2008-12-02, 20:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Jaha, så var klänningen klar då...

Barbiutställningen kommer att ställas ut.
Och samtidigt som den ställs ut, kommer man kunna buda till högst bjudande på Linda och andras egna designades klänningar.
Och man kommer att se på storbildsskärmen live när alla budar!!!

Shit,, nu drar det faaan ihop sig mot jul och bestyr! Vilka partyhändelser! Linda som dj! Och Linda som designer!
Hur ska man kunna prioritera bland alla happenings?

hahaha vilken jävla meningsuppbyggnad. Hon måste ju fan vara konstant full för att inte inse hur illa hon skriver.
2008-12-02, 20:19
Medlem
Roshambos avatar
Var har jag sett den klänningen tidigare...?

http://www.hanky.se/LindaRosing?PaginCurPag=62&TotalRecords=803
2008-12-02, 20:22
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo

Jag tyckte väl att den såg bekant ut. Så va det med den designen.
2008-12-03, 00:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo

Du hann före mig!

Jag gissar på att Patsy ser sig själv som Barbie!
Plastig, utan hjärna, stora bröst och omtalad världen runt!
Så vad var enklare för patsy än att se sig själv posera som Barbie?

Så snabbt fram med bilden där hon "posar" i ett fisknät fyllt av näckrosor, ritar av och skickar in!
Antagligen så fick dressen ändras lite så att den såg mer "barnvänlig" ut, men den slampiga porrlooken syns mycket väl.
2008-12-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Hej MaeWest,
Jag svarar dig i PM eftersom jag tänker skriva något som inte hör till tråden.
Mitt inlägg handlade om att du utan betänkligheter ansåg att du kunde kölhala en vilt främmande människa som du ansåg var lika dålig som Linda Rosing. Må så vara men hon är inte känd och förtjänar inte att hamna i stolen bredvid Linda när det kommer till granskning.
Detta irriterade mig.
Oavsett vad jag tycker om Linda lägger jag inte stor energi på vad ni skriver om henne. Jag har själv ca 100 inlägg i tråden men jag har inget behov av att ytterligare hacka på en 'Sitting Duck' på samma sätt som du med flera gör och mina inlägg går sällan i den riktningen. Jag bryr mig alltså inte om vad ni skriver om Linda så det var onödigt att påpeka för mig.

Jag är givetvis inte en bättre människa än någon annan men gemensamt med dig, säger jag vad jag tycker och står för det jag skriver.
Varför jag är en medlem av Flashback tycker jag är en konstig fråga från dig i sammanhanget. På några sekunder kan du se hur länge jag varit medlem och hur många inlägg jag skrivit. Väldigt få av dessa inlägg har skrivits i skvallertråden. Det vore väl idé att kolla sådana saker istället för att leta upp ett skitinlägg i en oväsentlig tråd jag skrev för fyra år sedan, eller hur!?

Jag mår ganska bra MaeWest och blir ännu mer oförstående när dina motfrågor handlar om mitt liv, hur jag mår och vad som kan vara mitt problem, eftersom jag kunde komma på den fullständigt korkade idéen att ifrågasätta något som 'MaeWest' skriver.

Jag har inga större problem med dig och för det mesta tycker jag att det du skriver är sakligt och bra (även om jag inte alltid är enig med dina åsikter). Den här gången anser jag att du hade fel men din motreaktion över kritiken blev märkligt nog större än själva saken.
Detta ihop med att du tarvligt försöker vända saken med motargumet vänt direkt mot mig, kan faktiskt få mig att omvärdera mina tankar om dig.

mvh / cat

Hej!
Nu blandar jag mig i också...

