anonym 2009-08-18 12:45
sömn
Tycker du at du har sömnproblem om du inte kan sova,och det tar en timme o somna? det är för fan normalt o vakna vid fem! kom o säg när du inte sovit på typ inte sovit på hela natten!!! skärp dig ta bort de du skrivit du gör ju bara narr av dig själv!
2009-08-18 12:45
Du kan väll inte ha sömnproblem när du sover bra nästan jämt.
Du skriver ofta att du sovit som en prinsessa.
Att sova dåligt då och då gör alla människor.
Sömnproblem har man om man ofta somnar efter flera timmar efter att man lagt sig, och vaknar flera gånger under natten.
2009-08-18 12:38
Sömnproblem
Ja gud vad jobbigt, vara vaken en hel timme på morgonkvisten, du har verkligen sömnproblem, sök hjälp!
2009-08-18 12:33 Anmäl inlägget
mytomani
nyss igår sov du till 10 skrev du sovmorgon snälla om du skall ljuga så åtminstonne skriv upp vad som sägs mytomani lider du av inga sömnproblem
2009-08-18 12:31
herreguddu gör ju inget ansträngande vilar jämt då är kroppen utvilad normalt vf söka efter problem när man inte har några.
patient
2009-08-18 12:05 Anmäl inlägget
som om linda har skrivit det där, TJENA (känner du att du gör ett meningsfullt jobb, suddis MOAHAHAHAHA)
2009-08-18 12:00
Jösses!!
Normalt är väl att man går upp ca 6.00 och jobbar till 16.00. Efter det har man sina hem och fritidssysslor. Går man sen och lägger sig vid 22.30 så somnar man gott och vaknar utvilad klockan 6.00 igen.
Ingen kan väl sova 10 timmar per natt + tupplurer på dagarna vare sig man är gravid eller inte.
2009-08-18 11:59
som om linda har skrivit det där, TJENA
Emma 2009-08-18 11:14 Anmäl inlägget
ett litet tips!
Hej Linda!
För att få sova hela nätter (eller i ditt fall, mellan toabesöken, kan ju bli en del när man är gravid!) så sluta sov på dagen. Ta inga tupplurer eller liknande. Att vakna fem är inte dåligt, men var vaken hela dagen då och gå och lägg dej i tid!
MVH
/Sömntanten
Nyfis.. 2009-08-18 11:07
Åhhh...vad uuuuunderbart! Pariiis! Vilken är din favoritopera? Jag bara älskade Trollflöjten med Mikael Samuelson och Elisabet Berg. Även Fantomen . Annars är min favoritaria O mio bambino... Jag får ankhud varje gång hör den. En annan favorit är Sarah Brightman. Hur kommer det sig att du gillar opera?
2009-08-18 10:16
Jag trodde att du var så väldigt morgonpigg att du vaknade tidigt varje morgon?
Det har du i alla fall skrivit tidigare.
Jag tror i alla fall inte att du var den enda i stan som var vaken, många går till jobbet vid fem-tiden på morgonen.
Ana 2009-08-18 09:56 Anmäl inlägget
http://anibanani.webblogg.se
Hejsan jag var också vaken vid den tiden kunde inte somna om, jag vred mig runt i sängen men jag tror att jag är över trött och över ansträngd från mina två arbeten =)