Och för att bevara åt eftervärlden en skön kommentar som en person lagt:
"klicken, 75 år, Västerås, Idag 20:40
Vill bara säga att den här Jofre fick jag numret av på ett tåg för ett antal år sedan. Trevlig absolut. Men jag var inte intresserad då han redan på tåget berättade att han livnärde sig som dansare/strippa på studentfester. Men han kanske är fastighetsmagnat nu. Bra jobbat och all lycka till honom i så fall. Men han borde nog inte låta påskina att han "när han varit i Sverige sett Linda". Han har ju bott här hur många år som helst. Tänkte bara att Linda skulle veta det."
Och gissa vad jag hitta på Ratsit!
1964-04-25 Jofre Araldi De Azevedo Rigagatan 2 2 TR Stockholm
Ja, jag vet...Mae är en jävel på att förstöra!
Detta kan bli hur roligt som helst, juh!
För att fånga Trosings hjärta måste du först och främst vara snygg. Hjärna är inget du behöver, huvudsaken är att du är snygg och kan dra in lite stålar så hon slipper spara ihop till alla operationer själv. Sedan måste du låta henne få leva det ljuva kroglivet tillsammans med sina fjollvänner. Något du också måste förstå är att livet med trosan inte kommer kunna bli det tillbakalutande och trygga huslivet på landet. Nej, du måste finna dig i det ytliga mediahoreriet som både hon och alla hennes fjolliga vänner ägnar dagarna åt. Du måste låta henne leva sitt liv och hålla dig lite på din kant, fast ni träffas på kvällarna och knullar lite i dubbelsängen.
Drömdejten behöver nog inte vara så speciell. Det räcker med en massa rödtjut på en krog hon själv fått välja ut. Bjud henne på så många glas plastnyllet klarar av att få i sig. Sup henne redlös, bjussa på en taxi hem och lägg dig i sängen. Låt hon sedan få leka lite med sin kamera och ta bilder av sig själv medan hon strippar av sig alla kläder. Kanske lägger hon också märke till dig i sängen och bjuder på ett halvtaffligt alkostepp vid fotändan av sängen innan hon kryper upp och somnar. Förväntar du dig sex på första dejten så lär du nog bli ledsen. Hon är för packad för det. Hon vill ju trots allt "lära känna dig" första kvällen. Men dagen efter, då hon är bakiskåt så kanske du kan få dig en skön ritt innan du får gå hem.
Om hon tycker att du duger så kommer hon med största sannolikhet bli din egen privata porrskådis. Låt hennes dockläppar sluta sig kring köttskaftet, och hör hur de arbetar som någonting batteridrivet. Hon vill gärna att du tar bilder samtidigt med hennes digitalkamera. De inköpta brösten finns också av en orsak... låt den djupa skåran vara inkörsporten till ett kortvarigt sexuellt förhållande.
Ut och sätt igång nu, och lycka till!
Senast redigerad av KönsKlas 2008-12-16 kl. 00:20.
är det mening att hon ska börja se ut som en apa?
tittade på videosnutten på expressen och ööhh först kommer läpparna och läpparna och ja du förstår läpparna sedan kommer näsan ......... nu snackar jag profil här
och sedan hakan och kinderna och sedan dom små små pyttesmå ögonen som kikar fram bakom all botox.
asså läpparna är som utdragna som om någon satt sig på dom som på en platt anka näbb helt enkelt
ser ju så otroligt sjukt ut med 5 cm bred överläpp och 4 cm bred underläpp
undrar om hon kör med läppförstoring på andra ställen nu då hon säger att hon aldrig varit så snygg som nu ..... så måste hon väl mena någon annan kroppsdel än ansikte och bröst och magen iaf.. för det har vi ju redan sett och tyvärr nog aldrig glömmer
En sak som jag tänkte med på när jag plockade upp dagens Metro - har botox etc bieffekten skelögdhet? Eftersom det är gift man sprutar in så vore det inte förvånande, men Linda såg inte ett dugg attraktiv ut på bilden i alla fall.
If side effects occur, they’re usually temporary starting within the first week, but may persist for several months. The kinds of side effects depend on where Botox is injected. For patients with frown lines, the most common side effects include
Less frequent reactions include facial pain, redness at the injection site, and muscle weakness. Some of these rarer and more severe side effects include paralysis of the body.
