2008-12-03, 19:07
Medlem
Roshambos avatar
Idag har jag fyllt mina kindben med det nya SubQ!
Linda Rosing, 2008-12-03 18:30

That's it - jag pallar inte med eländet mer! Game over, man!
2008-12-03, 19:24
Medlem
William Hainess avatar
Men vad gör människan mot sig själv?! Hon ser bara värre och värre ut av allt arbete hon gör på fejjan...
2008-12-03, 19:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
Idag har jag fyllt mina kindben med det nya SubQ!
Linda Rosing, 2008-12-03 18:30

That's it - jag pallar inte med eländet mer! Game over, man!

Kanske bättre att hon opererar bort den gigantiska knöl hon har på vänstra sidan!
Eller ser till att inte ta bilder rakt framifrån. Det enda jag ser på hennes bilder tagna rakt framifrån är denna knöl!
Och nu snackar jag en deformering!
2008-12-03, 19:31
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Men vad gör människan mot sig själv?! Hon ser bara värre och värre ut av allt arbete hon gör på fejjan...

En gång i tiden hade jag en volvo!
Alla tyckte att den var skitsnygg!
Det de inte visste om var att halva bilen bestod av stålnät och plastic padding!

Var gång Patsy putsar på fejan, så tänker jag på min gamla volvo!
Den föll sönder efter ett tag, men jävlar så schnugg den var innan!
2008-12-03, 19:57
Medlem
Citat:

Hon har en psykisk sjukdom som gör att hon tvångsmässigt fortsätter att operera sig. Såg en dokumentär på TV för ett tag sedan. Oftast slutar sådana fall tragiskt som med Michael Jackson. Fast hon tror hon blir "vackrare" och att alla andra är avundsjuka på hennes inbillade skönhet.
2008-12-03, 20:06
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
hahaha vilken jävla meningsuppbyggnad. Hon måste ju fan vara konstant full för att inte inse hur illa hon skriver.
Men är det inte toppen att hon vägrar låta sitt grammatikhandikapp hämma skrivandet?
Skriv på bara, Linda, du en stor källa till underhållning!
2008-12-03, 20:19
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Kanske bättre att hon opererar bort den gigantiska knöl hon har på vänstra sidan!
Eller ser till att inte ta bilder rakt framifrån. Det enda jag ser på hennes bilder tagna rakt framifrån är denna knöl!
Och nu snackar jag en deformering!

Eller varför inte ta bort den största knölen mellan axlarna....

I TV-reklamen hon gör inför programmet hon ska hitta den stora kärleken ser ju hon för taskig ut, vem fan skulle vilja dejta denna tjej?
2008-12-03, 22:35
Medlem
William Hainess avatar
Dagens LOL från Alex Schulmans blogg:

http://i36.tinypic.com/33olf7k.jpg

2008-12-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Hon har en psykisk sjukdom som gör att hon tvångsmässigt fortsätter att operera sig. Såg en dokumentär på TV för ett tag sedan. Oftast slutar sådana fall tragiskt som med Michael Jackson. Fast hon tror hon blir "vackrare" och att alla andra är avundsjuka på hennes inbillade skönhet.

Vilket skitsnack. Du syftar antagligen på sjukdomen Body Dysmorphic Disorder mer känd som BDD. Jag lider själv utav BDD men inte fan plastikopererar jag mig, knappt så att jag använder mig utav smink när jag går ut nuförtiden.

Sjukdomen finns i olika grad, såsom vilken annan sjukdom som helst. Det är möjligt att Linda lider utav BDD, dock så behöver inte alla plastikopererade bimbosar ha denhär sjukdomen. Utan rentutav bara vara pantade,useendefixerade och besatta vid att försöka hålla bort rynkorna ifrån deras ansikten.

Och om Linda nu led utav BDD så skulle hon inte tro att dehär ingreppen gjorde henne vackrare, utan snarare känna att de kanske kanske gjorde en minimal förbättring - för stunden.

Hon skulle absolut inte tro att andra är avundsjuka på hennes skönhet, utan istället tro att alla ser henne som ett monster, och att hon måste fortsätta försäka förbättra utseendet sitt för att duga, för att bli accepterad utav oss andra.

Det är vad Linda skulle känna,tycka och tänka om hon led utav BDD.

Edit. Personligen, vissa dagar så känner jag mig het, snygg, andra känner jag mig som ett freak, ibland skiftar jag mellan dessa uppfattningar på bara loppet utav några sekunder. Mycket är induviduellt. Men en gemensam nämnare är att personer som lider utav BDD förmestadels har en snevridensjälvbild både utåt och inåt och känner sig ofta fula och missbildade.
2008-12-04, 10:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Dagens LOL från Alex Schulmans blogg:

http://i36.tinypic.com/33olf7k.jpg

Visstja, Bobby Buttboy vill ju oxå surfa med i Patsys freakshow!

Något vill han ju ha när han låter henne stå skriven på sin adress i stan!
2008-12-04, 18:04
Medlem
ljuva ruge och skria sol kyssta baser

Li Edelkoorts efterträdare?
Trendspaning i bloggen idag:

Citat:
Jag har varit på pressmöte på Make up Store!
Linda Rosing, 2008-12-04 14:29

Jag har haft press möte på Make up store där våren och sommaren visades. Det var jättekul och en ära för mig att få vara en av dom som får först ta del av detta. Och givetvis vill jag att ni mina älskade läsare ska få ta del av vilka trender som kommer till våren. Det är mycket färg, ljuva ruge och skria sol kyssta baser. Men som endå är rena och med ögon som tindrar i regnbågens alla färger. I mars kommer alla dessa godbitar finns i alla deras butiker.Fatta vad snyggt när man blir brun i sommar.

Wow! Så generös hon är mot sina älskade läsare! Fatta, att hon skriver några rader om alla regnbågens färger.
(Trodde kanske det skulle bli utlottning av några produkter... men, ack nej.)
Det är visserligen några bilder i bloggen också, men texten kunde ju beskriva vilken (vår-)säsong som helst. Byt ut "skria" mot "muttiga" så funkar det som beskrivning av höstsminkning också...

Och märk väl: Jag har haft press möte på Make up store där våren och sommaren visades.

Hon är så rolig. Man kan dela in texterna i små strofer, och få ut många skratt ur varje litet blogginlägg. Underbart!
Senast redigerad av Slang-Calle 2008-12-04 kl. 18:19.
2008-12-04, 18:36
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Börjar hon inte stava värre och värre? Kan det vara så att hon gör det medvetet bara för att folk ska läsa och kommentera hennes skitblogg? Hon kanske har insett att hennes lilla liv inte skulle locka mer än en handfull läsare annars.
Bobby är ju mer än lovligt desperat i sin jakt på uppmärksamhet då han klämmer in sin egen bloggadress i Linda sms´ en....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in