2009-01-12, 20:41
Medlem
William Hainess avatar
För övrigt - man måste älska kontrasten mellan kommentarerna i Carolina Gynnings blogg och Biondas: http://blogg.stureplan.se/gynning/2009/01/12/my-life/

Jag antar att de flesta som kommenterar på Gynnings blogg är ironiska? För annars så kan de inte vara avundsjuka på hennes framgång? Eller?
2009-01-12, 21:50
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
För övrigt - man måste älska kontrasten mellan kommentarerna i Carolina Gynnings blogg och Biondas: http://blogg.stureplan.se/gynning/2009/01/12/my-life/

Jag antar att de flesta som kommenterar på Gynnings blogg är ironiska? För annars så kan de inte vara avundsjuka på hennes framgång? Eller?

Jösses....där var hon snygg, vill jag lova!

Patsy ser ju verkligen ut som en ursketen transa bredvid henne!
2009-01-12, 21:58
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jösses....där var hon snygg, vill jag lova!

Patsy ser ju verkligen ut som en ursketen transa bredvid henne!

Läste du Gynnings kommentarer dock? Säkerligen så måste de vara ironiska, för annars så skulle Pat-Pat fått så många positiva kommentarer? Eller sprack just argumentet för avundsjuka? För varför skulle annars den betydligt mer framgångsrika Carolina Gynning - i programledarroller, modelljobb och bloggläsare - få så mycket mer positiva kommentarer?
Senast redigerad av William Haines 2009-01-12 kl. 22:05.
2009-01-12, 23:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Läste du Gynnings kommentarer dock? Säkerligen så måste de vara ironiska, för annars så skulle Pat-Pat fått så många positiva kommentarer? Eller sprack just argumentet för avundsjuka? För varför skulle annars den betydligt mer framgångsrika Carolina Gynning - i programledarroller, modelljobb och bloggläsare - få så mycket mer positiva kommentarer?

För att hon helt enkelt är bättre än Trosing? Självinsikt,skriver som en vuxen kvinna, har inga barn som hon kan dumpa, gör inte bort sig lika mycket som trosing, förekommer inte ideligen i artiklar om diverse skönhetsingrepp och bygger inte sin blogg på "jätte hemligt, i ett annat land, jag har vaknat, jag har sovit bra/dåligt, jag har tvättat".

Jag gillar gynning så länge som hon är tyst, för hennes jäkla bräkande i falsett gör att jag inte orkar lyssna på henne!
Den dag som Gynning gör något åt sitt skrikande, kommar jag att följa henne i tv.
Nu nöjer jag mig med att titta, för hon är jäkligt snygg!
Men kvinnan jag är kär i heter Marie Plosjö! Hon är klart snyggast och väldigt ödmjuk! Mae like!
2009-01-12, 23:44
Avslutad
Citat:
Eller så har hon gjort bort sig rejält, men har blivit tilltalad av producenterna att det är "bra tv".

Ah det skulle inte vara en omöjlighet, då är det bara att spekulera i hur hon har gjort bort sig .
2009-01-13, 02:23
Medlem
angel_6s avatar
Hon var ju

för söt här när det nu var.....

http://se.youtube.com/watch?v=wXoGeUdi5iY&feature=related
2009-01-13, 06:32
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Är Linda ens en "bloggdrottning" längre?

Från Bloggportalen:

Proffs (dvs inte den sammanlagda listan)
12 Linda Rosings blogg 66 357

Samtidigt så ligger Carolina Gynning 6:a på samma lista med 129 349 läsare per vecka... jag antar att Gynning är nästan dubbelt så mycket bloggdrottning som Linda Rosing?

Mitt uttalande har givetvis inget med verkligheten att göra
2009-01-13, 08:32
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Mitt uttalande har givetvis inget med verkligheten att göra
Jag gjorde på skoj en slagning på bloggvarde.se för att se hur gayikonissan står sig där.
Vet inte hur seriös tjänsten är men kul värden blev det!

Rosings blogg 16.943:-
Allas våran Fulagubben 81.198:-
Carolina Gynning 376.195:-

Ansvarsfriskrivningen var ganska kul med!!
2009-01-13, 12:49
Medlem
Men kvinnan jag är kär i heter Marie Plosjö! Hon är klart snyggast och väldigt ödmjuk! Mae like![/quote]

Känner du henne?
2009-01-13, 15:23
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angel_6
för söt här när det nu var.....

http://se.youtube.com/watch?v=wXoGeUdi5iY&feature=related
Hon ser bättre ut och låter smartare där. Hon har inte utvecklats åt rätt håll.
2009-01-13, 16:22
Medlem
2009-01-13, 16:57
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Nu har jag gjort det som jag länge har gått och funderat på. Nämligen tatuerat mig.

Jaha. Så Faddes namnteckning är ingen tatuering?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in