2009-02-04 17:26 Anmäl inlägget
Tänk på dina barn. Sluta jobba o festa, ta hand om dina barn istället. barn, barn, barn..ta hand om dina barn. Det finns ju alltid hjälp man kan få från a-kassa eller kommunen! Ta hand om dina barn. Varför stråsa runt på gräddfilen? Ta hand om dina barn. Tänk på Melissa o Kevin! Ta hand om dina barn. Barn, barn, barn.
/ Alby Ullis
------------------------------------
Snart är det försent, Melissa vill ju redan inte vara hos dig, där har du förlorat ett barn. Vrf skaffar du barn egentligen ? tröttnar du eller fixar du inte ansvaret ? och sen TVÅ STYCKEN !!! lär man sig inte efter ett ????när det inte verkade särskilt roligt !!!
2009-02-04 17:23 Anmäl inlägget
Skall vi som skriver här komma överens om att vi ej går in på denna blogg from 090205 kl 0800 och framåt? På så vis kommer Linda ej att få så mycket pengar att röra sig med och förhoppningsvis förstår hon då att det livet hon lever nu ej varar för evigt och att det kan vara bra att skaffa sig ett jobb som hon inte kommer att ångra när hon om ett antal år kör omkring med rollatorn. Jag tror säkert att de som sänker Linda mer o mer för varje dag genom att tycka hon är snygg och duktig mm, kommer att kommentera ovanstående, som vanligt, men den smällen tar jag.
----------------------------
Jag ställer upp ! den som är intresserad kan läsa om bedrövelsen på Flashback. Bra iniativ.
************************************************** *******************************
Det har ju försökts förut och tyvärr finns det folk som inte kan låta bli att gå in här och skriva av sig sitt illamående över henne.
Kan man låta bli att gå in här så mår man så mycket bättre, tänk bara att hon finns inte i verkligheten, hon är en seriefigur och inte kan man skriva kommentarer till en sådan, he,he!
Hon sjunker iaf på bloggtoppen men bäst vore om hon försvann,som en fis i rymden.
------------------------------
En till som avstår ! inget att förlora=)
----------------------------
Jag går in så sällan, så jag avstår mer än gärna, är ngn nyfiken finns ju flashback, och kvällspressen ! Adjö !!!!
2009-02-04 17:21 Anmäl inlägget
linda borde satsa pengar på sin son och ta honom till tandläkarn.
har ni sett tänderna han har, som en hare haaaaaa
************************************************** *******************************
Nej, nej, nej du som skrivit detta lägg av, lämna pojken utanför, det är en väluppfostrad söt liten kille.
Det är Linda det handlar om ingen annan, fan så lågt av dig.
------------
skoltandvården har säkert koll på hans tänder, men visst det blir nog räls med tiden för så kan han ju inte se ut ! lite synd om honom, kan inte vara lätt för barnen *snyft*
2009-02-04 16:44 Anmäl inlägget
Linda varför berättar du handlingen av ditt program?! Det blir ju inget spännande nu när du säger vilka städer du är i. Alla fattar ju att det är dom sista två killarnas hemstäder som du ska hälsa på i och hälsa på deras familjer. Precis som det är i armerikanska Bachelor. När man ser programmet sen kommer man ju fattar att dom två killarna som är från Södertälje och Norrköping kommer va kvar till sist. Jaha, där var den spänningen borta!
2009-02-04 15:22 Anmäl inlägget
Jag tycker du suger kuk Linda. Jag är inte heller avundsjuk som nån jävla jubelidiot här skrev eftersom mitt liv inte är i närheten så fuckat som ditt. Jag tycker faktist synd om dig eftersom du har blivit känd efter att ha knullat i TV, velat bli porrstjärna, utvikningsbrud i Slitz o dylika blaskor, varit ihop med Fadde som verkar vara en riktig Karlakarl (ähum) o ny ska du få en såpa i TV som jag förutspår blir bland det sämsta som någonsin har visats. Jag skulle jättegärna skita i att läsa om dig (vilket jag ofta gör) men grejen e den att man inte ens kan fisa utan att läsa eller höra talas om dig. Din låt för övrigt är en katastrof! Kan inte du flytta ifrån landet så man slipper höra om dig hela jävla tiden? Väldigt synd att det uppenbarligen räcker med att spruta in silikon i lökarna eller botox i läpparna för att man ska bli känd bli i det här landet! Fy fan vad du kommer att ligga risigt till om man en dag eftersträvar talang, fast iofs så kommer det nog aldrig att hända!
