2008-07-11, 11:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Vilken kille i Kevins ålder älskar Sex and the city?

En som är totalförstörd av sin mamma!
.
2008-07-11, 11:29
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
För att få sig ett skjut, fattar la du

Jag tycker att det är skrämmande att hon tar med sin son på en sådan film. Hon kan ju försöka inbilla oss att han älskar Sex and the city. Allt hon gör är för sitt egna höga nöjesskull, hon skiter ju i sina barn. Det finns tusen andra saker att göra på sommarlovet än att hänga med morsan till frissan, spruta in botox, plåtningar och städa lägenhet.

Jag skulle vilja träffa henne och tala om vilken kass mamma hon är, tycker så synd om barnen.

Haha, jag som trodde en date och koll på den filmen skulle sluta med the big love liksom. Började redan kolla vilka jag skulle fråga om de ville följa med på filmen och därmed veta att vi sen sitter på hemmet och gungar i gungstol ihop. Klappat och klart utlovades det juuu

Visst är det tragiskt?! Jag blir så ledsen av att se att allt bara gäller henne. Killar i den åldern ska vara ute och leka och skaffa sig blåmärken och rivsår och inte delta i hennes liv.
.
2008-07-11, 11:58
Medlem
rogerks avatar
alltså... snart ringer jag baranvårdsnämnden

Sveriges tredje framgångsrikaste bloggg sade nån... förr i tiden gick vi människor på Tivoli för att se vanskapta människor, typ Elefantmannen. Nu läser vi tokiga bloggar.
2008-07-11, 12:06
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Well, fortsätter han att hänga med morsan på sex and the cityfilmer och få håret tvättat så kommer han att växa upp till en sexuellt frustrerad ung man som inte har en aning om hur man får kontakt med kvinnor. Vad värre är att han kanske kommer att anse att L.R. är någon form av idealkvinna.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/65d7f332-74c8-43ec-b9c0-cf88ca2fbc80.jpg

Jag finner den bilden så grotesk på något vis
2008-07-11, 12:10
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
alltså... snart ringer jag baranvårdsnämnden

Sveriges tredje framgångsrikaste bloggg sade nån... förr i tiden gick vi människor på Tivoli för att se vanskapta människor, typ Elefantmannen. Nu läser vi tokiga bloggar.

Mm, vilken idiot som helst kan ju lära sig använda internet. Det är jag bevis på
2008-07-11, 12:17
Medlem
Tolvans avatar
Jag tror Linda vill skapa en bög av Kevin så att hon kan komma ut som en mycket förstående och tollerant moder som stödjer Kevin helhjärtat i hans kamp.
2008-07-11, 12:21
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag tror Linda vill skapa en bög av Kevin så att hon kan komma ut som en mycket förstående och tollerant moder som stödjer Kevin helhjärtat i hans kamp.
Ja det verkar ju inte bättre, för då kanske hon anses att vara en bra mamma.
2008-07-11, 13:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Om jag minns rätt så var det killen som var religiös och som hon gifte sig med som betalade första tuttarna.

Ang hennes sätt gentemot barnen och speciellt Melissa under BB-tiden så var det chockerande och hjärtskärande att sitta och höra hur kall hon var. Det verkar som att de har bra kontakt i dag och det glädjer mig för Melissas skull men i bloggen verkar det lite överdrivet....som om hon nu MÅSTE visa hur mkt de älskar varandra och hur bra allt är. Känns fejkat för mig...
.

Jag tror nog att det för Lindas del är jakten efter media som är det primära.
Hon surfar helt enkelt på att hänga ut sina barn.
Hon har nog fått reda på av erwik att hon skall använda sina ungar i jakten på uppmärksamhet.

Sedan att dottern,som är i den åldern då idoler och dekadent liv är viktigast i livet,helt sonika svalt Lindas dassiga ursäkter om varför hon dissade sin dotter,och gärna hakar på Lindas liv och blir medialt uthängd.

Antagligen är många av lindas bloggläsare kompisar till Melissa och givetvis är Melissa inte dummare än att hon nu använder detta som ett sätt att bli poppis i Byhåla!

