2009-08-31, 23:35
  #14389
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Fan vilket garv jag fick..

Inte så jädra konstigt att han följer med då Rosing är inbjuden plus att det är en barnfilm. Sen har jag ingen aning om vad Peters ungar heter förutom Kevin. Heter den andra Leo eller?
Ja Peters barn heter Kevin och Leo, Lindas heter Melissa och Kevin. Grejen är att det var ett jävla hallå i tråden som att nejnejnej Peters ex skulle ALDRIG låta Linda ha barnen ensam osv. Poängen är att Peter har ännu inte kommit hem från sin spelning, hon har haft hans ungar också i helgen.
Citat:
När vi kom hem lagade jag mat och sen kom min älskling hem från sin spelning som han har varit på.
2009-08-31, 23:58
  #14390
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Ja Peters barn heter Kevin och Leo, Lindas heter Melissa och Kevin. Grejen är att det var ett jävla hallå i tråden som att nejnejnej Peters ex skulle ALDRIG låta Linda ha barnen ensam osv. Poängen är att Peter har ännu inte kommit hem från sin spelning, hon har haft hans ungar också i helgen.


https://www.flashback.org/showpost.php?p=18488129&postcount=14382
2009-09-01, 00:52
  #14391
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Hade inte hundrunkarn och Linda Trosing "gjort slut" ? Går av en slump (...) in på Ankans blogg och ser deras fula trynen på samma bild

Ber om ursäkt om ni redan har gått igenom detta vilket ni säkert redan har
2009-09-01, 00:55
  #14392
Medlem
mimmisols avatar
Linda den puckade

90 000 i månaden
I dag ligger hon i tio i topp på Bloggtoppen och är den blogg som har flest kommentarer av alla.
Enligt vad Expressen inhämtat lyftar Linda Rosing en lön på 90 000 kronor i månaden, vilket innebär över en miljon i årslön.
– Jag är öppen med allt och väldigt spontan. Jag tror många vill vara det men inte vågar. Jag gör mina naglar men jag tvättar också kläder och städar. Och jag lägger ut bilder på mig i bikini men även mina håriga ben.


Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Hade inte hundrunkarn och Linda Trosing "gjort slut" ? Går av en slump (...) in på Ankans blogg och ser deras fula trynen på samma bild

Ber om ursäkt om ni redan har gått igenom detta vilket ni säkert redan har
2009-09-01, 07:48
  #14393
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag är med på listan när cafe listar sina årliga modepris. Visserligen inte ens vid namn och på listan över sveriges sämst klädda men ändå. 'årets oljigaste såpa var en orgie i stillöshet, från programledare till deltagare' Tack för den.

http://sv.tinypic.com/r/34ef1np/3

Svensk avundsjuka! Den rätte för Rosing är årets bästa tv-program inom samtliga kategorier och alla som förnekar det är bara avis att de inte kan få ett program. Sådeså.
2009-09-01, 09:21
  #14394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
rejdar sover aldrig

Vad har du för agenda egentligen? Försöka hitta de ytterst få positiva sakerna som ankan gör mitt i all sin självupptagenhet?? Hur kan du försvara denna fullständgt vidriga människa (jo alla upptäcker det så småningom)

Är det bara för att få uppmärksamhet eller är du släkt med botoxankan?
2009-09-01, 09:23
  #14395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Svensk avundsjuka! Den rätte för Rosing är årets bästa tv-program inom samtliga kategorier och alla som förnekar det är bara avis att de inte kan få ett program. Sådeså.

2009-09-01, 09:58
  #14396
Medlem
cheeffs avatar
Var det idag som tävlingen skulle avgöras? Vet att det igentligen bara är förslag hon ville ha men kommer garva mej harmynt om hon faktiskt skulle välja ett av förslagen
2009-09-01, 09:59
  #14397
Medlem
William Hainess avatar
Jag vet att ni tror jag skämtar, men jag är helt seriös. Det finns inget svenskt tv-program som jag återbesökt så många gånger som Den rätte för Rosing - det är helt underbart i sin absurditet.

Lindas tomma blick. Hennes två kumpaners entusiasm. Hur alla som åtminstone är i närheten av normal röstas ut. Bruce. Jofre. Kåt-Hugo. Johan, Johan, Johan! Föräldrarnas reaktioner. Lindas brist på reaktion till allt. Hemmafesten i Blackan.

Och listan kan bli oändligt lång.
2009-09-01, 10:02
  #14398
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Var det idag som tävlingen skulle avgöras? Vet att det igentligen bara är förslag hon ville ha men kommer garva mej harmynt om hon faktiskt skulle välja ett av förslagen

Med tanke på att förslagen inbegriper den största samling WT-namn någon skådat blir det
svårt för Ankan att undvika det.

Hennes enda chans är att välja namnen Nisse eller Britta...
2009-09-01, 10:06
  #14399
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag vet att ni tror jag skämtar, men jag är helt seriös. Det finns inget svenskt tv-program som jag återbesökt så många gånger som Den rätte för Rosing - det är helt underbart i sin absurditet.

Lindas tomma blick. Hennes två kumpaners entusiasm. Hur alla som åtminstone är i närheten av normal röstas ut. Bruce. Jofre. Kåt-Hugo. Johan, Johan, Johan! Föräldrarnas reaktioner. Lindas brist på reaktion till allt. Hemmafesten i Blackan.

Och listan kan bli oändligt lång.

Serien kan bli det nya "Grevinnan och betjänten" och sändas en gång per år i all evighet.
2009-09-01, 10:24
  #14400
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenix Wright
Hade inte hundrunkarn och Linda Trosing "gjort slut" ? Går av en slump (...) in på Ankans blogg och ser deras fula trynen på samma bild

Ber om ursäkt om ni redan har gått igenom detta vilket ni säkert redan har

den undrar jag med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in