Dagens Farmor #1:
"Tusenbröder!
Published: Idag, 11:35
Jag har hostat hela natten och snoret bara
rinner. Ursäkta mig för det sista infot men så är läget
för mig nu.
Jag skulle ha varit på en casting för en tv-grej idag.
Men blev tvungen att avboka det pga att jag är så hängig.
Jag kan inte sitta där och må så här, så jag bokade en ny
dag till Torsdag istället,hoppas att jag är bättre då.
Det visar väl sig.
Eller så är det meningen att jag inte ska gå på
den här grejen? Jag tror som sagt på ödet.
Allt som händer ska hända och allt har en mening med
det oxå. Det är det undermedvetna som säger något till dig.
Men det visar väl sig på Torsdag om jag är frisk eller inte.
Oj,vad jag lät djup nu,,,,skratt!
Och jag som är bjuden på Guldknappen på Torsdagkväll.
Den stora modegalan för alla sthlmsmodeelit.
Den som jag verkligen har sett framemot att gå på.
Vi få hoppas att jag hinner bli bra tills dess,suck!
Och jag som inte har köpt nägon klänning till den festen
heller,än!
När ska jag hinna det? och vad ska jag ha på mig?
HJÄLP MIG! kom med förslag.
Det måste var något exclusivt eftersom det är Guldknappen.
Nej nu ska jag dricka lite varmt te och lägga mig under mitt
varma täcke och fortsätta titta på Tusenbröder.
Vi hyrde den igår och jag orkade inte titta klart på hela då."
Sjuk igen? Jag tror Farmor behöver ta det lite lugnare så kanske hon håller sig friskare. Eländigt värre att bli förkyld på sommaren så jag hoppas hon kryar på sig!

.