Här är en favorit från en amerikansk klinik:
Avoid alcohol and remain upright for several hours following the procedure.
(Jag har fetmarkerat det som var markerat så i inlägget.)
Citat:
DET HÄR SMSET FICK JAG I MORSE! Linda Rosing, 2008-12-16 09:08
Godmorgon min vackra!
Hoppas att d e bra med d. Jag vill bara säga fy f..n vad jag blir förbanad och ledsen å besviken på detta männskliga liv. Jag skäms att vara människa å svensk. Din blogg talar jag om. Jag har försökt att överrösta me possitivitet. Men hatet är för starkt,mina tårar har kommit och gått. Ta ej in nått av detta hat Linda av kommentarerna. Du e så mkt bättre än alla dessa hat människor. Du e bäst,jag älskar dig. Du e en helt underbar mor å vän. Kämpa på. Jag kommer finnas vid din sida i ur och skur. Puss puss din vän.....XX
Kommentarerna tyder på att läsarna ifrågasätter att textmeddelandet skulle vara genuint...
Salig blandning från "folket" idag:
2008-12-16 12:54 Anmäl inlägget
Hur skriver man fetstil i ett SMS?
2008-12-16 11:58 Anmäl inlägget
"folk med så taskig attityd ska ej få höras."
Denna rad fanns med i inlägget, då det publicerades, men inte nu, några minuter efteråt. Se nedanstående kommentarer, som också har uppmärksammat redigeringen !!!
2008-12-16 11:47 Anmäl inlägget
"folk med så taskig attityd ska inte få höras" Ja, denna rad i inlägget , som påstås komma från en "vän", är nu raderat !!! UNDRAR VARFÖR???
2008-12-16 11:40 Anmäl inlägget
Sådana här sms från beundrare ......
har linda publicerat på bloggen förr och som förr, är det säkerligen hon själv som skriver dem, för ni, som såg "Sanningens ögonblick", kunde ju höra henne säga, att hon brukar göra just så !!!
2008-12-16 11:39 Anmäl inlägget
Jag håller med till 100% och hoppas verkligen att du inte tar åt dig! Människor är så avundsjuka och missunsamma det är vad det handlar om! stå på dig! KRAM
------------------------
Linda har inte förstånd att ta åt sig kritik ! jag skulle aldrig utsätta mig & min fam för en sådan förnedring som Linda gör ! = jag är inte avundsjuk tvärtom !! glad att jag har ett förstånd som inte driver mig till vad som helst ! Fråga 100 pers vad dom tycker om Rosing ? svaren blir ett SKRATT !!!
2008-12-16 11:31 Anmäl inlägget
Nämn något bra (Linda) som du har åstadkommit åt mänskligheten...
-----------------------
En hel del hjärtliga skratt !!!
2008-12-16 10:39 Anmäl inlägget
Hahahahaha - så patetiskt!
Ett fejk-mess av en fejk-linda!
Precis samma stavfel och särskrivningar som linda själv...
2008-12-16 10:37 Anmäl inlägget
vad fint skrivet håller med om de som skrevs önskar dig all lycka i framtiden åxå. Linda puss o kram du är bäst tack för att du fortsätter med din blogg trots avundsjuka bittra människor.Vi är många fler som älskar dig Kram
2008-12-16 10:31 Anmäl inlägget
Ingen hatar dig Linda,men många tycker att du inte uppför dig som en vuxen kvinna.Du verkar vilja vara nåt du inte är.
2008-12-16 10:27 Anmäl inlägget
"DET HÄR SMSET FICK JAG I MORSE!"
Hö hö hö, jaså du??? Alla som sett prgrammet "Sanningens ögonblick", fick ju höra dig erkänna att du brukar ljuga i din blogg !!!
2008-12-16 10:21 Anmäl inlägget
Fungerar inte T9 på din väns mobil?, med tanke på stavningen.
----------------------------------------------------------------
Tydligen en som har fel på sin telefon eller fel någon annanstans ??
Och en som dessutom SÄRSKRIVER som Linda. Har hon skrivit det själv ??? Och stavar FEL. Kanske din vän behöver en kurs i svenska ????
