Undrar hur de tilltänkta friarna i såpan känner sig? Kan det finnas någon desillusionerad deltagare som faktiskt tror att "det är på riktigt"? I övrigt verkar det ju vara trevligt, gratisresor? till Åre och Prag, och vem vet vart det bär av nästa vecka? Det får vi veta när Linda får berätta

.
Hade man kunnat få fler vettiga sökanden om man annonserat ut det hela som en fars eller buskis där alla är införstådda med komikfaktorn från första början? Finns det månne en vadslagningsbyrå som har odds på om Linda finner kärleken i såpan?
Tycker Linda själv att det är en lysande idé med ett program där hon kan hitta sann kärlek eller är det bara ett sätt att exponera sig? Kanal 5 ringer Linda och frågar om hon är intresserad som en blixt från klar himmel, detta var ju exakt det Linda tänkte på när hon intog morgonkaffet innan Powerwalken, ett program där jag hittar min drömmake, kort sagt ett mirakulöst sammanträffande av bibliska mått.
För inte kan det väl vara så att Lindas partnerintresse infann sig efter att Kanal 5 presenterat sitt avtal? Fy att narras så isåfall Linda.
Jag ser fram emot dina spännande eskapader i TV-rutan i vår. Hoppas det gått bra.
Edit:
P.S Såg att det fortfarande är möjligt att söka till programmet, vad sänder det för budskap?

D.S