Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Om jag minns rätt så var det killen som var religiös och som hon gifte sig med som betalade första tuttarna.
Ang hennes sätt gentemot barnen och speciellt Melissa under BB-tiden så var det chockerande och hjärtskärande att sitta och höra hur kall hon var. Det verkar som att de har bra kontakt i dag och det glädjer mig för Melissas skull men i bloggen verkar det lite överdrivet....som om hon nu MÅSTE visa hur mkt de älskar varandra och hur bra allt är. Känns fejkat för mig...
.
Jag tror nog att det för Lindas del är jakten efter media som är det primära.
Hon surfar helt enkelt på att hänga ut sina barn.
Hon har nog fått reda på av erwik att hon skall använda sina ungar i jakten på uppmärksamhet.
Sedan att dottern,som är i den åldern då idoler och dekadent liv är viktigast i livet,helt sonika svalt Lindas dassiga ursäkter om varför hon dissade sin dotter,och gärna hakar på Lindas liv och blir medialt uthängd.
Antagligen är många av lindas bloggläsare kompisar till Melissa och givetvis är Melissa inte dummare än att hon nu använder detta som ett sätt att bli poppis i Byhåla!
Wow,träffa våta flickdrömmen(en sketen vinnare ifrån något program)gå på ett frisseri som anses vara "hippt",gå på en bio som handlar om 4 småkåta kvinnor i karriären,mingla med bögar och flator,förekomma i media,äta på hur många donkies som helst,för att inte glömma....bo nästan centralt i stockholm!
Nä,Melissa är inte dum....är hon duktig så kan hon nog fingra lite på Lindas dåliga samvetssträng och plocka ut en strålande tonårstid i stockholms city!
Om nu inte "pappa prästen"(religiös man)åter igen anser att Linda har dåligt inflytande över sin dotter!