Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Mae, vet inte om du läst men under den gångna veckan har tösabiten haft följande:
"har så j*vla ont i hela kroppen, jag kan knappt röra på mig!!!
jag ska till doktorn imorgon, men dom förvarnar på influensa."
"jag ligger hemma just ju och käkar hostmedicin och äter halstabletter som är jättegoda ! hihii - svartavinbärssmak"
"jag var hos farbrordoktorn han sa att jag möjligtvis hade stött på svininfluensan!!!
först kanske jag höll med honom lite, men imorse när jag vaknade kände jag mig mycket mycket bättre hade bara ont i halsen.."
"fick springa upp 5-6 gånger bara för att spotta slem"
"så hela dagen sen jag vaknade har jag ängnat åt FARMVILLE hehehhe aa om ni ville veta."
Fin moder som låter dottern vara hemma och ägna dagen åt Farmville! En dotter som har IG i flera ämnen. Kärringen är väl rädd att dottern skall skaffa sig en utbildning, hon avskyr folk med utbildning, de får henne att känna sig dum (fritt citerat från BB 03).
Enligt mig är detta en liten flicka som skriker efter uppmärksamhet från sin mamma, en mamma som gett fullblodsegoisten ett ansikte!
Låter som en repris från när hon bodde i blackan.
NÄR skall melissas far och folk runt omkring inse att Patsy inte klarar av melissa?
Eller har folk tröttnat på henne? Hon skall tydligen vara småbitchig av vad jag hört ryktesvägen. Svårt med att få vänner. Förhoppningsvis är det bara illvilliga rykten.
Fast går hon ut på samma sätt i sin klass och skola som hon gör på sin blogg, så flåsar nog skitsnacket henne i nacken så fort hon vänder ryggen till.
Inte lätt att vara en tjej från landet och dessutom dotter till en sådan som Patsy.
En mor som dissar och gör sig lustig över sin dotter i en blogg.......
Konstigt att snutt anser det ok? Med tanke på att han själv har barn. Han kanske anser att melissa är patsys problem.
Jag undrar fortfarande över det inflytande snutt har över Patsy.
Hotar han med att slänga ut henne om han inte får som han vill? Och i mina ögon tror jag faktiskt att Patsy är villig att offra melissa för att få bo i en stoooor lägenhet vid norra bantorget.