2009-09-06, 19:52
  #14545
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Äpplet faller inte långt från päronträdet, dottern har magsjuka "det blev inget hallsta i helgen eftersom att jag typ fick magsjuka idag.
är det jag som bär oturen eller?!"...i samma blogginlägg ett par rader senare:"sen kom morfar hit och vi gick oach köpte glass och pepsii"...

De två har mycket gemensamt, kan varken stava å så är de sjuka 9 gånger i veckan...fast lika snöööög som Slabbeduskan blir dottern aldrig!
2009-09-06, 20:03
  #14546
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Äpplet faller inte långt från päronträdet, dottern har magsjuka "det blev inget hallsta i helgen eftersom att jag typ fick magsjuka idag.
är det jag som bär oturen eller?!"...i samma blogginlägg ett par rader senare:"sen kom morfar hit och vi gick oach köpte glass och pepsii"...

De två har mycket gemensamt, kan varken stava å så är de sjuka 9 gånger i veckan...fast lika snöööög som Slabbeduskan blir dottern aldrig!

Är det mommie dearest som anklagar sin dotter för att sprida baciller?

Och tydligen så är det morfar som är mamma i den familjen. Eftersom mamman behöver support av sin snutt.

Vaffan är det frågan om i familjen Cartoon? Och dessa två skall bli föräldrar när de knappt kan ta hand om sig själva.

Det mänkliga bottenskrapet Patsy och snutt! Blä!
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2009-09-06 kl. 20:12.
2009-09-06, 20:18
  #14547
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Apropå snacket om Slabbeduskans 80 000:-/mån för hennes infantila blogg, tror jag inte ett dugg på.

Hon har samma svarta tält för 249:- på var och varannan bild, när hennes tv-program gick rapade hon upp att hennes klänningar minsann kostade 7000:- tror hon fick låna dem.

Handlar som besatt på IKEA, allt är från IKEA...gör/har man det när man tjänar 80 000:- per månad och är sambo med en "popstar" som ständigt är ute på spelningar?

Är det så smart att var gång skriva när Snutten spelar?
Tror att en hel del av "gigpengarna" inte går till våra vägar, dagis, sjukvård utan rakt i truten på Slabbeduskan. Skatteverket är inte lika förståndshandikappade som dessa två grönsaker. Se och lär av exet Fadde.

Vad hände med båten Snutten skulle köpa?

Varför får HON inte flyga när det är cirka 3 månader kvar innan förlossning?
2009-09-06, 20:25
  #14548
Medlem
William Hainess avatar
Men hallå. Hon tjänar inte 80 000 - det är väl rätt uppenbart? Varför skulle hon över huvud taget bott i Blackan om hon tjänade detta? Hon skulle alltså tjäna upp till VD-lönerna? Och Kanal 5s webbkontor skulle ha råd att betala detta kalas?!

Jag tror Linda tjänar helt okej för det lilla arbete hon gör, kunde säkerligen bli självförsörjande och får antagligen mer än vad hon fick när hon jobbade som städtant i Västerås - men 80 000 per månad? I Lindas fantasi.
2009-09-06, 20:29
  #14549
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Mae, vet inte om du läst men under den gångna veckan har tösabiten haft följande:
"har så j*vla ont i hela kroppen, jag kan knappt röra på mig!!!
jag ska till doktorn imorgon, men dom förvarnar på influensa."

"jag ligger hemma just ju och käkar hostmedicin och äter halstabletter som är jättegoda ! hihii - svartavinbärssmak"

"jag var hos farbrordoktorn han sa att jag möjligtvis hade stött på svininfluensan!!!
först kanske jag höll med honom lite, men imorse när jag vaknade kände jag mig mycket mycket bättre hade bara ont i halsen.."

"fick springa upp 5-6 gånger bara för att spotta slem"

"så hela dagen sen jag vaknade har jag ängnat åt FARMVILLE hehehhe aa om ni ville veta."

Fin moder som låter dottern vara hemma och ägna dagen åt Farmville! En dotter som har IG i flera ämnen. Kärringen är väl rädd att dottern skall skaffa sig en utbildning, hon avskyr folk med utbildning, de får henne att känna sig dum (fritt citerat från BB 03).

Enligt mig är detta en liten flicka som skriker efter uppmärksamhet från sin mamma, en mamma som gett fullblodsegoisten ett ansikte!
2009-09-06, 20:40
  #14550
Medlem
TröttSvensks avatar
Sanna mina ord, inom två år är farmor anka mormor,,,
Någon som törs sätta emot ?

2009-09-06, 21:14
  #14551
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Mae, vet inte om du läst men under den gångna veckan har tösabiten haft följande:
"har så j*vla ont i hela kroppen, jag kan knappt röra på mig!!!
jag ska till doktorn imorgon, men dom förvarnar på influensa."

"jag ligger hemma just ju och käkar hostmedicin och äter halstabletter som är jättegoda ! hihii - svartavinbärssmak"

"jag var hos farbrordoktorn han sa att jag möjligtvis hade stött på svininfluensan!!!
först kanske jag höll med honom lite, men imorse när jag vaknade kände jag mig mycket mycket bättre hade bara ont i halsen.."

