppas att jag är bättre då.
Det visar väl sig.

Eller så är det meningen att jag inte ska gå på
den här grejen? Jag tror som sagt på ödet.
Allt som händer ska hända och allt har en mening med
det oxå. Det är det undermedvetna som säger något till dig.
Men det visar väl sig på Torsdag om jag är frisk eller inte.
Oj,vad jag lät djup nu,,,,skratt!

Och jag som är bjuden på Guldknappen på Torsdagkväll.
Den stora modegalan för alla sthlmsmodeelit.
Den som jag verkligen har sett framemot att gå på.
Vi få hoppas att jag hinner bli bra tills dess,suck!

Och jag som inte har köpt nägon klänning till den festen
heller,än!
När ska jag hinna det? och vad ska jag ha på mig?
HJÄLP MIG! kom med förslag.
Det måste var något exclusivt eftersom det är Guldknappen.

Nej nu ska jag dricka lite varmt te och lägga mig under mitt
varma täcke och fortsätta titta på Tusenbröder.
Vi hyrde den igår och jag orkade inte titta klart på hela då."




Sjuk igen? Jag tror Farmor behöver ta det lite lugnare så kanske hon håller sig friskare. Eländigt värre att bli förkyld på sommaren så jag hoppas hon kryar på sig!
.
2008-08-11, 13:18
  #4291
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Pga en ihärdig förkylning (där slutar alla likheter med LR!) och allmän tristess roade jag mig med att räkna alla hennes "jag" i senaste inlägget (Tusenbröder). Det blev 18 stycken!

Tänkte räkna alla "mig" också men så tråkigt har jag inte......

F ö ska jag sluta kika i hennes blogg för det det känns som om jag föder och göder "det".......

edit:
fan börjar skriva illa också, hög tid att dra

Hoppas du kryar på dig snart nog!

Förövrigt så kan jag inte se så stort fel med alla hennes jag i inlägget. Skulle hon skrivit "man" eller brytit av meningarna ännu mer än brukligt? Hon berättar om sin förkylning och det inkluderar ju per automatik en massa jag om man ska formulera sig korrekt.

Du fick med 4 jag och på långt färre meningar men hade fått med ett till om du hade formulerat dig bättre. Är det så fult med jag numera, tolkas det som ego-aktigt att skriva jag? Då har jag nog fått förklaringen till varför alla människor säger "man" om sig själv och vad det än må handla om. Mkt irriterande att så många inte pratar i jag-form längre.
.
2008-08-11, 13:35
  #4292
Medlem
Tolvans avatar
Är hon sjuk nu igen? Har hon HIV eller är det bara så att hennes nyttiga diet inte är så nyttig?
2008-08-11, 13:51
  #4293
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Men din lycka är ju att män gillar lite Betty Boop kvinnor!

menade inte "vår" Betty Boop på fb... f´låt.

Jovisst är det trevligt att vara så omtyckt men det börjar bli jobbigt att inte kunna gå utanför dörren för att alla män som drar och sliter i mig. De ber mig på sina bara knän "välj mig Betty, välj mig". Och sen att inte kunna sova för alla karlar som står under balkongen och brölar fram sina serenader nätterna i enda...grannarna har börjat klaga och det kan jag förstå, de slutar ju inte ens om du kastar ruttna tomater på dem. Så nä, det är inte bara fördelar med min vackra Betty-look

Det är kanske tur för LR att hon slipper de problemen, någon Betty Boop är hon inte...snarare en dålig barbiedocka!
2008-08-11, 14:05
  #4294
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hoppas du kryar på dig snart nog!

Förövrigt så kan jag inte se så stort fel med alla hennes jag i inlägget. Skulle hon skrivit "man" eller brytit av meningarna ännu mer än brukligt? Hon berättar om sin förkylning och det inkluderar ju per automatik en massa jag om man ska formulera sig korrekt.

Du fick med 4 jag och på långt färre meningar men hade fått med ett till om du hade formulerat dig bättre. Är det så fult med jag numera, tolkas det som ego-aktigt att skriva jag? Då har jag nog fått förklaringen till varför alla människor säger "man" om sig själv och vad det än må handla om. Mkt irriterande att så många inte pratar i jag-form längre.
.

Det är ändå "fulare" att använda "man". Skrev också att jag börjar skriva illa....om det inte finns något utanför egot blir det för många jag
Vidhåller att företeelsens ego är på tok för stort, därför alltför många jag!
2008-08-11, 14:26
  #4295
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Där med? Eller blandar du ihop det med Allsången?
.
Nej det var ju på pride som dom blev utkastade även fast erwik hade rätt armband så hade ju inte Linda det så båda fick gå ut och iväg. det var ju det erwik skrev om i sin blogg
detta + att någon hade tagit bort Lindas uppträdande
hon skulle alltså ha uppträtt på pride men tydligen gillade inte den som bestämmer detta och tog bort henne.
det stod i den tidningen som linda skriver för
Kommer inte ihåg vad den tidningen heter men jag kollade vad hon hissade och dissade och hon dissade just det att hon blev borttagen

http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&blogPage=6
__________________
Senast redigerad av Soolen 2008-08-11 kl. 14:42.
2008-08-11, 14:28
  #4296
Bannlyst
Hon som dom två senaste gångerna var sjuk hävdade att hon minnsan aldrig är sjuk och nu har hon haft förkyling 3 gånger på 3 månader !!!!!!!!!!!!!
det är mer än vad en normal människa ha på 3år !!!!!!!!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in