2009-01-07, 10:53
Medlem
2009-01-07, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Fast frågan är ju om hon tjänar 80.000 i månaden som anställd eller om hon fakturerar ca 80.000 i månaden mha sin lilla f-skattsedel.
Det är en jävla skillnad.
Personligen tror jag på det senare alternativet men vet inte. Någon med lite mer insyn kanske vet hur det ligger till.
Skvallerpressen har på en löpsedel spritt ryktet om 80.000 i månaden.
Linda har dementerat. Hon tjänar INTE 80.000kr på sin blogg. Och då frågan ställdes i Sanningens ögonblick var det inte specificerat om det gällde totalt eller per månad.
Frågan löd "Linda, har du tjänat 80.000 på din blogg?".
Svaret var "Nej".
Ingen har tydligen ställt följdfrågan "Hur mycket tjänar du på din blogg".
En fråga som inte jag heller skulle ha svarat på.
2009-01-07, 11:13
Medlem
Svar till Johannas kommentar på Lindas blogg

Det finns inget elakt skrivet om Linda i detta inlägg. Det är din fantasi.
Det enda elaka är riktat till en kommentarsskrivare.
Du skriver av ren slentrian.

Syftet med bojkotten är att visa att man inte kan leva på sin impopularitet.
2009-01-07, 11:26
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
5 an ville ha Magdalena Graaf egentligen men hon vägrade, så det var hon som förslog Linda.
Nej tack inte för mig,men ring Linda Rosing.. Tre-fyra dagar efter gick Linda ut med att hon skulle vara med.

Så patetisk suck "mitt program" som hon kallar det var inte ens tilltänkt henne från början.

Jag läste det i en intervju av Maggan Graaf för någon månad sen. hittar det inte nu.

Var det inte exakt något sådant som påstods gälla Pernilla Wahlgren från Carlott Perrellis blogg tror jag. Att Pernilla blev erbjuden men ansåg att det var något för Linda Rosing?
2009-01-07, 12:05
Medlem
CamoDrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Var det inte exakt något sådant som påstods gälla Pernilla Wahlgren från Carlott Perrellis blogg tror jag. Att Pernilla blev erbjuden men ansåg att det var något för Linda Rosing?

Jag kan tänka mig att Kanal 5 har ringt en hel del och frågat om dem varit intresserade av programidén och fått ett blankt nej. Jag kan även tänka mig att de flesta sagt nått i stilen med "Nej. Men ring Linda Rosing." och sedan lagt på för att fnysa lite och skaka lätt på huvudet.
2009-01-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
5 an ville ha Magdalena Graaf egentligen men hon vägrade, så det var hon som förslog Linda.
Nej tack inte för mig,men ring Linda Rosing.. Tre-fyra dagar efter gick Linda ut med att hon skulle vara med.

Så patetisk suck "mitt program" som hon kallar det var inte ens tilltänkt henne från början.

Jag läste det i en intervju av Maggan Graaf för någon månad sen. hittar det inte nu.
Ja, det låter högst troligt.
Det var alltså därför hon gick ut med informationen att hon var "DERAS FÖRSTA VAL" i nästa enorma produktion som ännu så länge är JÄTTEHEMLIG.
2009-01-07, 13:14
Medlem
Inläggen blir färre, kortare och torftigare för varje dag.
I natt sov hon tydligen jätteskönt och har glömt att hon led av sömnproblem så sent som i går.

Hennes blogg måste vara den eländigaste någonsin. Aldrig en tanke som sträcker sig utanför hennes egna kropp, vinglas eller kaffekopp. Hon verkar ha samma syn på världen som en sjumånaders baby - ingenting längre bort än tummen existerar.
Bloggen kommer väl att läggas ned så fort programmet är över men det ska bli spännande att se hur hon tänker hålla liv i den tills dess.
Ett par månader till av dusch, säng, kaffe, naglar och Bobby.
2009-01-07, 13:27
Medlem
Citat:

Så var det! Orkar inte leta upp en länk men jag läste det på Charlottes blogg! Iofs nämnde Charlotte inte Pernilla W men skrev om sin seriösa väninna som blivit uppringd av kanal 5 angående datingprogrammet!
Rosing var sista valet!
2009-01-07, 13:48
Medlem
Citat:

Perrelli skrev att en väninna; en seriös artist blivit tillfrågad, men hon namngav ingen.

Edit: Juttan hade visst redan klargjort det...
Senast redigerad av Slang-Calle 2009-01-07 kl. 13:51.
2009-01-07, 13:49
Medlem
simels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Så var det! Orkar inte leta upp en länk men jag läste det på Charlottes blogg! Iofs nämnde Charlotte inte Pernilla W men skrev om sin seriösa väninna som blivit uppringd av kanal 5 angående datingprogrammet!
Rosing var sista valet!

undrar hur många som egentligen tackade nej
2009-01-07, 14:05
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Perrelli skrev att en väninna; en seriös artist blivit tillfrågad, men hon namngav ingen.

Edit: Juttan hade visst redan klargjort det...

Just det så var det så fick man själv fylla i mellan raderna vem det var.
2009-01-07, 16:37
Medlem
MajkenKenmajs avatar
När spricker bubblan Linda Rosing?
Hur kan Kanal 5 nöja sig med att Slabbeduskan enbart skriver om hur hon fikar, vilka fina vänner hon har och hennes sömn- och shoppingvanor med några bilder ditlagda?
Alla som sett Slabbeduskan in action (Big Brother) vet att hon var på varenda kille som fanns i huset, att när det kom in alkohol så spydde hon och däckade efter högst två timmar. Före detta så ylade hon omrkring att hon var så snögg, frågade alla om de inte tyckte hon var snögg.
Någon som tror detta beteende har gått över?
Dottern Melissa är dissad, sonen Kevin hänger väl med samma anledning som hon sa i BB-huset, ingen vill ha honom hos sig av föräldrarna, hon vill FAAAAN festa.
Ser framemot när bubblan brister, för det kommer den att göra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in