2008-12-16 10:13 Anmäl inlägget
2008-12-16 10:10
det är helt otroligt att jannike ska sitta i juryn hon känner inte dig efter bara några veckors umgänge. trodde tv 5 var smartare än så.
fy fan för dig betala din sons hartänder i stället för att fixa dit låtsats hår och ta hand om din dotter.
det skulle vara skotpengar på såna som dig.
jag ska spy på dig när jag ser dig
någon du aldrig kan bli 2008-12-16 10:05
herregud vilken människahahahahah sluta din patetiska människa hitta på massa med sms nr 1 smset är för långt felstavningar vilka har dittt nummer?? du ser ut som kattkvinnan läppar som blygdläppar rått ögon uppnäst analfabet give me a break...din vännina är vacker men ge dig pr kåt det är ju bara löjligt du kan ju inte ens le för du är så uppstramad av allt gift du sprutat in...herregud ge dig nångång tragiskt värre.
2008-12-16 09:58 Anmäl inlägget
Felstavningar och särskrivningar...Hm!
2008-12-16 09:55 Anmäl inlägget
Chikaboom Med tanke på hur sms:et är stavat kan det ju vara så att
Du skickat det till Dig själv Linda, för Du har väl en mobil
för soulmeetar och en för intervjuver
2008-12-16 09:52 Anmäl inlägget
...det var ett långt sms...
Du har inte fått något av en vän där dom tycker att du ska skärpa till dig och sluta vräka ut dig i media?! Nä skulle inte tro det va´! För SÅDANA vänner har du minsann inte. Märkligt hur dina "vänner" prioriterar och blir upprörd över...
2008-12-16 09:29 Anmäl inlägget
Vilka har ditt mobilnummer? Måste vara nån du känner, eller?
2008-12-16 09:26 Anmäl inlägget
Hur gammal är denna vän?, tänkte mest på stavningen. Men jag kan trösta dig med att jag tror att folk inte hatar dig, bara ogillar.
2008-12-16 09:19 Anmäl inlägget
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!
(Jag har fetmarkerat det som var markerat så i inlägget.)
Kommentarerna tyder på att läsarna ifrågasätter att textmeddelandet skulle vara genuint...
Salig blandning från "folket" idag:
2008-12-16 12:54 Anmäl inlägget
Hur skriver man fetstil i ett SMS?
2008-12-16 11:58 Anmäl inlägget
"folk med så taskig attityd ska ej få höras."
Denna rad fanns med i inlägget, då det publicerades, men inte nu, några minuter efteråt. Se nedanstående kommentarer, som också har uppmärksammat redigeringen !!!
2008-12-16 11:47 Anmäl inlägget
"folk med så taskig attityd ska inte få höras" Ja, denna rad i inlägget , som påstås komma från en "vän", är nu raderat !!! UNDRAR VARFÖR???
2008-12-16 11:40 Anmäl inlägget
Sådana här sms från beundrare ......
har linda publicerat på bloggen förr och som förr, är det säkerligen hon själv som skriver dem, för ni, som såg "Sanningens ögonblick", kunde ju höra henne säga, att hon brukar göra just så !!!
2008-12-16 11:39 Anmäl inlägget
Jag håller med till 100% och hoppas verkligen att du inte tar åt dig! Människor är så avundsjuka och missunsamma det är vad det handlar om! stå på dig! KRAM
------------------------
Linda har inte förstånd att ta åt sig kritik ! jag skulle aldrig utsätta mig & min fam för en sådan förnedring som Linda gör ! = jag är inte avundsjuk tvärtom !! glad att jag har ett förstånd som inte driver mig till vad som helst ! Fråga 100 pers vad dom tycker om Rosing ? svaren blir ett SKRATT !!!
2008-12-16 11:31 Anmäl inlägget
Nämn något bra (Linda) som du har åstadkommit åt mänskligheten...
-----------------------
En hel del hjärtliga skratt !!!
2008-12-16 10:39 Anmäl inlägget
Hahahahaha - så patetiskt!
Ett fejk-mess av en fejk-linda!
Precis samma stavfel och särskrivningar som linda själv...
2008-12-16 10:37 Anmäl inlägget
vad fint skrivet håller med om de som skrevs önskar dig all lycka i framtiden åxå. Linda puss o kram du är bäst tack för att du fortsätter med din blogg trots avundsjuka bittra människor.Vi är många fler som älskar dig Kram
2008-12-16 10:31 Anmäl inlägget
Ingen hatar dig Linda,men många tycker att du inte uppför dig som en vuxen kvinna.Du verkar vilja vara nåt du inte är.
