2009-06-09, 15:43
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Det var adressangivelsen jag syftade på.

Den postar hon för att hon ska få gratis lunch.
2009-06-09, 16:26
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonatahn
Det var adressangivelsen jag syftade på.

Citat:
Lunch stället Cillans ligger bara några meter från där jag bor. Dom har bra husmanskost och är alltid så trevliga. Man kan alltid välja på tre olika rätter. En kötträtt, pastarätt och en fisk. Och jag brukar ofta be om extra mat eftersom jag äter för två och det är aldrig några problem med det,hahaha.
Det var svårtolkat då det var det att hon äter för två som var fetat från början, men nu är jag med. Hon marknadsför ställen hela tiden, självklart får hon rabatt då. Kul när hon fixade en billigare bastu till sin kompis.
2009-06-09, 16:47
Medlem
Lindalovers avatar
Peter ringde från Moskva!
Linda Rosing, 2009-06-09 12:17

Till min glädje och lättnad ringde nyss min älskling och sa att flygresan hade gått bra till Moskva. Skönt! Sen den där otäcka flygolyckan med Air France så är jag livrädd att sätta mig på ett plan igen. Och lika jobbigt är det när Peter flyger vilket han ofta gör. Men nu kan jag äntligen pusta ut och slappna av. Han är framme och resan hade gått bra!
2009-06-09, 18:31
Medlem
Och hon kallar sig själv flygvärdinna.
2009-06-09, 18:47
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trzy
Och hon kallar sig själv flygvärdinna.

Men guuuuuu. Det där var typ 1000 år sedan.
2009-06-09, 18:48
Medlem
Lindalovers avatar
Nu har vi shoppat klart!
Linda Rosing, 2009-06-09 16:53

Idag när jag kom till skolan hade Kevin lärt sig spela piano. Han hade lärt sig spela ett stycke i helgen när han var hos sin Pappa. Runt omkring honom stod det massa tjejer och lyssnade imponerat. Och Kevin verkade inte ett dugg besvärad av dam sällskapet. Själv måste jag säga att jag blev mycket imponerad. Han har begåvning killen.

http://sv.tinypic.com/r/2mpn6f4/5

För ett tag sen köpte jag nya adidas skor till Kevin. Men en dag när Kevin skulle gå hem upptäckte han att någon hade snott hans nya skor. Så han fick gå hem i plasttofflor,stackarn. Så nu fick han ett par nya adidas och som tur är så är det sista dagen i morgon så ingen hinner sno dom igen. Det är så trist när någon snor andras saker,suck.
Efter vi köpt skorna ville Kevin ha sin favorätt,sushi. Så det var bara att gå raka vägen till närmsta sushi resturang. Och det blev i Hötorgshallen.
Kevin äter som en man hela 11 bitar och han är grym på att äta med pinnar.
När vi blev mätta fortsatte vi med shoppingen. Kevin hittade den här snygga t-shirten på Zara.

http://sv.tinypic.com/r/25qvtzr/5

Och den här coola jackan. Snygg va?

http://sv.tinypic.com/r/10msuvl/5

Kevin gillar inte att shoppa utan han vill att det ska gå så fort som möjligt. Men idag har det inte gnällts någonting utan han har varit duktig. Om Kevin fick bestäma skulle han spela dator spel eller kolla på tv hela dagarna,hahaha! Vi har haft en mysig eftermiddag och nu sitter vi bara och väntar på att Bobby ska ringa så vi kan gå till salongen och få hans hår klippt. Sen är vi helt klara för idag.
2009-06-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosing
Sen den där otäcka flygolyckan med Air France så är jag livrädd att sätta mig på ett plan igen.
Jaha, har lite svårt att förstå vad som händer i Lindas huvud. Men borde hon inte slutat flyga för längesen isf, för att ta ett helt slumpat exempel så känns 9/11 lite värre?
2009-06-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nizziz
Jaha, har lite svårt att förstå vad som händer i Lindas huvud. Men borde hon inte slutat flyga för längesen isf, för att ta ett helt slumpat exempel så känns 9/11 lite värre?
För att inte tala om flygvärdinne utbildningen.
2009-06-10, 10:26
Medlem
mrtowlies avatar
Det var en jävla massa exponering av Kevin numera. Kevin äter, Kevin klipper sig, Kevin spelar piano, med mera. Är Biondas liv så innehållslöst att hon måste dra in sin 12-årige son för att krydda upp bloggen?

Eller tror hon att hon ger Kevin en genväg in på fina gatan genom att exponera honom i sin blogg? Vill hon göra Kevin till en barnkändis?

Här börjar Biondas brist på självinsikt bli farlig. Hon förstår inte att hon i detta brandar Kevin i folksinnet som sonen till den plastopererade IQ-befriade D-kändisen som knullade i TV. Hade hon nån form av sunt förnuft hade hon hållit Kevin utanför bloggen.
2009-06-10, 10:43
Medlem
orengs avatar
Hon vill väl visa världen att hon är sveriges bästa morsa plötsligt. Eller så händer det så kopiöst lite i hennes "egna" liv förutom att det gror i hennes mage.
2009-06-10, 10:50
Medlem
Lindalovers avatar
Kolla vilken snygging han blev!
Linda Rosing, 2009-06-09 22:18

http://sv.tinypic.com/r/14r4mc/5

Så här såg Kevin ut innan. Kevin har så tjockt hår och det behövs verkligen tunnas ut. Här börjar Bobby raka bort massa hår innan han börjar klippa. För nu ska det bli kort.

http://sv.tinypic.com/r/10pbn28/5

Och så här blev det färdiga resultatet. Kevin älskar verkligen Bobby och självklart så bjöd han hem Bobby när han hade klippt klart. Vi gick till Wasahallen och köpte grillad kyckling och massa goda frukter. När vi kom hem satte vi oss ner och åt mat och Kevins mun gick som vanligt i ett. Bobby och jag skrattade hela tiden åt Kevins roliga ideer och uttryck. Bobby har gjort ett fantastiskt jobb på Kevin och nu är det bara Melissas tur sen är vi alla snygga och nöjda med vårat hår. Puss Bobby vi älskar dig.
2009-06-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det var en jävla massa exponering av Kevin numera. Kevin äter, Kevin klipper sig, Kevin spelar piano, med mera. Är Biondas liv så innehållslöst att hon måste dra in sin 12-årige son för att krydda upp bloggen?

Eller tror hon att hon ger Kevin en genväg in på fina gatan genom att exponera honom i sin blogg? Vill hon göra Kevin till en barnkändis?

Här börjar Biondas brist på självinsikt bli farlig. Hon förstår inte att hon i detta brandar Kevin i folksinnet som sonen till den plastopererade IQ-befriade D-kändisen som knullade i TV. Hade hon nån form av sunt förnuft hade hon hållit Kevin utanför bloggen.
Vad hände med Kevins stora roll i den superbra tv-serien?
Linda lovade förra hösten något alldeldes extra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in