2007-12-21, 13:19
Medlem
William Hainess avatar
Heja Linda! Förhoppningsvis så gör hon en öppenhjärtad intervju i rehabliteringshemmet.
2007-12-21, 14:20
Medlem
Det är väl inne nu att hamna i finkan för dumma blondiner, Paris tog täten!
2007-12-21, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag är jävligt impad över att hon inte kom med samma argument som alla andra missbrukare som tas på bar gärning: "inte mitt, vet inte hur det hamnade i min ficka, en kompis utan väska bad mig förvara" etc etc...

Kan det vara så att den dummaste av alla faktiskt LÄRT hur media funkar och hur dumt det blir med genomskinliga bortförklaringar eller var det narkotikans effekt som bidrog till denna i mitt tycke tillfälliga formsvacka..?
.

Du har helt rätt. Linda agerar föredömligt nu när hon väl torskat. Det här borde fler ta efter istället för att försöka förklara bort saken på det ena eller andra viset. Hon går stärkt ur det här, från -100 till -98 ungefär.
2007-12-21, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Sluta racka ner på Linda nu det börjar bli för personligt.

Har mer eller mindre läst den här tråden varje dag i väldigt lång tid nu, och nu börjar droppen rinna över. Linda är också en människa med känslor, att ni har mage här att mer eller mindre trakassera henne med glåpord och dylikt fattar jag bara inte.

Linda är en väldigt härlig person egentligen, glad & positiv åt nästan allt i livet. En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.

Att man som frekvent läsare i tidningen tror på allt som står om Linda tycker jag är helt otroligt, hon må haft sex på tv men vinklingarna i media är ett faktum!

Har ni någonsin tänkt er in i Lindas situation? En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.

Tycker ni kan hålla eran nedlåtenhet för er själva. Jag är den första att förlåta, alla människor är värd fler chanser!

Ha en God Jul!

För det första: Den har runnit över hos oss för länge sen efter alla jävla notiser/"nyheter" om detta missfoster.

För det andra: Kämpat hårt? Jo, tack. Vi är väl medvetna om att hon gör allt för att synas och höras. Men vad är hon idag? En fattig, knarkad mamma med barn som inte vill kännas vid henne. Gratulerar Bindan!

För det tredje: Varför fortsätter man att kontakta media när hon märker hur jävla "vinklat" allt tydligen blir enligt dig/henne?

För det fjärde: Slår inte Bindan rekord snart i antalet nya chanser?
2007-12-21, 14:54
Medlem
CrackCrickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Sluta racka ner på Linda nu det börjar bli för personligt.

Har mer eller mindre läst den här tråden varje dag i väldigt lång tid nu, och nu börjar droppen rinna över. Linda är också en människa med känslor, att ni har mage här att mer eller mindre trakassera henne med glåpord och dylikt fattar jag bara inte.

Linda är en väldigt härlig person egentligen, glad & positiv åt nästan allt i livet. En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.

Att man som frekvent läsare i tidningen tror på allt som står om Linda tycker jag är helt otroligt, hon må haft sex på tv men vinklingarna i media är ett faktum!

Har ni någonsin tänkt er in i Lindas situation? En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.

Tycker ni kan hålla eran nedlåtenhet för er själva. Jag är den första att förlåta, alla människor är värd fler chanser!

Ha en God Jul!

Jag brukar se mig själv som en liberal människa och har inget emot Linda egentligen, helt ok att vara "bimbo", att dra lite snö ibland, knulla på TV, starta ett blajparti osv.

MEN! Det jag inte tycker om är att hon gör detta trots att hon fan i mig är mamma! Som någon sa lite tidigare, jävla fin julklapp till sina barn. Räcker det inte med att de sett henne knulla på TV?

"Vad gjorde ni i jul då?"
"Morsan torska för narkotikabrott..."

Fy skämms på den punkten, somliga bör fan inte ha barn
2007-12-21, 15:26
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Nu skrevs säkert artikeln igår, men är det bara jag som slås av att det är lördag imorgon? Å andra sidan kom hon hem vid fyra på morgonen och lär ju åtminstone ha sovit en timme eller tre innan hon ringde Expressen..

"I morgon ringer jag några samtal och tar reda på vart jag ska vända mig"

Och som vanligt ringer hon sin kompis Lars Johansson på Expressen och säljer storyn billigt (fika på närmsta Mc Donalds)..

2007-12-21, 15:37
Medlem
Trumpeters avatar
Det bara att ge upp och inse faktum. Man kommer få dras med Linda tills man dör.
2007-12-21, 15:44
Medlem
Marulks avatar
Får känslan av att Linda bara är glad över den extra uppmärksamheten.

Kanske får vi i fortsättningen se löp med Linda i knarkorgier, det verkar vara det enda sättet för henne att synas i media och vi vet väl alla att Linda gör vad som helst för det.

När inte drogskandalerna hamnar på löpet längre så får hon mörda sina barn för att få lite mediatid. Bara hon yttrar de magiska orden "jag står för det " efteråt och lovar bot så blir det säkert förlåtet.
2007-12-21, 17:07
Medlem
En ny artikel ""I dag känns det bättre"

http://www.expressen.se/nyheter/1.978223/linda-efter-gripandet-i-dag-kanns-det-battre

Nu finns det en "kommentera ruta" i anslutning till artikeln
2007-12-21, 19:06
Medlem
straycats avatar
Undrar om Lindas mor och far har en klippbok ni vet en sånn som föräldrar gärna har när ungarna är duktiga och hamnar i tidningen och allt.
2007-12-21, 19:36
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
H*n kanske har lärt sig hur media fungerar men jag misstänker starkt att krogen inte gillar den här publiciteten!

Aha, på den krogen kan man dricka sig stupfull utan att bli utkastad, och är man riktigt snäll tar personalen med en ut i köket och bjuder på sprit!

Antar att tillståndsenheten på Stockholm Stad kan tänkas ta ett snack med ägaren, och om dom tar in gäster i köket kanske hälsovårdsmyndigheten vill vara med och prata också!
H*n pratar fortare än h*n tänker men det borde inte vara speciellt svårt!

Undrar hur det gick för personalen på S.A.T.S efter att jag hade uppmärksammat personalchefen där om låsknipsningen??
Tränar Farmor Anka fortfarande där eller??

// Dempa

Ja hon kan ha lärt....visar sig väl med tiden om det var kemisk reaktion eller ett uns av klokhet.

Jag tror den krogen kan få lite problem överlag nu initialt, kollas nog både det ena och det andra och jag som är anti mot droger säger bara att äntligen har Farmor lyckats med nåt som jag av hela mitt hjärta applåderar - ja förutsatt att det BLIR efterspel för krogen. Fan ta alla krogar när de håller på!

Har inte hört/läst ett dugg om hur det gick. Hon har inte ens berättat i en krönika alltså om hon är portad för glappande näbb eller...?
.
2007-12-21, 19:37
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Undrar om Lindas mor och far har en klippbok ni vet en sånn som föräldrar gärna har när ungarna är duktiga och hamnar i tidningen och allt.

Den klippboken går ju inte av för hackor i så fall...Dock så tycker jag otroligt synd om hennes barn. Tänk att få läsa om sin patetiska moder i tid och otid. Huva!

Linda kommer aldrig att sluta mediahora, hon har byggt upp sin identitet kring media och hennes förfarande.

Föresten, har hon hittat tillbaks till dörrvakten igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in