"fick springa upp 5-6 gånger bara för att spotta slem"

"så hela dagen sen jag vaknade har jag ängnat åt FARMVILLE hehehhe aa om ni ville veta."

Fin moder som låter dottern vara hemma och ägna dagen åt Farmville! En dotter som har IG i flera ämnen. Kärringen är väl rädd att dottern skall skaffa sig en utbildning, hon avskyr folk med utbildning, de får henne att känna sig dum (fritt citerat från BB 03).

Enligt mig är detta en liten flicka som skriker efter uppmärksamhet från sin mamma, en mamma som gett fullblodsegoisten ett ansikte!


Låter som en repris från när hon bodde i blackan.

NÄR skall melissas far och folk runt omkring inse att Patsy inte klarar av melissa?
Eller har folk tröttnat på henne? Hon skall tydligen vara småbitchig av vad jag hört ryktesvägen. Svårt med att få vänner. Förhoppningsvis är det bara illvilliga rykten.

Fast går hon ut på samma sätt i sin klass och skola som hon gör på sin blogg, så flåsar nog skitsnacket henne i nacken så fort hon vänder ryggen till.

Inte lätt att vara en tjej från landet och dessutom dotter till en sådan som Patsy.
En mor som dissar och gör sig lustig över sin dotter i en blogg.......


Konstigt att snutt anser det ok? Med tanke på att han själv har barn. Han kanske anser att melissa är patsys problem.

Jag undrar fortfarande över det inflytande snutt har över Patsy.
Hotar han med att slänga ut henne om han inte får som han vill? Och i mina ögon tror jag faktiskt att Patsy är villig att offra melissa för att få bo i en stoooor lägenhet vid norra bantorget.
2009-09-06, 21:38
  #14552
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
http://www.improveme.se/magazine/2659.

Uuuh...


Säga vad man vill men hon är fan beredd att göra och säga vad fan som helst för att få vara med i media.
2009-09-06, 21:40
  #14553
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Låter som en repris från när hon bodde i blackan.

NÄR skall melissas far och folk runt omkring inse att Patsy inte klarar av melissa?
Eller har folk tröttnat på henne? Hon skall tydligen vara småbitchig av vad jag hört ryktesvägen. Svårt med att få vänner. Förhoppningsvis är det bara illvilliga rykten.

Fast går hon ut på samma sätt i sin klass och skola som hon gör på sin blogg, så flåsar nog skitsnacket henne i nacken så fort hon vänder ryggen till.

Inte lätt att vara en tjej från landet och dessutom dotter till en sådan som Patsy.
En mor som dissar och gör sig lustig över sin dotter i en blogg.......


Konstigt att snutt anser det ok? Med tanke på att han själv har barn. Han kanske anser att melissa är patsys problem.

Jag undrar fortfarande över det inflytande snutt har över Patsy.
Hotar han med att slänga ut henne om han inte får som han vill? Och i mina ögon tror jag faktiskt att Patsy är villig att offra melissa för att få bo i en stoooor lägenhet vid norra bantorget.

Denna typ av människor är otroligt egocentriska. Dom är ju superstars och barn till superstars går det alltid bra för. Skulle tro att snutt inte ens är medveten om vad som händer.
2009-09-06, 21:42
  #14554
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Så sjuk är man inte om man tassar upp och fotar sitt bord med näsdukar.
Eller det kanske är just det man är.

Själv var jag sjuk för ett tag sen - med jättehög feber. Och det kan jag ju säga, att ligga och mysa med min käresta var nog det sista jag tänkte på.
Och inte fn gick jag upp och fota min termometer heller.

Såå min bedömning är att Slabban möjligen har lite snuva. Men det låter stort när katta skiter som bekant.

Inte om man är proffsbloggerska! Då ger man allt!
2009-09-06, 21:56
  #14555
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Denna typ av människor är otroligt egocentriska. Dom är ju superstars och barn till superstars går det alltid bra för. Skulle tro att snutt inte ens är medveten om vad som händer.

Med tanke på att han är här inne o läser titt som tätt så tror jag han låter kuken styra!
2009-09-06, 21:58
  #14556
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag undrar fortfarande över det inflytande snutt har över Patsy.
Hotar han med att slänga ut henne om han inte får som han vill? Och i mina ögon tror jag faktiskt att Patsy är villig att offra melissa för att få bo i en stoooor lägenhet vid norra bantorget.
Är vi ens säkra på att peter ÄR far till barnet? Han kanske bara ställer upp som surrogatfarsa mot att få åderpålen putsad + gratis publicitet. All reklam är bra reklam, ingen jävel kom väl ihåg basic element innan Linda poppade upp? Linda vill vara säker på att få behålla Peter med den stora lägenheten så hon ballanserar mellan svartsjuk häxa och hunsat mähä.
Bara en tanke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in