2007-11-21, 15:56
  #973
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror att det är SATS Älvsjö.
Fel sida av stan med andra ord, då riskerar jag ju inte att hamna där av någon slump då
2007-11-21, 16:01
  #974
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror att det är SATS Älvsjö.Har för mig att det är nämnt någonstans.
Blir Trosing deras nya pinuppa nu?
-"Gör som jag,bli medlem på SATS!Om du glömt hjärnan hemma,men har kroppen med dig,så är du varmt välkommen!Glömt nyckeln?Ingen panik,här finns det resurser!Finfin bultsax under disken!
Blinda Trosing,helt seriös på allt!"

.
2007-11-21, 18:44
  #975
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Lägg av, du är bara avundsjuk på att hon lyckades få SATS att frångå regelverket.
är du på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
På vilket sätt går det fortare att knipsa av låsen än att prova med nyckeln?
Det funderade jag också på. Såvida inte nyckeln var inlåst, som inte verkade vara fallet här, så skulle man naturligtvis FÖRST pröva nyckeln i låset.

Vilka nötter!
2007-11-21, 18:50
  #976
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Vad faan är en "Facility Manager" ? Vad gör en sådan ?

Låter som ett finare ord för fastighetsskötare (vaktmästare)
2007-11-22, 22:20
  #977
Medlem
Tolvans avatar
Inget nytt från SATS?
2007-11-23, 00:22
  #978
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Inget nytt från SATS?

Drog kanske öronen åt sig när de såg att korrenspondensen offentliggjordes här.
2007-11-23, 02:20
  #979
Medlem
Clara Hertzs avatar
Linda verkade ju ha nyckeln i handen i och med att hon började prova att öppna alla skåp. Var kom bultsaxen in då?

Kommer Linda att få träna där mer om hon inte tar med sig sin personliga assistent?

Kommer jag nånsin att få svar på mina frågor?
2007-11-23, 11:09
  #980
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Linda verkade ju ha nyckeln i handen i och med att hon började prova att öppna alla skåp. Var kom bultsaxen in då?

Kommer Linda att få träna där mer om hon inte tar med sig sin personliga assistent?

Kommer jag nånsin att få svar på mina frågor?

Bultsaxkvinnan kanske fick fel info av Farmor eller tog förgivet och lyssnade inte ordentligt för denna lösning med nyckeln i handen verkar onödig och kostsam.

Om hon INTE får det så beror det nog i Farmors ögon enbart på avundsjuka!

Har du tur så kommer svaren snart i en krönika i Sourze där Farmor berättar hur det egeeentligen gick till och hur "vinklat" allt blivit.
.
2007-11-23, 14:38
  #981
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Bultsaxkvinnan kanske fick fel info av Farmor eller tog förgivet och lyssnade inte ordentligt för denna lösning med nyckeln i handen verkar onödig och kostsam.

Om hon INTE får det så beror det nog i Farmors ögon enbart på avundsjuka!

Har du tur så kommer svaren snart i en krönika i Sourze där Farmor berättar hur det egeeentligen gick till och hur "vinklat" allt blivit.
.


Ja eller så var hon ironisk. Det var hon ju även när hon berättade om sin kommande porrkarriär. Helt seriöst alltså.

Har verkligen Linda börjat en fiolkarriär eller finns det fler? *orolig*

http://www.youtube.com/watch?v=v4xoRJJKmVE
2007-11-23, 15:21
  #982
Medlem
Canarizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Ja eller så var hon ironisk. Det var hon ju även när hon berättade om sin kommande porrkarriär. Helt seriöst alltså.

Har verkligen Linda börjat en fiolkarriär eller finns det fler? *orolig*

http://www.youtube.com/watch?v=v4xoRJJKmVE

Det är nog inte Linda.
2007-11-23, 15:23
  #983
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canariz
Det är nog inte Linda.

Nej men läskigt lik henne. Tänk om det är en armé?
2007-11-23, 16:17
  #984
Medlem
MaeWests avatar
Läste på finest att stian erwik varit på den nya gayklubben pigalle(gamla bacchi wapens lokaler gamla stan)och där skådat Farmor Trosing!
I egenskap som DJ! Hur i hela friden gick det? Är det inte en massa knappar o grunkor nuförtiden på dessa musikmaskiner?Det var det iallafall senast jag såg en dylik på krogen.

Stian blev tydligen knökfull denna kväll...kanske enda sättet att stå ut med Farmor,att supa sig redlös.
Självklart är nog detta helt seriöst,och nu slår sig Trosing på en karriär som DJ!
Hur många gayklubbar finns det,och vad ska denna turne heta?
Bi-sex-Bi-on-da-club?

Nu undrar jag...är Linda Bi? Om så är fallet,är Fladder underrättad?
Har någon överhuvudtaget ifrågasatt Lindas sexuella tillhörighet,eller har fördomar fått råda,enkom baserat på Farmors specifika porrutseende?
Vi kanske är förda bakom ljuset?
Kanske därför Farmor var så förvirrad i damernas omklädningsrum.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in