Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Sluta racka ner på Linda nu det börjar bli för personligt.
Har mer eller mindre läst den här tråden varje dag i väldigt lång tid nu, och nu börjar droppen rinna över. Linda är också en människa med känslor, att ni har mage här att mer eller mindre trakassera henne med glåpord och dylikt fattar jag bara inte.
Linda är en väldigt härlig person egentligen, glad & positiv åt nästan allt i livet. En karriärskvinna som har kämpat hårt för den hon är idag, hon behöver inte eran nedlåtenhet.
Att man som frekvent läsare i tidningen tror på allt som står om Linda tycker jag är helt otroligt, hon må haft sex på tv men vinklingarna i media är ett faktum!
Har ni någonsin tänkt er in i Lindas situation? En hårt arbetade mamma som försöker att få det att gå ihop. En person som dagligen möter människor som har förutfattade meningar om henne.
Tycker ni kan hålla eran nedlåtenhet för er själva. Jag är den första att förlåta, alla människor är värd fler chanser!
Ha en God Jul!
Jag brukar se mig själv som en liberal människa och har inget emot Linda egentligen, helt ok att vara "bimbo", att dra lite snö ibland, knulla på TV, starta ett blajparti osv.
MEN! Det jag inte tycker om är att hon gör detta trots att hon fan i mig är mamma! Som någon sa lite tidigare, jävla fin julklapp till sina barn. Räcker det inte med att de sett henne knulla på TV?
"Vad gjorde ni i jul då?"
"Morsan torska för narkotikabrott..."
Fy skämms på den punkten, somliga bör fan inte ha barn