2009-05-09, 00:39
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hmm, jag tror hemmamamman Bionda kommer göra en comeback, tills hon inser att hennes nya man KVÄVER hennes kreativitet och göra en bejublad comeback som sångerska!

Hon kvävdes ju som hemmafru i Västerås. Då insåg hon att hon inte ville ha något hemmafruande i sitt liv. Sedan insåg hon att hon inte ville ha några knarkare i sitt liv. Inser hon ännu mer så kan det bli ödesdigert...

Biondas stavning är intressant. Hon är ingen dyslektiker, det märks. Ändå tenderar hon att stava "fonetiskt". Man kan fundera på vilken sorts språksvårigheter hon lider av, det har jag gjort nu i närmare en minut.

Jag skulle vilja säga att hon inte har några egentliga svårigheter med språket. Hon skriver fullt normalt för att vara ett litet barn som inte riktigt har hunnit börja läsa, och som inte hunnit reflektera allt för mycket över världen. Hon har helt simpelt inte hunnit se talspråket omsatt i text så mycket hittills.

Hon har förmodligen aldrig läst en halvsida i en kvällstidning i ett svep.
2009-05-09, 08:40
Medlem
m68s avatar
Nu tar jag ett bloggfritt dygn..!
Linda Rosing, 2009-05-08 09:14
Åååååå, vad jag har sovit gott! vaknade för ett tag sen och sitter nu och äter frukost med min älskling. Leverpastejs macka med gurka och en kopp te. Både sitter med varsin dator och jobbar så trevliga frukostar har vi,hahaha. Men det är ok för om några timmar åker vi på SPA och ska bara rå om varandra ett helt dygn,inga mobiler eller datorer. Det känns nästan overkligt,fan vad nice det ska bli och skönt. Jag kommer defenetivt komma hem med munsår,hahaha!

Va the, hon som ALLTID dricker nescafe lyx.
2009-05-09, 09:12
Medlem
Robinson-Merals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hitten summerlove

http://www.youtube.com/watch?v=7YW9c6UxB7I

hennes andra dunderhitt Forget Me Forget Me Not

http://www.youtube.com/watch?v=0XOZDYEKOl4
Nej!!! Hur kan jag ha missat?! Ahahah det är inte sant! Den var EXAKT som jag hade föreställt mig.
2009-05-09, 11:42
Medlem
Boopidoos avatar
OK William H. Jag har uppfattat meddelandet
2009-05-09, 13:29
Medlem
mrtowlies avatar
Vad som är intressant med Biondas stavning är att hon är så konsekvent! Till och med en trasig klocka visar rätt 2 ggr om dygnet, men linda lyckas fan sär skriva varenda gång. Intervju stavas Intervjuv, så är det bara. Hon har uppfunnit sin egen skrivna svenska.

Det stämmer nog som nämns ovan, flickebarnet har aldrig läst en bok i hela sitt liv. Låga betyg i skolan. Vad har hon egentligen för utbildning?

Varför lägger hon inte lite av sin tid åt att öva upp sina skrivfärdigheter? Hon är för fan 35 år.
2009-05-09, 14:41
Medlem
William Hainess avatar
Jag läste just att Tv4 ska göra en egen version av "I'm A Celebrity - Get Me Out of Here!", som i stort sett går ut på att dumpa kändisar i en djungel. Linda fick ett "jobberbjudande" för några veckor sedan som hon var osäker på - sammanträffande?
2009-05-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hitten summerlove

http://www.youtube.com/watch?v=7YW9c6UxB7I

hennes andra dunderhitt Forget Me Forget Me Not

http://www.youtube.com/watch?v=0XOZDYEKOl4

Men va f-n är detta för skit? Finns det folk som betalar för denna erbarmliga smörja??Pengarna tillbaka i så fall.......
2009-05-09, 15:08
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det stämmer nog som nämns ovan, flickebarnet har aldrig läst en bok i hela sitt liv.
Hon har ju tidigare sagt att hon har en jättestor bokhylla med jättemånga böcker och att hon tycker om att läsa.
2009-05-09, 15:44
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Nu tar jag ett bloggfritt dygn..!
Linda Rosing, 2009-05-08 09:14
Åååååå, vad jag har sovit gott! vaknade för ett tag sen och sitter nu och äter frukost med min älskling. Leverpastejs macka med gurka och en kopp te. Både sitter med varsin dator och [U]jobbar[/U] så trevliga frukostar har vi,hahaha. Men det är ok för om några timmar åker vi på SPA och ska bara rå om varandra ett helt dygn,inga mobiler eller datorer. Det känns nästan overkligt,fan vad nice det ska bli och skönt. Jag kommer defenetivt komma hem med munsår,hahaha!

Va the, hon som ALLTID dricker nescafe lyx.

Har jag missat något? Vad jobbar Rosing med ?
Senast redigerad av saija 2009-05-09 kl. 15:46. Anledning: felpost
2009-05-09, 16:39
Medlem
Akeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saija
Har jag missat något? Vad jobbar Rosing med ?

Hon jobbar visst. I onsdags var hon först på ett kvartssamtal på sonens skola sedan fikade hon med sina vänner och skvallrade. Till detta skall också läggas att hon skriver minst två blogginlägg om dagen samt gosar med sin snutt.
Tycker verkligen att Linda förtjänar att få komma från vardagslitet med en skön SPA helg.
2009-05-09, 17:02
Medlem
Lindalovers avatar
Linda har ätit...sparris med Hålandiessås

2009-05-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
http://sv.tinypic.com/r/29xd9qb/5
Det här var min förätt.sparris med Hålandiessås. Mycket gott!

Men för helvete Linda!
Har ingen talat om för dig hur du kommer att lukta mellan benen när du ätit sparris?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in