2009-02-10, 14:45
  #8557
Medlem
zkritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Men att du tycker att Kristina Lugn ser bra ut övergår faktiskt mitt förstånd .

Man behöver inte ha så högt IQ för att förstå att MaeWest menar att Kristina Lugn inte är snygg utan photoshoppande på väldigt hög nivå...
2009-02-10, 14:59
  #8558
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Man behöver inte ha så högt IQ för att förstå att MaeWest menar att Kristina Lugn inte är snygg utan photoshoppande på väldigt hög nivå...
Photoshop kanske kan klara det bildmässigt men med Kristina Lugn måste det till ett ljudredigeringsprogram av klass med!
Undrar hur stor datakapacitet Kanal5 använder för programredigering??
Att få frk Rosing att se snygg ut i alla scener måste kräva samma datakraft som att animera Schrekfilmerna!
2009-02-10, 15:05
  #8559
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Photoshop kanske kan klara det bildmässigt men med Kristina Lugn måste det till ett ljudredigeringsprogram av klass med!
Undrar hur stor datakapacitet Kanal5 använder för programredigering??
Att få frk Rosing att se snygg ut i alla scener måste kräva samma datakraft som att animera Schrekfilmerna!

Det är ju det jag menar. Jag ville inte ifrågasetta Mae W:s goda smak. Men enligt mig är faktiskt Kristina Lugn inte snygg och jag fattar inte hur man skulle kunna göra henne snygg. Såg henne på teven för några veckor sen och hon såg jäkligt hemsk ut och var störig, men detta är OT.
2009-02-10, 15:22
  #8560
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det är ju det jag menar. Jag ville inte ifrågasetta Mae W:s goda smak. Men enligt mig är faktiskt Kristina Lugn inte snygg och jag fattar inte hur man skulle kunna göra henne snygg. Såg henne på teven för några veckor sen och hon såg jäkligt hemsk ut och var störig, men detta är OT.
Linda är ju inte ett dugg snygg heller med bla. jättestora botoxläppar, hon ser bedrövlig ut.
2009-02-10, 15:26
  #8561
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Linda är ju inte ett dugg snygg heller med bla. jättestora botoxläppar, hon ser bedrövlig ut.

Jo, på bilden som vi debbaterar är hon snygg. Hon har lagom av allt och är objektivt snygg.
2009-02-10, 15:30
  #8562
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det är ju det jag menar. Jag ville inte ifrågasetta Mae W:s goda smak. Men enligt mig är faktiskt Kristina Lugn inte snygg och jag fattar inte hur man skulle kunna göra henne snygg. Såg henne på teven för några veckor sen och hon såg jäkligt hemsk ut och var störig, men detta är OT.

Att du inte fattar, har jag fattat för lääänge sedan.

Och HUR snygg är den avlidna Anna nicole i dagens läge?
Skulle nog bara vara du som mer än gärna spättade på en avliden Anna Nicole!
Efter en sväng i photoshop!

Fan att vissa ska ha det så svårt med ironin!

Dessutom verkar du inte ha en susning om vilka mirakel photoshop kan utföra!

Kanske därför du blir så till dig i trasorna av bilden av Trosing.

Japp, där är hon snygg!
Tack vare, eller p g a photoshop!
2009-02-10, 15:36
  #8563
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Jo, på bilden som vi debbaterar är hon snygg. Hon har lagom av allt och är objektivt snygg.
Fast hon ser ju inte ut så i verkligheten.
2009-02-10, 15:43
  #8564
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Fast hon ser ju inte ut så i verkligheten.

Det kanske inte spelar så himla stor roll om man bara ser henne i tidningen och på teve. Eller hur? Jag hade inte tänkt börja umgås med henne eller gifta mig med henne.
2009-02-10, 15:51
  #8565
Medlem
zkritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det kanske inte spelar så himla stor roll om man bara ser henne i tidningen och på teve. Eller hur? Jag hade inte tänkt börja umgås med henne eller gifta mig med henne.

Fast när Du ser henne på tv lär hon ju inte se ut som på den bilden... svårt o photoshoppa ett helt tv-program...
2009-02-10, 15:54
  #8566
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Fast när Du ser henne på tv lär hon ju inte se ut som på den bilden... svårt o photoshoppa ett helt tv-program...

Vi har ju redan sett hur hon ser ut i femmans reklam: http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/single/50301/none/

För övrigt så har femman gjort en intervju med Linda, Erwik och Bobby: http://kanal5.se/web/guest/program?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_sB6l& _K5AV_INSTANCE_sB6l_struts_action=/k5journal/av&_K5AV_INSTANCE_sB6l_articleId=1502969&_K5AV_INS TANCE_sB6l_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_sB6l_versio n=1.0

Intervju i Expressen: http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1461989/linda-rosing-letar-efter-den-ratte

Även Aftonbladets webbteve: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article4374839.ab
__________________
Senast redigerad av William Haines 2009-02-10 kl. 15:57.
2009-02-10, 15:55
  #8567
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Fast när Du ser henne på tv lär hon ju inte se ut som på den bilden... svårt o photoshoppa ett helt tv-program...

Inte speciellt skulle jag tro utan att vara expert. Har du sett sagan om ringen 1, 2 och 3? Nästan inget av demonerna och krigarna som finns med där är verkliga. Tror du inte att man skulle kunna "fixa" lite i kortare inslag när man kan göra tre långa filmer (och då menar jag verkligt långa) med moderna teknikens hjälp?
2009-02-10, 16:30
  #8568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkritt
Fast när Du ser henne på tv lär hon ju inte se ut som på den bilden... svårt o photoshoppa ett helt tv-program...
På sätt och vis är hon väl "photoshopad", fast på riktigt. Silikon här och botox där, flytta lite fett, restylene lite här och var. Snitta upp mungiporna och tatuera ögonbryn....
Om det lyckats bra kan diskuteras. Men det går väl alltid att göra om det.

Undrar just när killar ska börja med silikon för att fylla ut musklerna så dom ser vältränade ut.
Eller gör dom redan det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in