Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det är ju det jag menar. Jag ville inte ifrågasetta Mae W:s goda smak. Men enligt mig är faktiskt Kristina Lugn inte snygg och jag fattar inte hur man skulle kunna göra henne snygg. Såg henne på teven för några veckor sen och hon såg jäkligt hemsk ut och var störig, men detta är OT.
Att du inte fattar, har jag fattat för lääänge sedan.
Och HUR snygg är den avlidna Anna nicole i dagens läge?
Skulle nog bara vara du som mer än gärna spättade på en avliden Anna Nicole!
Efter en sväng i photoshop!
Fan att vissa ska ha det så svårt med ironin!
Dessutom verkar du inte ha en susning om vilka mirakel photoshop kan utföra!
Kanske därför du blir så till dig i trasorna av bilden av Trosing.
Japp, där är hon snygg!
Tack vare, eller p g a photoshop!