2009-02-04 14:45 Anmäl inlägget
Jag tror inte Linda själv kommer att blogga på länge. Femman ser väl den här sidan som reklam för programmet och de vill ha bra reklam.
2009-02-04 14:42 Anmäl inlägget
Femman var väl tvungna att styra uppp bloggen.
2009-02-04 14:42 Anmäl inlägget
Det är inte Linda som skriver inläggen.
2009-02-04 14:37 Anmäl inlägget
Håller med, det kan aldrig vara Linda som skrivit inlägget för det innehåller punkt, kommatecken och stor bokstav samt knappt några stavfel
2009-02-04 14:19 Anmäl inlägget
Hallå!!!Ser ni inte att d är en SPÖKSKRIVARE som skrivit de sista inläggen????
2009-02-04 13:56 Anmäl inlägget
99,9 %är neg kommentarer, det måste väl säga en hel del om Linda !
..............................
Det säger nog mer om hur de mår som kommenterar. Verkar var arga små människor som inte vet hur de skall få ut sina frustrationer. Kommentarerna är ju därefter, ingen substans, ingen röd tråd,bara klagan, klagan och stackars barn. Samma saker snurrar runt i folks huvuden. Samma kommentarer efter varje inlägg.
2009-02-04 13:19 Anmäl inlägget
Vart är dina älsklingar ?åker du aldrig till Bobby längre ? har du slutat älska honom ???
2009-02-04 12:09 Anmäl inlägget
Gaaah!! Det lät ju förskräckligt...att vakna med mobilen i örat alltså! Gjorde det inte ont? Fick du ut den på egen hand eller fick du uppsöka läkare??
2009-02-04 13:16 Anmäl inlägget
kan du inte stanna i södertälje för gott så vi slipper pack som du
----------------------
lämna Sverige ist, åk till Turkiet där du blivit kändis *ler* förresten du ler aldrig nuför tiden i dina inlägg WHY ?
Någon som vill offra sig för den goda sakens skull, och gå in på PorrPatsys blogg och upplysa de okunniga om reprisen på BB?
Själv erkänner jag gladeligen att jag inte är ett skit intresserad av hennes "blogg"!
En blogg som nu blivit analens skitgöra!
Någon som vill offra sig för den goda sakens skull, och gå in på PorrPatsys blogg och upplysa de okunniga om reprisen på BB?
Själv erkänner jag gladeligen att jag inte är ett skit intresserad av hennes "blogg"!
En blogg som nu blivit analens skitgöra!
Dom vet,Mae.
Citat:
2009-02-03 16:10 Anmäl inlägget
Big Brother REPRISRosing åter i Big BrotherSnart blir det mer Rosing i tv. Dagen före premiären av Den rätte för Rosing börjar TV400 visa gamla skandal-Big Brother. http://kalkon-tv.blogspot.com/
-----------------------------------
Ha,ha,ha, man kan ju bara skratta åt eländet.
Döm själva... så Här såg det ut när Linda lämnade BB.
Stackars människa!
Att hon inte ser själv vad hon gör med sig. Visserligen har det gått några år, och hon skulle kanske ha sett annorlunda ut ändå. Men - hon borde verkligen sluta upp med att göra saker med sitt ansikte och sin byst.
Tack för titten! Jag såg aldrig Big Brother, det här var första gången jag såg Linda i det sammanhanget.
Oj, oj, oj. Vad har hon gjort mot sitt stackars ansikte?
Är det tänkt att den där munnen ska se snygg och sexig ut?
Jag har väl egentligen ingen anledning att grubbla över den saken, men... Kan munnen verkligen fungera till det den ska locka (?) till, alltså kyssar osv? Personligen skulle jag gissa att man blir en "bad kisser" med så mycket syntetmaterial i - och bedövningsmedel runt - läpparna. Mycket av finmotorik och känslighet riskerar väl att gå förlorat om man gör så mycket ingrepp?