Lite hankyfria pics.
Och inläggen
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/b85434b4-810f-4a04-b066-d1ea51aaa7ff.jpg
Kevin passar på att äta innan vi ska bege oss ut.
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/695e6799-67c0-4f2f-974d-88b216a699ee.jpg
För mig är det bara kaffe som gäller på morgonen.
Här står jag i Melissas diadem och häller upp kaffe.
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/fbe3fcae-38fa-4e2e-9d27-6ed6b051ed0f.jpg
Tonåringarna äter mig ur huset,,,hahahaha!
Nu ska vi ut!
Published: Idag, 14:07
Kevin passar på att äta innan vi ska bege oss ut.
Nu efter ca: 2timmar är badrumet äntligen ledigt.
Och tjejerna har gått ut på en shoppingrund.
Med tre tonåringstjejer som ska duscha och sminka sig så
tar det ett tag. Så det gäller att inte ha bråttom. Och dessa
saker och kläder som dom strör ut sig överallt, pust!
Jag är glad att jag inte har tre tonårstjejer på heltid.
(inget illa menat men jag är glad att jag inte har det bara,,ler).
Gud! då hade jag antaglingen aldrig kunnat sova en enda
natt när dom ska ut. Utan att oroligt sitta och vaka och undra
vart och när dom skulle komma hem. Och dessa humörsvängningar och att ena dagen vara stor och andra dagen barn.
Jag har en tonåring och det räcker för mig.
Nu ska jag in och fixa mig för sen ska jag och Kevin ta
en shoppingrunda och möta upp tjejerna.
Godmorgon alla glada!
Kvällen blev lite annorlunda än vad jag hade planerat.
Kevin ringde och frågade om han fick följa med sin klass
kompis och hans mamma på Göta Lejon och titta på teatern
Sune. Hon hade fixat generalrepetetions biljetter.
(Sune har premiär idag). Och självklart fick han det.
Och Melissa hade två tjej kompisar på besök som sov
över här. Så det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig.
Men det gör inget utan det är bara roligt.
Så när Kevin och tjejerna kom hem efter åtta så hade
jag fixat i ordning Tacos och tänt massa ljus. Så vi åt och
tittade på Idol sen gick tjejerna och hyrde film och köpte godis.
Kevin somnade efter Idol och tjejerna och jag kurade ihop oss
i min stora säng och kollade på "Livet enligt Rosa". Som vanligt efter halva filmen så somnade jag och vaknade av att tjejerna
asgarvade i sitt rum. Så jag fick gå upp och be dom vara tysta
och sen borstade jag tänderna och tvättade mig och la mig och somnade bums. Vaknade halv tio i morse av att Kevin väckte
mig och var hungrig så det var bara att gå upp.
Idag ska jag shoppa så vi ses sen..........
Kommentarer (332)