2008-10-03, 21:48
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Då betyder det att hon får betalt per besök och inte för varje kommentar i blogen som jag fått för mig att vissa tror.
Det är därför den är tråden är en Hankyfri zon utan länkar men med citat.
2008-10-03, 22:17
Medlem
HotChocolates avatar
Jag kan sätta mina stjärtfjädrar på att Ankans älsklingsskådespelare, Ola Rapace, är hennes Mr Big Varför skulle Fröken Anka annars ägna en kväll åt sådan djupsinnig finkultur?

Herregud alltså, han har en karriär, är gift med en riktig skönhet, vad ska han med ankan till?!?! Hon för inget gott med sig det fjäderfät
2008-10-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Ska bli intressant att få läsa vad hon tycker om föreställningen.

Det postades en recension på Rosings blogg ca 16.30 idag Hon har sannerligen utvecklats inom skrivandets konst sedan hon började blogga, må jag säga
2008-10-03, 22:21
Medlem
HotChocolates avatar
[quote=BettyBoop80 Hmmm...eller så inser vi bara att Linda är förälskad i sig själv och har så svårt att skriva att hon lägger in bilder istället...vi kanske ska vara imponerade över att vi inte får en hel hög med inscannade tumavtryck pga hennes svårigheter att skriva?[/QUOTE]

Inscannade? Alldeles för komplic komplisi komplischerat!
Tumavtryck? Nope, snarare kloavtryck... Möjligtvis ett svep med stjärtpennorna?
2008-10-03, 22:25
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Det postades en recension på Rosings blogg ca 16.30 idag Hon har sannerligen utvecklats inom skrivandets konst sedan hon började blogga, må jag säga

Den innehöll många fina ord! Hennes hjärna kanske har vaknat nu? Från bloggens ungdom kan jag dra mig till minnes att hon sa något i stil med "ni får ha tålamod för min hjärna har varit på semester i flera år". Eller så fick hon hjälp av Ola när hon författade detta mästerverk till blogginlägg? Vem vet vad som rör sig i fjädrarna på en gammal anka!
2008-10-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Jag kan sätta mina stjärtfjädrar på att Ankans älsklingsskådespelare, Ola Rapace, är hennes Mr Big Varför skulle Fröken Anka annars ägna en kväll åt sådan djupsinnig finkultur?

Herregud alltså, han har en karriär, är gift med en riktig skönhet, vad ska han med ankan till?!?! Hon för inget gott med sig det fjäderfät

Så där var man i mellanstadiet: "Ola va, han ba... Ola, värsta kolla på mig. Då gav jag han en läsk. Ola har huvudrollen i skolpjäsen på torsdag, och då ska jag sitta längst fram. Hoppas Ola kommer på discot i helgen sen. Han har visst en tjej men... Jag råkade hinta nåt om Ola som alla hörde... bara inte hon anar nåt."

Om Rapace visar något som helst intresse för Rosing - beror det nog isåfall på att han gör research inför någon roll, kanske som självaste Narcissus?
2008-10-03, 23:33
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Givetvis så är det för varje besök och inte kommentar...

Dock så ser det givetvis bättre ut med desto fler kommentarer och kanske intresserar en del som vill köpa ett reklaminlägg på hennes blogg.

Dum fråga men om jag går in på hennes sida ex antal ggr på en dag. Blir det då per klick eller är det en gång per dygn? Jag tänker på ip nr, om jag klickar flera ggr på hennes sida med samma ip räknas det då som en gång?
2008-10-03, 23:37
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Dum fråga men om jag går in på hennes sida ex antal ggr på en dag. Blir det då per klick eller är det en gång per dygn? Jag tänker på ip nr, om jag klickar flera ggr på hennes sida med samma ip räknas det då som en gång?

Det hjälper henne definitivt.

Men det beror också på hur hon räknar.

Men, unika klick ger mer.
2008-10-03, 23:45
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det hjälper henne definitivt.

Men det beror också på hur hon räknar.

Men, unika klick ger mer.

Ok då går jag in på hennes sida på morgonen och bara uppdaterar hela dagen, då borde det bara generera en sidladdning eller?
2008-10-03, 23:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ok då går jag in på hennes sida på morgonen och bara uppdaterar hela dagen, då borde det bara generera en sidladdning eller?

Går du in på hennes sida en gång om dagen så blir det en sidladdning.
2008-10-03, 23:47
Medlem
Linda och Faddes vänskap (?)

Hur är det ställt med Lindas och Faddes vänskap? Enligt Fadde är hon ett kapitel som han helst av allt vill glömma. Döm av min förvåning när jag en söndagkväll för ett par veckor sedan fick se dem i min lokala Vi-butik. Tydligen bor hon här ute i förorten sedan i somras...
2008-10-03, 23:51
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Varje uppdatering kan räknas som en sidladdning/besök, det gör det iaf på vissa sidor, Tradera tex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in