Det var OT att skriva om den kvinnan som blivit solochvårad, i den här tråden. Men nu var det ju hursomhelst någon som accosierade till henne, jämförde med Linda Rosing och skrev några rader om det.
So what, man hamnar off topic ibland när man diskuterar. Visst kan vi användare ibland hjälpas åt med att inte sväva iväg för långt ifrån ämnet, men till syvende och sist är det en moderators funktion att bedöma vad som är "too off topic".
(Btw ser jag att någon sådan just varit inne och städat bort ditt så kallade pm... )
Tycker det är ganska osmakligt att "bli personlig" och hoppa på någon annan som skriver här med insinuationer om "hur mår du egentligen, vad driver dig att skriva inlägg om si och inlägg om så" (även om det kanske kan vara motiverat någon enstaka gång). Jag upplever att du hoppade på Mae West, och hon hoppade tillbaka.

Så där ja. Så det så. Pilutta dig, pilutta mig och pilutta Mae.

Citat:
"Varifrån all din ilska, all din avsky och varifrån all din energi kommer ifrån att med alla medel trycka ned den som inte uppfyller din värdighet, vet väl bara du själv. Varifrån ditt behov att sänka Linda Rosing med alla dina inlägg, varav de flesta skulle kunna betraktas som stalkning är det väl bara du själv som kan svara på."

"Men när du likt en bitter satmara attackerar en vilt främmande kvinna (enbart från en tidningsartikel) som du anser är så jävla dum att hon genast ska sammanföras som en idiot i samma tråd där du lägger all din ilska och besvikelse över Linda Rosing, måste jag ställa frågan hur du har det med dina 'indianer i kanoten'. Det får mig att undra om du egentligen mår bra."

Citat:
"Oavsett vad jag tycker om Linda lägger jag inte stor energi på vad ni skriver om henne. Jag har själv ca 100 inlägg i tråden men jag har inget behov av att ytterligare hacka på en 'Sitting Duck' på samma sätt som du med flera gör och mina inlägg går sällan i den riktningen."

Så hur många inlägg/person i denna tråd är politiskt korrekt? Är tio för få? Hundra, är det lagom? Är flera hundra för många?
Är man en stalker om man skriver mycket här inne? Blir man lite mindre stalker om man skriver en del i andra trådar också?

Återigen, detta är ett forum för skvaller inom media.
Och allas vår Linda Rosing har valt att satsa stenhårt på en karriär som Sitting Duck!
(Ett oerhört fascinerande fenomen, enligt mig.)
2008-12-03, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Du hann före mig!

Jag gissar på att Patsy ser sig själv som Barbie!
Plastig, utan hjärna, stora bröst och omtalad världen runt!
Så vad var enklare för patsy än att se sig själv posera som Barbie?

Så snabbt fram med bilden där hon "posar" i ett fisknät fyllt av näckrosor, ritar av och skickar in!
Antagligen så fick dressen ändras lite så att den såg mer "barnvänlig" ut, men den slampiga porrlooken syns mycket väl.

Miss West, don't swing the pendulum now!

"Rita av" - nej, nu är du för snäll. Rosing har nog rationaliserat bort det arbetsmomentet, skulle jag tro.
Hon sa nog helt enkelt åt sömmerskan att kolla in bilderna i bloggen...
2008-12-03, 01:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Hej!
Nu blandar jag mig i också...

Det var OT att skriva om den kvinnan som blivit solochvårad, i den här tråden. Men nu var det ju hursomhelst någon som accosierade till henne, jämförde med Linda Rosing och skrev några rader om det.
So what, man hamnar off topic ibland när man diskuterar. Visst kan vi användare ibland hjälpas åt med att inte sväva iväg för långt ifrån ämnet, men till syvende och sist är det en moderators funktion att bedöma vad som är "too off topic".
(Btw ser jag att någon sådan just varit inne och städat bort ditt så kallade pm... )
Tycker det är ganska osmakligt att "bli personlig" och hoppa på någon annan som skriver här med insinuationer om "hur mår du egentligen, vad driver dig att skriva inlägg om si och inlägg om så" (även om det kanske kan vara motiverat någon enstaka gång). Jag upplever att du hoppade på Mae West, och hon hoppade tillbaka.

