2009-02-09, 23:05
Medlem
Mina inköp
Linda Rosing, 2009-02-09 21:18
Imorgon kommer jag att svara på kommentarer och mejl som ni har om dagens shopping!
Solglasögon från Marc Jacobs, vad tycker ni? Föll för dem direkt! Hade sneglat ett tag på ett annat par Marc Jacobs men de hann sälja ut innan jag bestämt mig. Är nu glad att jag väntade för de här är otroligt mycket snyggare!!
Svarta jeans från Bik Bok, revorna går rakt igenom till skinnet så det är egentligen inga jeans att gå ute med i vinterkylan men blir snygga på för att gå ut i!!
Kunde inte bara låta bli!! Vi gick på Drottninggatan, gick förbi fönstret på Joy! Gick tio meter till och jag tar tag i Fredriks arm och säger: "Du, den där väskan!! Såg du den?", "Ja, den med fransarna!!! VI går tillbaka Linda!". SÅ det tog inte många sekunder innan jag bestämde mig. Den har väldigt mjukt läder! Måste bara hitta skor till väskan!
T-Shirts från Zara. Är speciellt nöjd med den organga t-shirten som har lite Ed Hardy-stil. Har garderobenn full med Ed Hardy tröjor, så kunde inte låta bli att prova den här från Zara.
Ett par ljus stentvättade jeans från Zara, tighta och med låg midja!
Svart läderväska med en enorm rosette på sidan. Den är verkligen söt och kommer från Urban Outfitters på Biblioteksgatan.
Beige väska från Zara med vävda detaljer och fransar

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=a9myci&s=5
2009-02-09, 23:56
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Middag
Linda Rosing, 2009-02-09 20:54
Har äntligen kommit hem och lagat middag. Det blev stekt haloumi, ravioli med svamp och en god tomatsås till. Tomatsåsen lät jag koka i ca 30 minuter med enbart krossade tomater, olivolja, salt, peppar, basilika och massor med vitlök. Det blev också insalat caprese (tomater med mozarella) och en sallad med gröna oliver, gurka och spenat.
Och där var det uppdukat en middag för två. Vem är hennes middagsgäst? Fadde?
2009-02-09, 23:56
Medlem
~HeInZ~s avatar
Får man fråga vad denna flata eller rikshora gjorde innan Big Brother?Sög kuk på Mcdonalds?
2009-02-10, 00:03
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Min shopping idag
Linda Rosing, 2009-02-09 20:23
Och hoppsan, hittade det perfekta paret Marc Jacobs. Har varit utan solglasögon alldeles för länge sedan mitt senaste par gått sönder.

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=26110lc&s=5
Ja när behövde LR solglasögon senast? I Åre?
2009-02-10, 00:40
Medlem
Fick precis den här bilden av Bobby!
Linda Rosing, 2009-02-09 23:30
Såhär vacker var jag när Bobby fixade färgen på mitt hår!

Läs mer på Bobbys blogg här:

http://www.bobbysharstudio.se/blogg.php?col=bla

Puss på dig Bobby - YOU´RE THE BEST!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=av4qcx&s=5
2009-02-10, 06:39
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~HeInZ~
Får man fråga vad denna flata eller rikshora gjorde innan Big Brother?Sög kuk på Mcdonalds?

Hon levde familjeliv innan hon bestämde sig för att överge sin familj och leva "kändis"liv på Stureplan.
2009-02-10, 06:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Ja när behövde LR solglasögon senast? I Åre?

Måste vara jobbigt att vara utan glajjor så länge. Det var ju minst 2 veckor sen hon var i Åre...
2009-02-10, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Trots all skit Rosing får är det bara att konstatera att hon på något märkligt vis lyckas försörja sig och göra det så bra att hon i princip är ekonomiskt oberoende.

Men tjena, det är till att töja på begreppet ekonomiskt oberoende.
Hon har väl levt på andra fram till nu och de senaste månaderna hankat sig fram på arvode/lön från femman. Inte sjutton har hon så mycket pengar att hon kan dra sig tillbaka för resten av livet, var skulle de kulorna komma ifrån?
2009-02-10, 09:37
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Måste vara jobbigt att vara utan glajjor så länge. Det var ju minst 2 veckor sen hon var i Åre...

jaa hur har hon stått ut
2009-02-10, 11:06
Medlem
Godmorgon!
Linda Rosing, 2009-02-10 07:03
Nu har jag hunnit med all mina morgon bestyr och sitter med en kaffe och läser tidningarna på nätet! Idag har jag press-konferens hela dagen. Här är också min bild inför mitt program och som kommer att sitta på på pelare runtomkring stan! Njut av den tills jag bloggar igen på eftermiddagen!

Kolla även in min nya grupp som jag har skapat på Facebook! Där kommer jag snart att lotta ut en sak till någon av medlemmarna!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2r219q0&s=5
2009-02-10, 11:20
Medlem
gannons avatar
Är alldeles ny här så ber på förhand om ursäkt för eventuella misstag och dumma frågor
Följde Lindas blogg förut men hoppade på strejken och började läsa här istället! Eftersom jag inte varit inne på bloggen på ett bra tag är jag nyfiken på ifall kommentarerna fortfarande är lika hatiska? Har sett att de läggs upp här ibland men skulle tycka det var kul om någon kunde lägga in dem mer regelbundet. Än del av dem är ju riktigt fyndiga
Är det bara jag som är ytterst skeptisk till Lindas förändrade matvanor? Förut levde hon ju i princip på sallad alternativt husmanskost när hon hade barnen hos sig. Numera äter hon bra, näringsrik mat som är något krångligare att tillaga än korv i plast... Tror inte en sekund på att detta är något hon kommit på själv utan att hennes närvarande sängkamrat (Peter?) proppsar på något bättre mat.

Vill även inflika att denna tråd är fantastiskt underhållande! Keep up the good work
2009-02-10, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gannon
Är alldeles ny här så ber på förhand om ursäkt för eventuella misstag och dumma frågor
Följde Lindas blogg förut men hoppade på strejken och började läsa här istället! Eftersom jag inte varit inne på bloggen på ett bra tag är jag nyfiken på ifall kommentarerna fortfarande är lika hatiska? Har sett att de läggs upp här ibland men skulle tycka det var kul om någon kunde lägga in dem mer regelbundet. Än del av dem är ju riktigt fyndiga
Är det bara jag som är ytterst skeptisk till Lindas förändrade matvanor? Förut levde hon ju i princip på sallad alternativt husmanskost när hon hade barnen hos sig. Numera äter hon bra, näringsrik mat som är något krångligare att tillaga än korv i plast... Tror inte en sekund på att detta är något hon kommit på själv utan att hennes närvarande sängkamrat (Peter?) proppsar på något bättre mat.

Vill även inflika att denna tråd är fantastiskt underhållande! Keep up the good work

Jag tycker att det är en tråkig och negativ tråd. Det är bättre att lyfta upp människor än trycka ned dem. Rosing har inte gjort sig förtjänt av allt detta hat. Skriv något snällt till/om henne istället, hon sprider trots allt mycket glädje och positiva vibbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in