Fortfarande feber....missa inte ikväll..
Linda Rosing, 2009-03-22 09:52
Låg sägliggandes hela dagen och kvällen igår. Trodde att febern skulle gå över. Men nej då. Idag känner jag mig mer sjuk än igår. Hög feber och hostar och snorar. Så det blir bara fortsätt vila med te och honung och ligga i soffan och kolla på tv. Och ikväll får ni inte missa när jag är med i Wipeout i kanal5 kl:20:00. Och hur det går får mig kommer ni att få se då. Men en sak är säkert,jag skulle aldrig göra om den där banan. Inte för något i världen,fy fan.
Undrar var hon befinner sig eftersom hon skall ligga i soffan och kolla på TV. Förra helgen satt ju hon och barnen på golvet när de åt och tittade på TV.