2009-08-09, 10:41
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag tror, som sagt, att det är näst-intill gratis för Linda och 'snutten' att åka eftersom det är tekniskt sett ett jobbuppdrag för hans del. Om barnen skulle följa med så blir det helt plötsligt mer kostsamt - plus, de kvällar som 'snutten' jobbar så skulle Linda behöva passa hans barn vilket kanske inte hon (eller dom) gillar...
Hon har passat hans barn hela tiden, han har dem varannan vecka, och det är hon som fixar rubbet när han giggar. De syns inte i bloggen för att det antagligen är förbud på det från mamman, men man kan läsa mellan raderna att hans barn är där. (Förutom där det står uttryckligen: )
2009-08-09, 10:43
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ok. Men den lååååånge och hon påstår ju att hon tjänar sjukt mycket pengar på hennes blogg. Då kunde hon slantat upp åtminstone för sina egna två. Den låååååånges barn skulle nog aldrig bli ivägsläppta med frk slampa. De barnen har nämligen en mamma som bryr sig.

Nä nu är det dags att gå och knyta sig och se fram emot mommie dearest's morgonblogg *S*. Godnatt alla och sov gott.
Nu tycker jag du tar och ringer till skatteverket och kollar vad hon tjänade 2008, det första du gör i morgon bitti. Du skämmer bara ut dej annars.
2009-08-09, 10:58
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Nu tycker jag du tar och ringer till skatteverket och kollar vad hon tjänade 2008, det första du gör i morgon bitti. Du skämmer bara ut dej annars.

Hördudu lille rejdar hur nära frk Rosing står du egentligen?
Och varför ska jag skämmas?
Peter skrev uttryckligen i hennes blogg att hon tjänade så mycket pengar på bloggandet att hon skulle kunna skönhetsoperera sig varje vecka om hon ville. Ska man inte lita på vad han skriver menar du?

Hoppas solen lyser på dig idag och vi "träffas" väl här senare.
2009-08-09, 11:09
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hördudu lille rejdar hur nära frk Rosing står du egentligen?
Och varför ska jag skämmas?
Peter skrev uttryckligen i hennes blogg att hon tjänade så mycket pengar på bloggandet att hon skulle kunna skönhetsoperera sig varje vecka om hon ville. Ska man inte lita på vad han skriver menar du?

Hoppas solen lyser på dig idag och vi "träffas" väl här senare.
Nej, jag tycker man ska ta reda på fakta om man nu ska prata skit om nån, annars slår det bara tillbaka på en själv. Dvs det är du som framstår som blond.
2009-08-09, 11:15
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Nej, jag tycker man ska ta reda på fakta om man nu ska prata skit om nån, annars slår det bara tillbaka på en själv. Dvs det är du som framstår som blond.

Blondes have more fun vet du väl rejdar
Nu ska jag ut i solen en sväng. Ha' de'
2009-08-09, 11:53
Medlem
m68s avatar
Har hennes andra ringar varit ihåliga

Våra ringar är i massivt vitt guld. Och min har tre vackra brilljanter. Såååå himla snygg!
2009-08-09, 11:55
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Har hennes andra ringar varit ihåliga

Våra ringar är i massivt vitt guld. Och min har tre vackra brilljanter. Såååå himla snygg!
Det betyder att de t ex inte är silver inuti och guld ovanpå.
2009-08-09, 12:03
Medlem
Fast nu kan vi (som jag har tyckt hela tiden) konstatera att Snutt är lika hjärndöd som Ankan yes? Man friar inte till Trosing om man har varit någorlunda med i svängen sista 6 åren.
2009-08-09, 12:31
Medlem
m68s avatar
Citat:
Det betyder att de t ex inte är silver inuti och guld ovanpå.
Vem fan köper något sådant?
2009-08-09, 12:36
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Vem fan köper något sådant?
Folk som har ont om pengar men vill förlova sig ändå? (om du menar just förlovningsringar som inte är massivt guld)
2009-08-09, 12:42
Medlem
m68s avatar
Citat:
Folk som har ont om pengar men vill förlova sig ändå? (om du menar just förlovningsringar som inte är massivt guld)
Jag man utgår väl ifrån att en ring är guld rätt igenom eller?
2009-08-09, 12:42
Medlem
Rocky69s avatar
Instant repeater.
Linda skriver i sin blogg på ett sätt som 95% av alla bloggbrudar skriver.
Ni går igång helt hejdlöst och börjar spekulera, och bryta ner varenda ord i detalj för att bevisa hur korkad och värdelös hon är.
Om och om och om igen.
Jag brukade tycka att den hör tråden ändå hade ett visst underhållningsvärde.
Men nu känns det som en trött repris av Pistvakt.
Mae West börjar mer och mer kännas som en totalt bindgalen fet och misslyckad psykbrud. Besatt av Linda eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in