2008-11-09, 18:50
Medlem
William Hainess avatar
Det bästa vi kan hoppas på är att någon journalist ser detta och frågar henne. Annars så lär väl Linda aldrig kommentera det.
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
I det tidigare inlägget så verkar det inte som hon trivdes speciellt bra, trots allt fjäsk.

Att ha en mor som ses som sveriges rixluder kan vara jobbigt. Och att hela tiden få stå tillbaka för en mor som själv är inne i puberteten, måste oxå vara jobbigt.

Dessutom så var nog Melissa tvungen att flytta, då sex i en tvåa inför ett kamerateam kan bli en smula magstarkt.

Femman kanske drog öronen åt sig, och Patsy fick ett ultimatum---dumpa Melissa eller det blir inget "I säng med Rosing"! Och valet för Patsy var ju jätteenkelt!

Skit på dig ,Linda!
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
Melissas blogg

www.thelifeofmellan.blogg.se

Vad är det för kille hon tapetserat bakgrunden med?
2008-11-09, 18:54
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
http://www.expressen.se/noje/1.1362616/linda-rosing-fick-svar-angest-infor-kamerorna

Hon fick väl inte sippa lite vin innan.
Linda har en enorm rampfeber. Som hon brukar dämpa med vin eller en lina.

Och nu var det stackars flickebarnet tvungen att köra "naturell"!

Och kan det möjligtvis ha funnits någon smartskalle som fångade detta psykbryt på bild tro?

Och givetvis så plockar femman Patsy som en nackad höna infor programmet"I säng med Rosing"!

"Livegen" har fått ett ansikte!

Patsy i en framtida intervju: "-Hur kunde jag veta att jag sålde min själ? Jag ville ju bara bli en kändis!"

Snyggt jobbat,Femman!

Det är nog inte så konstigt att man bryter ihop efter tio år av både dubbel och trippelliv. Om man varje vecka väljer att kasta den föregående på sophögen, behövs det efter ett tag inte mycket för att en sådan människa ska knäckas.

Och med tanke på att Lindas självbild är på gränsen till en mytomans, har hon effektivt suddat ut allt negativt, samt ljugit så mycket att hon inte har kvar någonting av sig själv. Eller, det är så djupt begravt så när någon börjar skrapa på ytan rasar fasaden. Det ska bli väldigt intressant att se. Sen får man väl hoppas att hon får lite taskigare frågor än om hon tvättar händerna efter toabesök,
2008-11-09, 19:04
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Det är nog inte så konstigt att man bryter ihop efter tio år av både dubbel och trippelliv. Om man varje vecka väljer att kasta den föregående på sophögen, behövs det efter ett tag inte mycket för att en sådan människa ska knäckas.

Och med tanke på att Lindas självbild är på gränsen till en mytomans, har hon effektivt suddat ut allt negativt, samt ljugit så mycket att hon inte har kvar någonting av sig själv. Eller, det är så djupt begravt så när någon börjar skrapa på ytan rasar fasaden. Det ska bli väldigt intressant att se. Sen får man väl hoppas att hon får lite taskigare frågor än om hon tvättar händerna efter toabesök,

Bra analys. För övrigt måste jag säga att jag tycker det är riktigt äckligt att höra att hon inte tvättar händerna efter alla toabesök. Hon som försöker se så "fräsch" ut hela tiden bryr sig tydligen om att att vara det.
Hon kanske inte byter underbyxor heller, av samma anledning.
2008-11-09, 20:33
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Bra analys. För övrigt måste jag säga att jag tycker det är riktigt äckligt att höra att hon inte tvättar händerna efter alla toabesök. Hon som försöker se så "fräsch" ut hela tiden bryr sig tydligen om att att vara det.
Hon kanske inte byter underbyxor heller, av samma anledning.

Jag tror inte hon har några underbyxor. Och om hon har sitter de inte kvar tillräckligt länge för att de ska behöva tvättas...
2008-11-09, 21:50
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Jag tror inte hon har några underbyxor. Och om hon har sitter de inte kvar tillräckligt länge för att de ska behöva tvättas...

Haha du har en poäng där. Nu är hon på femman i sanningens ögonblick...

...som man kunde ha hoppat över.
Senast redigerad av hallon1 2008-11-09 kl. 22:11.
2008-11-09, 22:28
Bannlyst
Tvättar inte heller alltid händerna, jag och Linda har nåt gemensamt. Dock så är det ju bara när jag pissar och då behöver man ju inte vidröra den store.
2008-11-09, 22:29
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Tvättar inte heller alltid händerna, jag och Linda har nåt gemensamt. Dock så är det ju bara när jag pissar och då behöver man ju inte vidröra den store.

Men Donnie, ska du inte söka till Linda söker kuk nu?
2008-11-09, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Men Donnie, ska du inte söka till Linda söker kuk nu?
Nej Linda har för stora läppar och överdrivna airbags för mitt tycke. Men hon har säkert tur och hittar någon annan herre som inte är lika ytlig som jag är, som klarar av att se bort från hennes yttre misär.
2008-11-09, 23:07
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Vad är det för kille hon tapetserat bakgrunden med?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Danny_Saucedo
2008-11-09, 23:29
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Min farsa lärde mig att inte pissa på fingrarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in