2008-12-16 10:27 Anmäl inlägget
"DET HÄR SMSET FICK JAG I MORSE!"
Hö hö hö, jaså du??? Alla som sett prgrammet "Sanningens ögonblick", fick ju höra dig erkänna att du brukar ljuga i din blogg !!!
2008-12-16 10:21 Anmäl inlägget
----------------------------------------------------------------
Tydligen en som har fel på sin telefon eller fel någon annanstans ??
Och en som dessutom SÄRSKRIVER som Linda. Har hon skrivit det själv ??? Och stavar FEL. Kanske din vän behöver en kurs i svenska ????
2008-12-16 10:13 Anmäl inlägget
2008-12-16 10:10
det är helt otroligt att jannike ska sitta i juryn hon känner inte dig efter bara några veckors umgänge. trodde tv 5 var smartare än så.
fy fan för dig betala din sons hartänder i stället för att fixa dit låtsats hår och ta hand om din dotter.
det skulle vara skotpengar på såna som dig.
jag ska spy på dig när jag ser dig
någon du aldrig kan bli 2008-12-16 10:05
herregud vilken människahahahahah sluta din patetiska människa hitta på massa med sms nr 1 smset är för långt felstavningar vilka har dittt nummer?? du ser ut som kattkvinnan läppar som blygdläppar rått ögon uppnäst analfabet give me a break...din vännina är vacker men ge dig pr kåt det är ju bara löjligt du kan ju inte ens le för du är så uppstramad av allt gift du sprutat in...herregud ge dig nångång tragiskt värre.
2008-12-16 09:58 Anmäl inlägget
Felstavningar och särskrivningar...Hm!
2008-12-16 09:55 Anmäl inlägget
Chikaboom Med tanke på hur sms:et är stavat kan det ju vara så att
Du skickat det till Dig själv Linda, för Du har väl en mobil
för soulmeetar och en för intervjuver
2008-12-16 09:52 Anmäl inlägget
...det var ett långt sms...
Du har inte fått något av en vän där dom tycker att du ska skärpa till dig och sluta vräka ut dig i media?! Nä skulle inte tro det va´! För SÅDANA vänner har du minsann inte. Märkligt hur dina "vänner" prioriterar och blir upprörd över...
2008-12-16 09:29 Anmäl inlägget
Vilka har ditt mobilnummer? Måste vara nån du känner, eller?
2008-12-16 09:26 Anmäl inlägget
Hur gammal är denna vän?, tänkte mest på stavningen. Men jag kan trösta dig med att jag tror att folk inte hatar dig, bara ogillar.
2008-12-16 09:19 Anmäl inlägget
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!
possitivitet har väl Linda i massor? förbanad är hon ju bara på folk som inte tycker som hon själv?
Ack ja, vilket mentalt kalhygge hon är, den botoxade ankan!
Och dubbelack för de personer som anser att hon är "så mkt bättre än alla dessa hat människor. Du e bäst,jag älskar dig. Du e en helt underbar mor å vän"
Ur led är tiden när en mentalt outvecklad kvinna på 34 får mediautrymme och dessutom ges tillfälle att kläcka ur sig den ena stolligheten efter den andra i en medial cirkus!
Förr så spärrades sådana som Linda in, nu tjänar media pengar på öket!
Senast redigerad av MaeWest 2008-12-16 kl. 15:05.
Jag är inte så säker på att Linda har botox i ansiktet som en del tycks tro.
När man går ner i vikt och tränar hårt som Linda gör, så sjunker ju ansiktet in kindben blir markerade liksom att läpparna ser större ut.
Min sn**p är exempelvis nästan helt osynlig nu men om jag bantade bort 50kg och blev lika smal och grann som Linda ,så skulle den nog se ut som en riktig bamse.
Jag är inte så säker på att Linda har botox i ansiktet som en del tycks tro.
När man går ner i vikt och tränar hårt som Linda gör, så sjunker ju ansiktet in kindben blir markerade liksom att läpparna ser större ut.
Min sn**p är exempelvis nästan helt osynlig nu men om jag bantade bort 50kg och blev lika smal och grann som Linda ,så skulle den nog se ut som en riktig bamse.
Men det faktum att hon själv pratar om att hon använder botox då???