2008-09-21, 22:44
  #5557
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Juuust ja! Glömde ju bort att hon har 2 halsar! Precis som kossorna har hon säkert 4 magar med vilket tillåter att hon äter skräpmat och pimplat vin samtidigt som hon tränar serriöst. Hon är en hybrid helt enkelt! En ankhybrid med släp.

Tänker alltid på serien "V" som gick för en herrans massa år sedan!
Jag har redan tagit upp liknelsen med Diana,överödland,speciellt sedan bilden på lInda som medusas mardröm blev publicerad!

Hon har helt enkelt blivit utbytt. Den riktiga Linda sitter i en bur på ödleplaneten,medans hennes copybody yrar omkring här i stockholm.

Och efter att ha sett Lindas nya bordellsäng,som tydligen tronar på hedersplatsen i vardagsrummet,så är jag rätt hundra på,att i den hjärnan så gick topplocket för eoner sedan!
2008-09-21, 23:03
  #5558
Medlem
m68s avatar
Tror inte det blir så många hemma-hos-reportage där...
Om nu inte Linda startar någon ny trend vad gäller tacos.
Jag har aldrig sett någon lägga upp tacoskal med fyllningen i på en ugnsplåt förut.

Men jag är väl inte lika världsvan som Farmor.[/quote]

Precis min tanke och vem fan har äckliga champinjoner till tacos?
Idag har Slabben varit flitig ich skrivit 4 inlägg i sin blogg. Någon som har hintat att skriv mer annars ryker dollaresen.

Sen glömde hon att skriva.
Sen i morse vaknade jag av att det låg en skäggig karl in min superdupersäng,det ringde på dörren och där stod Kevins.......

Sen i morse vaknade jag av att det ringde på dörren och där stod Kevins kompis som jag hade lovat vara barnvakt åt.
Så det var bara att gå på en gång inge vila här inte.
2008-09-21, 23:03
  #5559
Medlem
Tycker mest synd om kvinnan, alla tar ut sina aggressioner på henne i bloggen.
2008-09-21, 23:08
  #5560
Medlem
m68s avatar
Sen undrar jag vad är det för porrigt med en glasruta in till sovrummet? Brukar hon ha publik som sitter i vardagsrummet?

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/7c815edc-c427-47d8-80c6-e66a4599ffbc.jpg

Joels playboy lya. Ser ni bakom soffan där har han sitt inglasade sovrum, såååå porrigt..
2008-09-21, 23:38
  #5561
Medlem
Jag är kvar vid den fina födelsedagspresenten till Melissa.
Hårförlängning - flera tusen kostar det!

"När hon ändå gjorde det passade jag på att göra samma sak - faan va scnyggt det blev på mig!"

Jag får faktiskt en tår i ögat. Varför fick inte Melissa ha sin efterlängtande present ifred? Varför måsta mamma bräcka henne även den dagen?
2008-09-21, 23:49
  #5562
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag är kvar vid den fina födelsedagspresenten till Melissa.
Hårförlängning - flera tusen kostar det!

"När hon ändå gjorde det passade jag på att göra samma sak - faan va scnyggt det blev på mig!"

Jag får faktiskt en tår i ögat. Varför fick inte Melissa ha sin efterlängtande present ifred? Varför måsta mamma bräcka henne även den dagen?

Därför att hon är ett egoisiskt jävla svin. Hon tom skriver att
På mig ser det så verkligt ut.
Det går inte att se någon som helst nyans skillnad.
Men på dottern ser det ut som fan. Stackars tös som har ett sådant svin till mamma. Hon suger i sig dom brödsmulor Slabben slänger ut. Hoppas att dottern vaknar upp snart.
2008-09-22, 07:16
  #5563
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tänker alltid på serien "V" som gick för en herrans massa år sedan!
Jag har redan tagit upp liknelsen med Diana,överödland,speciellt sedan bilden på lInda som medusas mardröm blev publicerad!

Hon har helt enkelt blivit utbytt. Den riktiga Linda sitter i en bur på ödleplaneten,medans hennes copybody yrar omkring här i stockholm.

Och efter att ha sett Lindas nya bordellsäng,som tydligen tronar på hedersplatsen i vardagsrummet,så är jag rätt hundra på,att i den hjärnan så gick topplocket för eoner sedan!

