Tror inte det blir så många hemma-hos-reportage där...
Om nu inte Linda startar någon ny trend vad gäller tacos.
Jag har aldrig sett någon lägga upp tacoskal med fyllningen i på en ugnsplåt förut.
Men jag är väl inte lika världsvan som Farmor.[/quote]
Precis min tanke och vem fan har äckliga champinjoner till tacos?
Idag har Slabben varit flitig ich skrivit 4 inlägg i sin blogg. Någon som har hintat att skriv mer annars ryker dollaresen.
Sen glömde hon att skriva.
Sen i morse vaknade jag av att det låg en skäggig karl in min superdupersäng,det ringde på dörren och där stod Kevins.......
Sen i morse vaknade jag av att det ringde på dörren och där stod Kevins kompis som jag hade lovat vara barnvakt åt.
Så det var bara att gå på en gång inge vila här inte.