2008-10-11, 20:11
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Varför har människan inte råd att göra riktigt kaffe?
Hon vet väl inte hur en kaffebryggare fungerar...
Möjligvis har hon försökt trycka ett helt paket med kaffe i tratten, och fick inte den där goda smaken som hon önskade sig.
2008-10-11, 20:46
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Hon vet väl inte hur en kaffebryggare fungerar...
Möjligvis har hon försökt trycka ett helt paket med kaffe i tratten, och fick inte den där goda smaken som hon önskade sig.
Du tog orden ur munnen på mig.
Älskar kaffe my ass, jag dricker hellre te än nescafe.
2008-10-11, 20:59
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Älskar kaffe my ass, jag dricker hellre te än nescafe.
näskaffe smakar ju vidrigt och är svindyrt.
2008-10-11, 21:00
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Well, linda kommer aldrig att vara en innemänniska i stockholms nöjesliv. Hela hennes Wt personlighet lyser igenom för mycket.

Silikonbröst och pimplar gärna vin. Anser räksallad och shopping vara höjden av lycka (eller att göra naglarna) och anser pulverkaffe vara riktigt gott kaffe
2008-10-11, 21:48
Medlem
Tolvans avatar
Äter inte de där stackars barnen väldigt mycket tacos och dessutom med väldigt lite grönsaker?
2008-10-12, 05:35
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Äter inte de där stackars barnen väldigt mycket tacos och dessutom med väldigt lite grönsaker?

På dom få bilder man ser på ankmaten som lagas därhemma så är det väl ytterst sällan man ser någon hälsosam och bra mat va? Man får hoppas att maten hon inte tar foton på är mer hälsosam .... men snabba substitut verkar vara lindas melodi tyvärr.
2008-10-12, 07:12
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Varför har människan inte råd att göra riktigt kaffe?
Nescafé är ju dyrare än "vanligt".... tror bara som någon skrev, att hon inte klarar av att fixa fika på något annat sätt. Kan passa på att ge ett litet tips om att nescafé i värmd mjölk är supergott. Men det där pulverkaffet i vatten? BLÄRRRK
2008-10-12, 07:49
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Nescafé är ju dyrare än "vanligt".... tror bara som någon skrev, att hon inte klarar av att fixa fika på något annat sätt. Kan passa på att ge ett litet tips om att nescafé i värmd mjölk är supergott. Men det där pulverkaffet i vatten? BLÄRRRK

Jaså? Hur faen kan den där skiten vara dyrare? Räcker den längre? Förklara för mig hur fasen ett totalvider till snabbkaffe kan vara dyrare än vanligt kaffe som smakar 100 ggr bättre?
2008-10-12, 08:15
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Jaså? Hur faen kan den där skiten vara dyrare? Räcker den längre? Förklara för mig hur fasen ett totalvider till snabbkaffe kan vara dyrare än vanligt kaffe som smakar 100 ggr bättre?
En sån burk är nog ungefär dubbelt så dyr som ½ kilo RIKTIG kaffe; men det kanske är så enkelt att hon inte kan öppna ett vanligt kaffepaket med hennes fina naglar.......vilket kap för en man.
2008-10-12, 08:31
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
En sån burk är nog ungefär dubbelt så dyr som ½ kilo RIKTIG kaffe; men det kanske är så enkelt att hon inte kan öppna ett vanligt kaffepaket med hennes fina naglar.......vilket kap för en man.

En symbol för hennes dåliga smak anser jag. Skiten smakar illa och tar längre tid att göra. Ett kaffepaket kan man klippa upp.
2008-10-12, 10:17
Bannlyst
Lägg ned denna djävla tråd Har Ni betalt för att får upp den på listan ???

Nu verkar det bara vara betalda nicks som håller på och ältar dennes blogg. Låt henne försöka själv istället för att promota henne här. LÄGG NED TRÅDEN !!
2008-10-12, 10:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Nu verkar det bara vara betalda nicks som håller på och ältar dennes blogg. Låt henne försöka själv istället för att promota henne här. LÄGG NED TRÅDEN !!

Sluta upprepa dig. Du har gnällt om samma sak i 2 inlägg nu. Du verkar vara sjukligt besatt av både den här tråden och Linda Rosing.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in