Mina inköp
Linda Rosing, 2009-02-09 21:18
Imorgon kommer jag att svara på kommentarer och mejl som ni har om dagens shopping!
Solglasögon från Marc Jacobs, vad tycker ni? Föll för dem direkt! Hade sneglat ett tag på ett annat par Marc Jacobs men de hann sälja ut innan jag bestämt mig. Är nu glad att jag väntade för de här är otroligt mycket snyggare!!
Svarta jeans från Bik Bok, revorna går rakt igenom till skinnet så det är egentligen inga jeans att gå ute med i vinterkylan men blir snygga på för att gå ut i!!
Kunde inte bara låta bli!! Vi gick på Drottninggatan, gick förbi fönstret på Joy! Gick tio meter till och jag tar tag i Fredriks arm och säger: "Du, den där väskan!! Såg du den?", "Ja, den med fransarna!!! VI går tillbaka Linda!". SÅ det tog inte många sekunder innan jag bestämde mig. Den har väldigt mjukt läder! Måste bara hitta skor till väskan!
T-Shirts från Zara. Är speciellt nöjd med den organga t-shirten som har lite Ed Hardy-stil. Har garderobenn full med Ed Hardy tröjor, så kunde inte låta bli att prova den här från Zara.
Ett par ljus stentvättade jeans från Zara, tighta och med låg midja!
Svart läderväska med en enorm rosette på sidan. Den är verkligen söt och kommer från Urban Outfitters på Biblioteksgatan.
Beige väska från Zara med vävda detaljer och fransar
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=a9myci&s=5