2008-10-11, 10:56
  #6157
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
För att hon gillar att det luktar gott när man lagar mat, och att det ökar chansen att ungarna faktiskt känner sig hungriga när det är dags att äta? Jag har ingen aning om hur hon resonerade, men att ni gör en sak av att hon följer instruktionerna när hon värmer en bit köttkorv tyder på att linda-fixeringen börjar bli en smula patologisk...


Inte att hon värmer inplastad köttkorv,utan sättet hon värmer den på!
2008-10-11, 11:40
  #6158
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
För att hon gillar att det luktar gott när man lagar mat, och att det ökar chansen att ungarna faktiskt känner sig hungriga när det är dags att äta? Jag har ingen aning om hur hon resonerade, men att ni gör en sak av att hon följer instruktionerna när hon värmer en bit köttkorv tyder på att linda-fixeringen börjar bli en smula patologisk...
Hon skrev att hon hade kryddorna i för att det gav så god smak åt korven... Ingenting om lukt.
2008-10-11, 16:52
  #6159
Medlem
m68s avatar
Lite hankyfria pics.

Och inläggen

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/b85434b4-810f-4a04-b066-d1ea51aaa7ff.jpg
Kevin passar på att äta innan vi ska bege oss ut.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/695e6799-67c0-4f2f-974d-88b216a699ee.jpg
För mig är det bara kaffe som gäller på morgonen.
Här står jag i Melissas diadem och häller upp kaffe.



http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/fbe3fcae-38fa-4e2e-9d27-6ed6b051ed0f.jpg

Tonåringarna äter mig ur huset,,,hahahaha!


Nu ska vi ut!
Published: Idag, 14:07


Kevin passar på att äta innan vi ska bege oss ut.



Nu efter ca: 2timmar är badrumet äntligen ledigt.
Och tjejerna har gått ut på en shoppingrund.
Med tre tonåringstjejer som ska duscha och sminka sig så
tar det ett tag. Så det gäller att inte ha bråttom. Och dessa
saker och kläder som dom strör ut sig överallt, pust!
Jag är glad att jag inte har tre tonårstjejer på heltid.
(inget illa menat men jag är glad att jag inte har det bara,,ler).
Gud! då hade jag antaglingen aldrig kunnat sova en enda
natt när dom ska ut. Utan att oroligt sitta och vaka och undra
vart och när dom skulle komma hem. Och dessa humörsvängningar och att ena dagen vara stor och andra dagen barn.
Jag har en tonåring och det räcker för mig.

Nu ska jag in och fixa mig för sen ska jag och Kevin ta
en shoppingrunda och möta upp tjejerna.

Godmorgon alla glada!

Kvällen blev lite annorlunda än vad jag hade planerat.
Kevin ringde och frågade om han fick följa med sin klass
kompis och hans mamma på Göta Lejon och titta på teatern
Sune. Hon hade fixat generalrepetetions biljetter.
(Sune har premiär idag). Och självklart fick han det.
Och Melissa hade två tjej kompisar på besök som sov
över här. Så det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig.
Men det gör inget utan det är bara roligt.
Så när Kevin och tjejerna kom hem efter åtta så hade
jag fixat i ordning Tacos och tänt massa ljus. Så vi åt och
tittade på Idol sen gick tjejerna och hyrde film och köpte godis.
Kevin somnade efter Idol och tjejerna och jag kurade ihop oss
i min stora säng och kollade på "Livet enligt Rosa". Som vanligt efter halva filmen så somnade jag och vaknade av att tjejerna
asgarvade i sitt rum. Så jag fick gå upp och be dom vara tysta
och sen borstade jag tänderna och tvättade mig och la mig och somnade bums. Vaknade halv tio i morse av att Kevin väckte
mig och var hungrig så det var bara att gå upp.
Idag ska jag shoppa så vi ses sen..........


Kommentarer (332)
2008-10-11, 17:34
  #6160
Medlem
johnjohns avatar
En jævla massa shoppande blir det.

Vill fortfarande ligga med dig ju...
2008-10-11, 17:42
  #6161
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
En jævla massa shoppande blir det.

Vill fortfarande ligga med dig ju...

Sök in till programmet på Kanal 5 då!
2008-10-11, 18:58
  #6162
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Varför har människan inte råd att göra riktigt kaffe?
2008-10-11, 19:26
  #6163
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Varför har människan inte råd att göra riktigt kaffe?

Ja var hon nu får sina inkomster ifrån, så råd har hon nog... men jag blev oxå förvånad över att hon dricker näskaffe, hon som framställer sig som en riktig "kaffemänniska". Men samtidigt är jag inte förvånad. Hela hon är som näskaffe på nåt sätt. Som ett smaklöst surrogat för den riktiga varan.
2008-10-11, 19:32
  #6164
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Ja var hon nu får sina inkomster ifrån, så råd har hon nog... men jag blev oxå förvånad över att hon dricker näskaffe, hon som framställer sig som en riktig "kaffemänniska". Men samtidigt är jag inte förvånad. Hela hon är som näskaffe på nåt sätt. Som ett smaklöst surrogat för den riktiga varan.


Observera att det är näskaffe LYX! Inget är gott nog för kändisar på språng. Näskaffe ger andra roliga associationer då hon mer än gärna drog upp sådant i näsan för inte så länge sen. Dock var det kaffet vitt till färgen.

Hela hon är som näskaffe på nåt sätt. Som ett smaklöst surrogat för den riktiga varan.
2008-10-11, 19:35
  #6165
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Observera att det är näskaffe LYX! Inget är gott nog för kändisar på språng. Näskaffe ger andra roliga associationer då hon mer än gärna drog upp sådant i näsan för inte så länge sen. Dock var det kaffet vitt till färgen.

Hela hon är som näskaffe på nåt sätt. Som ett smaklöst surrogat för den riktiga varan.

Jag är inte så säker att hon har slutat.
vissa inlägg tyder på att hon inte har det , speciellt inte när hon varit ute och kommer hem och gör inlägg där hon är störst bäst och vackrast....
2008-10-11, 19:38
  #6166
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Jag är inte så säker att hon har slutat.
vissa inlägg tyder på att hon inte har det , speciellt inte när hon varit ute och kommer hem och gör inlägg där hon är störst bäst och vackrast....

Kanske har hennes egokärlek haft en boost från annat håll ? Skulle inte förvåna mig ett dugg. Om man hamnar med arselet bart bakom en kiosk då har man problem med att hantera sina berusningsmedel. Mig veterligen har hon inte sökt hjälp för sitt missbruk? Å andra sidan har jag inte en aning om vad som hände med kokainåtalet heller
2008-10-11, 19:38
  #6167
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Jag är inte så säker att hon har slutat.
vissa inlägg tyder på att hon inte har det , speciellt inte när hon varit ute och kommer hem och gör inlägg där hon är störst bäst och vackrast....

Ja fast vem behöver droger när man kan bli hög på sig själv...
2008-10-11, 19:52
  #6168
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Kanske har hennes egokärlek haft en boost från annat håll ? Skulle inte förvåna mig ett dugg. Om man hamnar med arselet bart bakom en kiosk då har man problem med att hantera sina berusningsmedel. Mig veterligen har hon inte sökt hjälp för sitt missbruk? Å andra sidan har jag inte en aning om vad som hände med kokainåtalet heller

Ja just det, det där var ju ett ganska bra tag sen, så det borde vara avgjort nu. Ringa narkotikabrott var det väl? Då har hon förmodligen fått ett strafföreläggande från åklagaren med posten, och så har hon betalat böterna. I så fall slipper hon åtal. Men en uppgift i belastningsregistret blir det ju iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in