Wow,träffa våta flickdrömmen(en sketen vinnare ifrån något program)gå på ett frisseri som anses vara "hippt",gå på en bio som handlar om 4 småkåta kvinnor i karriären,mingla med bögar och flator,förekomma i media,äta på hur många donkies som helst,för att inte glömma....bo nästan centralt i stockholm!

Nä,Melissa är inte dum....är hon duktig så kan hon nog fingra lite på Lindas dåliga samvetssträng och plocka ut en strålande tonårstid i stockholms city!

Om nu inte "pappa prästen"(religiös man)åter igen anser att Linda har dåligt inflytande över sin dotter!
2008-07-11, 16:09
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #2:

"Lekpark,Jobb och Barn!
Published: Idag, 15:05

Barnen och jag har varit ute och gjort lite ärenden
nu på lunchen.
Passade på att sätta mig vid en lekparken så Kevin fick
springa av sig och leka.

Under tiden passade jag på att göra några jobbsamtal
som jag måste ha avklarat innan helgen.
Lekparker är verkligen toppen,eller hur?
(skratt)!

Jag har fått en förfrågan på ett jobb som jag tycker
verkar intressant.

Ska på möte med dom på Måndag för att gå in
närmre på vad jag vill och vad dom tycker om det.

Så vi får se om vi kommer överrens,spännande iallafall!"

Jag tror Farmor hänger här på FB när hon ändå håller på att blogga. Nu har lillkillen fått gått till lekparken och jag hoppas innerligt att han som alla småpojkar har fått ett litet blåmärke så han veeerkligen har lekt!

Hur gammal är han?
.
2008-07-11, 16:19
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag tror nog att det för Lindas del är jakten efter media som är det primära.
Hon surfar helt enkelt på att hänga ut sina barn.
Hon har nog fått reda på av erwik att hon skall använda sina ungar i jakten på uppmärksamhet.

Sedan att dottern,som är i den åldern då idoler och dekadent liv är viktigast i livet,helt sonika svalt Lindas dassiga ursäkter om varför hon dissade sin dotter,och gärna hakar på Lindas liv och blir medialt uthängd.

Antagligen är många av lindas bloggläsare kompisar till Melissa och givetvis är Melissa inte dummare än att hon nu använder detta som ett sätt att bli poppis i Byhåla!

Wow,träffa våta flickdrömmen(en sketen vinnare ifrån något program)gå på ett frisseri som anses vara "hippt",gå på en bio som handlar om 4 småkåta kvinnor i karriären,mingla med bögar och flator,förekomma i media,äta på hur många donkies som helst,för att inte glömma....bo nästan centralt i stockholm!

Nä,Melissa är inte dum....är hon duktig så kan hon nog fingra lite på Lindas dåliga samvetssträng och plocka ut en strålande tonårstid i stockholms city!

Om nu inte "pappa prästen"(religiös man)åter igen anser att Linda har dåligt inflytande över sin dotter!

Jag tror tyvärr att du har rätt men jag hoppas att du har tokfel. Jag kan förstå att Melissa passar på och kanske tom har jättekul och känner sig älskad av sin mamma efter allt som varit. Har ett liknande fall i min bekantskapskrets (minus kändisskapet dårå) och Melissa och hon är lika gamla och det handlar till 100% om rent utnyttjande, passa på innan de drar vidare in i vuxenlivet som myndiga och verkligen kan ta beslutet att be föräldern dra åt skogen. Jag hoppas dock att tjejen i min omgivning ska ändra sig med åren trots det hon säger och jag hoppas att Melissa inte har baktankar med det hela men....ja, vi får se....

Pappan borde helt klart säga ifrån med exponeringen av Melissa. Han verkade ju rätt klok förr så vad har hänt nu, eller fattar han inte grejen?

Att inte Kevins pappa säger stopp är en ännu större gåta. Vad är det för fel på honom då som inte ser vad som sker? Och så helt plötsligt blev jag drabbad av jordens osäkerhet av någon anledning...men visst är det olika pappor till barnen?
.
2008-07-11, 17:51
Medlem
Clit_Commanders avatar
Fyfan vad jag hatar henne....
2008-07-11, 18:28
Bannlyst
hur gammal är kevin?

Hur gammal är kevin och när slutar barn att leka ensamma i lekparker?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in