Så där ja. Så det så. Pilutta dig, pilutta mig och pilutta Mae.

Så hur många inlägg/person i denna tråd är politiskt korrekt? Är tio för få? Hundra, är det lagom? Är flera hundra för många?
Är man en stalker om man skriver mycket här inne? Blir man lite mindre stalker om man skriver en del i andra trådar också?

Återigen, detta är ett forum för skvaller inom media.
Och allas vår Linda Rosing har valt att satsa stenhårt på en karriär som Sitting Duck!
(Ett oerhört fascinerande fenomen, enligt mig.)

Ja, pilutta på mig, jag bittra, avundsjuka satmara som är så grön av avund på den korkade Patsy! Jag sitter här och riktigt vibrerar av avundsjuka för att jag inte får pippa i tv. Jag vill oxå pippa med micke i BB!

Sitter här och lattjar med mina hängpattar! Jag kan något som Patsy inte kan! Japp! Jag kan slänga pattarna över axeln, jag! Tyvärr träffade jag en älskare mitt i ögat under en vild sänghambo, så nu har jag fått stränga förhållningsorder om att knyta ihop tissarna så att de inte vållar mer skada än nödvändigt!

Jag är så avundsjuk på Patsy som inte behöver knyta ihop SINA tissar under en sänghambo! Hennes tissar sitter där de sitter, de! De kommer att sitta där även när hon blir 80! Jag kommer att snubbla på mina, bryta lårbenshalsen och dö ickevårdad i en sjuksäng nära ättestupan!

Och guuuud asså så avundsjuk jag är på Patsys läppar! Läppar som ser ut som läpparna jag har på "fel" ställe! Hade jag haft de läpparna på rätt ställe, så hade det varit Patsy som varit grön av avund!
Ibland ser Patsys avundsvärda läppar ut som mina hemorojder! Röda och svullna och lite lätt glänsande! Shit asså!

För att inte tala om hennes naturbegåvning på att ta foton! Hennes underbara svenska som får det att tåras i ögonen på vilken svenskat-läraret som helst! Och hennes talang på barnuppfostran!

Att se och höra Patsys omsorg för sina barn gör mig vansinnigt avundsjuk!
Jag känner mig som en dålig mor som inte såg till mina barns bästa så som Patsy gör! Jag kan inte banna mig själv nog för att jag hade mina barn boendes hos mig, istället för att som Patsy, se till att bli ensamstående och låta barnen få den trygghet som ett delat boende måste vara!

Som sagt, jag är en bitter, avundsjuk satmara som önskar att det var jag som var Linda!
2008-12-03, 01:26
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Miss West, don't swing the pendulum now!

"Rita av" - nej, nu är du för snäll. Rosing har nog rationaliserat bort det arbetsmomentet, skulle jag tro.
Hon sa nog helt enkelt åt sömmerskan att kolla in bilderna i bloggen...

Oh-my-God.......

Linda rosing-Mae West SNÄLL? Ehhh............

Snälla, väck inte något till liv nu!
2008-12-03, 02:05
Medlem
Citat:
Ja, pilutta på mig, jag bittra, avundsjuka satmara som är så grön av avund på den korkade Patsy! Jag sitter här och riktigt vibrerar av avundsjuka för att jag inte får pippa i tv. Jag vill oxå pippa med micke i BB!

För att inte tala om hennes naturbegåvning på att ta foton! Hennes underbara svenska som får det att tåras i ögonen på vilken svenskat-läraret som helst! Och hennes talang på barnuppfostran!

Att se och höra Patsys omsorg för sina barn gör mig vansinnigt avundsjuk!
Jag känner mig som en dålig mor som inte såg till mina barns bästa så som Patsy gör! Jag kan inte banna mig själv nog för att jag hade mina barn boendes hos mig, istället för att som Patsy, se till att bli ensamstående och låta barnen få den trygghet som ett delat boende måste vara!