Har hon sängen i vardagsrummet?? Nu är det WT varning på människan! Dricker rött vin, har hårförlängning, har silikon, dricker rödtjut. Nu fattas bara gula blend så e saken klar!
2008-09-22, 09:23
  #5564
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Som sagt....att anlägga en ringmuskel under näsan,säger väl "allt"?

Mmmmm.....m o r a l......i Lindaland innebär väl det att inte blanda in barnen i sina Barca-affärer?

Det skulle ju förklara varför hon fortfarande tar bilder med mobilen och inte med den nyligen inköpta digitalkameran. Om hon skulle be Melissa om hjälp så skulle hon ju behöva nämna lite om Barcelona. Iofs så tror ju jag att kameran inte ens existerar men tills det bevisats så får jag väl spela med.
.
2008-09-22, 09:29
  #5565
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Jag skäms som en hund.
Jag har kollat hennes blogg.

Lovar att lägga några spänn i en bössa till välgörande ändamål så fort tillfälle ges för att kompensera detta och därmed göra gott när jag nu gjort illa.

Kan bara skylla på att jag är uttråkad.

Så här skriver hon i kväll:

Här är min nya säng!
Published: 43 minuter sedan

Kommentarer (109)

Mysig middag med barnen!
Published: Idag, 21:05


Här lägger jag in dagens första inlägg.

Här lagar jag och barnen tacos.


Det blev som vanligt mycket skratt runt bordet, mumsig köttfärs med uppvärmda tacosskal, jalapenos och sallad. Barnen har duschat, packat väskorna för skolan imorgon och nu är det släckt i deras rum. Jag ska nu mysa ner mig i sängen och slötitta lite på TV.

Godnatt allihopa!


Kommentarer (65)
Hål i väggen!
Published: Idag, 20:28



Ibland är TV skoj, och jag badar en gång, två gånger, tre gånger... Hål i väggen är en blandning av latex, vatten och skratt!


Kommentarer (39)
Och här är några av bilderna:

Linda målar sina groteska läppar i missprydande färg:
http://i36.tinypic.com/volonq.jpg

Linda försöker posera porrigt i sin nya säng:
http://i35.tinypic.com/2ewekid.jpg

Lindas nya säng:
http://i36.tinypic.com/263czf5.jpg

Tror inte det blir så många hemma-hos-reportage där...
Om nu inte Linda startar någon ny trend vad gäller tacos.
Jag har aldrig sett någon lägga upp tacoskal med fyllningen i på en ugnsplåt förut.

Men jag är väl inte lika världsvan som Farmor.

Du är förlåten eftersom det gav mig nåt att läsa.

Om hon nu tjänar så bra, varför skaffar hon inte en lägenhet där hon kan få ett eget sovrum? Det nämns här i tråden att hon ockuperar vardagsrummet och det ser onekligen ut som v-rumsparkett på en av bilderna.

Kokar man korv med plasten på så kan man nog lägga köttfärsen i skalen och vips in i ugnen. Jag har aldrig hört talas om det tidigare och det skulle aldrig ha fallit mig in att göra så men vem vet vad som står med i Husankornas Kokbok. Den är vad jag upptäckt lite annorlundare än min. Jag vill ha fler tips från Farmor så jag får skratta lite mer.
.
2008-09-22, 09:31
  #5566
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag är kvar vid den fina födelsedagspresenten till Melissa.
Hårförlängning - flera tusen kostar det!

"När hon ändå gjorde det passade jag på att göra samma sak - faan va scnyggt det blev på mig!"

Jag får faktiskt en tår i ögat. Varför fick inte Melissa ha sin efterlängtande present ifred? Varför måsta mamma bräcka henne även den dagen?

Det är grymt och det är ego och det visar på vilken nivå hon när när hon tom kan stjäla sin dotters dag!
.
2008-09-22, 10:38
  #5567
Medlem
z2joiss avatar
Kan ingen länka till hennes blogg? Jag hittar inte dit längre.
2008-09-22, 11:13
  #5568
Medlem
William Hainess avatar
Morgonens inlägg:


Vad aktiv hon har blivit. Som en riktig "proffs bloggerska"!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in