2009-03-21, 16:48
  #9973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
är inte Linda i Finland?
Nej Linda är tyvärr mycket sjuk och sängliggande. Hon hatar att vara sängliggande skriver hon i bloggen.
Och jag som trodde hon älskade att ligga i sängen.
2009-03-21, 17:21
  #9974
Medlem
MaeWests avatar
Är det nu nedräkningen för Patsy tar sin början medialt?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1506346/bemot-kritiken-pa-samma-arena

Sexpressen har frågat sveriges mesta bloggare!
Om nätskvaller! Och, och, och.....patsy fick inte vara med! eller
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2009-03-21 kl. 17:24.
2009-03-21, 17:23
  #9975
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
är inte Linda i Finland?
Fick hon visum beviljat? Ja isåfall önskar jag henne en trevlig semestervistelse, tråkigt att bli sjuk, men det är väl lite typiskt också just när man ska på semester Nåja hoppas det går bra iaf.

Har inte sett så mkt av datingprogrammet, men den där Johan verkar ju vara en riktig pajsare, hoppas inte Linda väljer honom att äkta.
2009-03-21, 17:25
  #9976
Medlem
MaeWests avatar
Sexbaciller är inte skoj...inte ens när man heter Patsy Trosing!

Att göka på dass är aldrig hälsosamt!
2009-03-22, 11:00
  #9977
Medlem
MissAnalyss avatar
Söndagens inlägg

Fortfarande feber....missa inte ikväll..
Linda Rosing, 2009-03-22 09:52
Låg sägliggandes hela dagen och kvällen igår. Trodde att febern skulle gå över. Men nej då. Idag känner jag mig mer sjuk än igår. Hög feber och hostar och snorar. Så det blir bara fortsätt vila med te och honung och ligga i soffan och kolla på tv. Och ikväll får ni inte missa när jag är med i Wipeout i kanal5 kl:20:00. Och hur det går får mig kommer ni att få se då. Men en sak är säkert,jag skulle aldrig göra om den där banan. Inte för något i världen,fy fan.



Undrar var hon befinner sig eftersom hon skall ligga i soffan och kolla på TV. Förra helgen satt ju hon och barnen på golvet när de åt och tittade på TV.
2009-03-22, 11:43
  #9978
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAnalys
Fortfarande feber....missa inte ikväll..
Linda Rosing, 2009-03-22 09:52
Låg sägliggandes hela dagen och kvällen igår. Trodde att febern skulle gå över. Men nej då. Idag känner jag mig mer sjuk än igår. Hög feber och hostar och snorar. Så det blir bara fortsätt vila med te och honung och ligga i soffan och kolla på tv. Och ikväll får ni inte missa när jag är med i Wipeout i kanal5 kl:20:00. Och hur det går får mig kommer ni att få se då. Men en sak är säkert,jag skulle aldrig göra om den där banan. Inte för något i världen,fy fan.



Undrar var hon befinner sig eftersom hon skall ligga i soffan och kolla på TV. Förra helgen satt ju hon och barnen på golvet när de åt och tittade på TV.
Spökskribent......bara ett enda stavfel och ingen särskriviningar.
2009-03-22, 20:21
  #9979
Medlem
LaToyas avatar
Vad säger ni om Wipeout hörrni?? Att kleta bort lera från ögonen med en gyttjig hand måste ju vara ganska så representativt för vår kära Patsys intellekt.
2009-03-22, 20:22
  #9980
Bannlyst
Drog rejält på smilbanden när de presenterade Linda Rosing som politiker i wipeout :P
2009-03-22, 20:33
  #9981
Medlem
LaToyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Drog rejält på smilbanden när de presenterade Linda Rosing som politiker i wipeout :P


Ja, eller hur!
2009-03-22, 23:56
  #9982
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaToya
Vad säger ni om Wipeout hörrni??

Var det allt Lergökan gjorde där?!

Hur mycket betalt får man för att åka till Argentina, ramla i en lerpöl och åka hem igen?
Var på Platsbanken hittar jag såna smörjobb...?
2009-03-23, 00:46
  #9983
Bannlyst
Kanal 5 verkar inte gilla denna tjej, först Big Brother. Sen gör de ett tv-program som enbart går ut på att förnedra henne, det är knappast oavsiktligt. Sen låter de henne vara med i deras game-show där hon fick några minuter som enbart handlade om att förnedra henne ytterligare. Fan vad underbart!
2009-03-23, 00:51
  #9984
Medlem
NedFlanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Ned Flanders, är det du?

Nej, det är inte jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in