Läste på finest att stian erwik varit på den nya gayklubben pigalle(gamla bacchi wapens lokaler gamla stan)och där skådat Farmor Trosing!
I egenskap som DJ! Hur i hela friden gick det? Är det inte en massa knappar o grunkor nuförtiden på dessa musikmaskiner?Det var det iallafall senast jag såg en dylik på krogen.
Stian blev tydligen knökfull denna kväll...kanske enda sättet att stå ut med Farmor,att supa sig redlös.
Självklart är nog detta helt seriöst,och nu slår sig Trosing på en karriär som DJ!
Hur många gayklubbar finns det,och vad ska denna turne heta?
Bi-sex-Bi-on-da-club?
Nu undrar jag...är Linda Bi? Om så är fallet,är Fladder underrättad?
Har någon överhuvudtaget ifrågasatt Lindas sexuella tillhörighet,eller har fördomar fått råda,enkom baserat på Farmors specifika porrutseende?
Vi kanske är förda bakom ljuset?
Kanske därför Farmor var så förvirrad i damernas omklädningsrum.....