2008-07-24, 20:08
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Det är ju två olika pappor, och hon har ju inte haft delat vårdnad (vad jag vet) förrän från ganska nyligen.

Jag tror inte att hon fått tillbaka vårdnaden om sina barn.Så korkade kan inte ens Lindas ex vara?Eller?

Däremot så har hon tydligen umgängesrätt med barnen.Och eftersom de som sagt har varsin far,så blir det väldigt enkelt för Linda att leka "mamma"!

Speciellt nu,när hon helt frankt använder dem för sitt eget egos skull!

Barn och djur är väl det som lockar folk,efter sex och kläder,då?

Får se om sidohänget känner sig trakterad att återvända till byhåla när Pappa kallar?
För inte kan han erbjuda idoler,manikyr,fri shopping,bögar,räksmörgåsar,massage och övrigt livsuppehållande måsten?

Och inte har väl Pappa en blogg där han kan hänga ut sin dotter?
2008-07-24, 20:22
Bannlyst
Skulle vara otroligt roligt om det skulle gå bra för dottern inom musiken, Linda förtjänar verkligen att bli försörjd.
2008-07-24, 20:37
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Linda förtjänar verkligen att bli försörjd.
2008-07-24, 20:51
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Skulle vara otroligt roligt om det skulle gå bra för dottern inom musiken, Linda förtjänar verkligen att bli försörjd.

http://youtube.com/watch?v=GO7JzkrvDwc
2008-07-24, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Vad är det som är roligt med det?
2008-07-24, 21:27
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

DET där var oxå roligt!

Du är så klädsamt oförstående!
2008-07-24, 21:38
Medlem
Citat:

Den var fan i mig bra! Hehe..
2008-07-24, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
DET där var oxå roligt!

Du är så klädsamt oförstående!
Kallar du mig idiot? Jag är ingen hora, håll käften fuck you.
2008-07-24, 21:42
Medlem
straycats avatar
Citat:

Ja, Det vore hemskt om hon skulle behöva försörja sig som vanliga människor.
2008-07-24, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Ja, Det vore hemskt om hon skulle behöva försörja sig som vanliga människor.
Nej, men jag tycker att Linda förtjänar att få sig en lätt inkomst efter allt hon får utstå från personer som er. Det kan inte vara lätt för henne att handskas med all smutskastning som folk ger henne.

Hur som helst så går det lite emot vad jag sagt att Linda är tidigare, hon är en independent kvinna. Som klarar av att tjäna sitt levebröd själv.
2008-07-24, 21:58
Medlem
straycats avatar
Citat:
Nej, men jag tycker att Linda förtjänar att få sig en lätt inkomst efter allt hon får utstå från personer som er. Det kan inte vara lätt för henne att handskas med all smutskastning som folk ger henne.

Hur som helst så går det lite emot vad jag sagt att Linda är tidigare, hon är en independent kvinna. Som klarar av att tjäna sitt levebröd själv.

Har inte hängt med i Ankeborg på ett tag, Är porren lagd på hyllan?
2008-07-24, 22:19
Medlem
Citat:

Hon förtjänar ingenting! Hon har väl för f-n inte gjort ett vettigt handtag i sitt liv. Smutskastningen sköter hon så bra själv. Idioten behöver väl inte hänga ut sitt torftiga liv på internet ditt pucko. Tja om inte internet funnits vad tror du talanglösa miffot skulle leva av? Socialen(dvs skattebetalarna) så klart. Hon har aldrig tjänat sitt levebröd själv dessutom...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in