Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Det här lät ju lagom mysko (från the Voice i morse, de pratar om hur jobbigt det är för Linda med två barn och en blogg):
Josefin Crafoord: Blondinbella var ju här igår och hon hade ju skaffat en assistent, det är ingenting du har tänkt på?
Linda Rosing: Jo men jag har...har...fåt lite hjälp här nu...som ska hjälpa mig så att...
JC: Jaja
LR: Mmm...tidigare...jag måste ha det för det går inte, det är för mycket.
JC: Ja
Denna amöba kränker grovt andra kvinnor som har barn,jobbar heltid,hämtar barn på dagis,fritids och skola,springer som skotträdda kaniner mellan olika barnaktiviteter och som dessutom sköter ett hem!
Detta lata stycke skriver en blogg på undermålig svenska,springer runt på stan och shoppar,gör naglar och blonderar utväxten. Hon powewrwalkar,klämmer en räksallad,sippar en pava vitt och kokar köttkorv!
HON anser sig överarbetad och överlopad av barnskötsel!
Hon har ett val som andra seriösa mödrar inte har...hon kan låta Kevins far ha barnet full tid.Finns inget krav på att Linda överhuvudtaget behöver agera mor den tid hon gör.
Gällandes Melissa så är det bara att dumpa ungen hos hennes far i Hallsta.Linda har gjort det förr så hon vet hur man gör.
Och Josefin dissade tydligen Linda jäms med fotknölarna,låter det som?
Josefin är ju själv mor,och dessutom arbetar hon utanför hemmet så Linda finner nog ingen tröst och ett "srackars dig"där!
Har dessutom en svag aning om att Josefin dessutom var ensamstående mor ?
Och hon Tilde de Paula? Är/var inte hon ensam med T R E barn,varav den yngste var spädis?
Vad anser Linda om det,den egotrippade,självgoda,bortskämda slampan?
Linda sjunker djupare i träsket,och hennes planerade PR-kupp som mor börjar att rämna i sömmarna!
Kan jag skymta ett litet streck i räkningen för linda?
*usch på mig...där lät jag nästan skadeglad...

*