Som sagt, jag är en bitter, avundsjuk satmara som önskar att det var jag som var Linda!

Ja, många curlingföräldrar finns det.
Vissa låter inte barnen se på när föräldrarna prövar sig fram sexuellt med nya partners tex.
Andra överbeskyddar sina små så att de aldrig ska bli chockade och få höra i radio om flytt till Dubai el dyl
2008-12-03, 02:06
Medlem
Vem var det egentligen som "designade" orginalklänningen som Linda bar?
Jag fick en känsla av att det var någon av hennes "fina vänner" som slängt ihop något snabbt, typ Miss Inga som klippt och klistrat?
Såg hemmafixat ut, men inte hade hon hittat på och gjort det själv?
2008-12-03, 03:43
Medlem
MaeWests avatar
Kan det tänkas att Patsys blogginlägg kommer att låta typ på detta viset torsdag?

"Nu har jag vaknat! *ler*
I går var det super häftigt! Alla var toppen snälla och tyckte jag var super snygg! Som alltid när jag är mig själv som vanligt!*ler*
Jag drack massor av shkumpa! Och super super drinkar! Med en massa söta parra pluer! Och heeela tiden så tyckte alla att jag var super duktig! Som alltid när jag är super duktig!

Och min schnugga jannike, hon med äkta silikon tuttar, var oxå super schnugg som schnugga jag alltid är! Och vi fort satte att leka lespiska! skrattar hehehehe.......

Att hitta knaparna till hög talare är lite svårt ibland. Men alla bara skrattade och jag såg oxå att det var roligt. Så jag skratade ju mest av alla åt mig själv! Ja, ja vet! Jag kan skrata åt mig själv!
Gud va ja är rolig ,Linda! Hahahahahaaa......

Sen vet ni, så slog Jannike, hon som är så super snugg och indisk svensk och jag våra klackar i golvet och dansade häcken av det!

Gud va vi hade roligt och gud var det snurade och jäklar vad alla tyckte va vi va schnugga och på slutet så var alla skit snygga!

Puss på er alla, jag älskar er som älskar mej och ni som inte gör det ar bara avunnsjuka!
2008-12-03, 03:54
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Kan det tänkas att Patsys blogginlägg kommer att låta typ på detta viset torsdag?

"Nu har jag vaknat! *ler*
I går var det super häftigt! Alla var toppen snälla och tyckte jag var super snygg! Som alltid när jag är mig själv som vanligt!*ler*
Jag drack massor av shkumpa! Och super super drinkar! Med en massa söta parra pluer! Och heeela tiden så tyckte alla att jag var super duktig! Som alltid när jag är super duktig!

Och min schnugga jannike, hon med äkta silikon tuttar, var oxå super schnugg som schnugga jag alltid är! Och vi fort satte att leka lespiska! skrattar hehehehe.......

Att hitta knaparna till hög talare är lite svårt ibland. Men alla bara skrattade och jag såg oxå att det var roligt. Så jag skratade ju mest av alla åt mig själv! Ja, ja vet! Jag kan skrata åt mig själv!
Gud va ja är rolig ,Linda! Hahahahahaaa......

Sen vet ni, så slog Jannike, hon som är så super snugg och indisk svensk och jag våra klackar i golvet och dansade häcken av det!

Gud va vi hade roligt och gud var det snurade och jäklar vad alla tyckte va vi va schnugga och på slutet så var alla skit snygga!

Puss på er alla, jag älskar er som älskar mej och ni som inte gör det ar bara avunnsjuka!

Tack! Det där var ett vitaminpiller som behövdes inför sista rycket här på jobbet.
Är det någon annan som tycker att hennes reklam inför dejtingsåpan på femman är vidrig? Kajsa Anka here we come ungefär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in