2008-12-06, 22:52
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teneriffa
Ingen som minns när Brolle var med i Körslaget och blev ovän med producenten om nåt som egentligen inte var nånting!? Stod massa om detta i blaskorna. Brolle blev förorättad av ett sms mellan Schulman och Porseryd (producenten). Brolle gjorde en höna av en fjäder och åkte till Norrland och vilade upp sig och vägrade godta en ursäkt, vägrade ta i hand med Porseryd och vägrade förlåta honom vad han än gjorde. Allt detta för nåt som egentligen var ett skämt mellan Schulman och Porseryd.
Redan där tänkte man ju att Brolle måste ju ha något slags problem med humöret om han tar sig själv på så stort allvar. Det verkade inte som ett sunt beteende helt enkelt. Som tjej aktar man sig noga för killar som har såna problem med humöret och som inte kan ta saker humoristiskt.
Därför skulle det inte förvåna mig det minsta om han är svartsjuk mot Elin och beter sig illa. Däremot vill jag inte säga att jag vet att det är sant men jag skulle inte ha svårt att tro det.

Shit, la in det på fel ställe, nån som kan flytta till Brolles tråd...
Fattar du inte att det var ett stort PR-trick från Brolles sida? Ett lyckat sådant enligt min mening med tanke på att han gått från bortglömd till TV-reklamer och huvudrollen i "Buddy Holly".
2008-12-07, 00:03
Medlem
William Hainess avatar
Vill ni ha er ett gott skratt? Läs då om Bobbys fotoskola i Expressen.

Det finns till och med ett Bionda-relaterat citat i artikeln:

Citat:
– Det fanns en bild där jag och Linda Rosing hånglade, det såg osmakligt och groteskt ut, men den är borttagen nu.
2008-12-07, 00:22
Medlem
Min brors kusins avatar
Fin kommentar till artikeln också

Citat:
Kan man bli vidrigare? Du verkar älska dina läppar så mycket att du antagligen har försäkrat dom.
2008-12-07, 02:34
Medlem
m68s avatar
Oh fy skabbet är i min stad och bor i en suit och festar på Park lane haha. Hon kan fan inte vara svår att få i bingen den. Hon är så lätt att hororna på Rosenlund storknar.Hur kan man bli hänförd av ett badkar? Och sen när blev Ed Hardy hennes favoritmärke?
Sexigt det ser ut som en bild tagen 1986 och bruden posar sketfull, ser inget sexigt där inte. Och hon visste inte att den bilden togs sure bacon. Hennes ego har växt så mycket för ingenting att snart spricker den i fejjan på henne. Vänta bara tills hon kommer att gråta ut i Expressen. Jag blev utnyttjad.
Den här bilden var någon av killarna som tog på mig när vi kom upp på min suite på hotellrummet. Tydligen utan min vetaskap. Typisk killar dom tar förtsta bästa chansen när dom ser något sexigt,hahaha!
http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=7458ddaf-245a-43e6-83b5-9da807e69580&groupId=1103715&t=1228584991740

Igår flög jag och mina killkompisar som har artist och bokningsbolaget Umbrella till Göteborg där dom hade bokat in Ministry of sound på Park Lane.Jävligt bra drag måste jag säga. Jag älskar även house musik. Men störts fan är jag till Trance musiken om jag måste välja. Peter Thelenius är även känd som sångare i gruppen Basic Element som slog igenom 1994, som tex: Promoiseman, Touch, The Ride, This must be a dream mfl. Men som nu bara blir större och större. Dom lanseras just i England ,Nordamerika,Benelux och är enormt stora i Polen och Ryssland. Fan det är coolt. Och den senaste Basic Element skivan går varmt hemma hos mig på dagarna. Och ni som lyssnar på den bästa radiokanalen 107,5 kan omöjligt ha missat den. Med dom kända låtarna som "Feelings" och "Touch you right now". Nu är jag den lyckligt lottade som känner Peter så pass bra att jag har fått skivan redan. För den har inte släppts i Sverige än. Men den kommer att göra det snart. Jag har känt Peter i 5 år nu och han är en grymt snygg skåning på 1.97 cm lång med massor med humor. Jag skrattar jämnt när han och jag ses. Han är bara så galen precis som jag själv. Och den här långa skåningen brukar alltid säga själv till mig när vi alltid säger samma sak när vi ses och sitter och pratar:

-Jag är en Linda Rosing fast med dick ! hahahah. Ja då fattar ni vårt snack är när vi sätter igång,hahha!

Och år 2005 var han med i Melodifestivalen, med låten"one step closer".

Klicka på länken här nedan så kan ni lyssna på Basic Elements:

www.myspace.com/basicelementse

29 Kommentarer
Igår flög jag till Göteborg partade på Ministry of sound!
Linda Rosing, 2008-12-06 18:26

Jag bodde på Elite hotells största suit.Vilket självklart hade dom en

grym bubbelpooo lsom jag la beslag på när alla lämnade min stora suite. Och där låg och slappnade av i i en timma innan självaste party drog igång. fan så nice!

Nu är jag färdig badad och ska fixa mig innför kvällen.

Mina ny inköpta sexiga skor med 10 cm klack från Zara som kostade 1000 kr hade jag på mig igår hela kvällen. Och jävlar vad komplimanger jag fick för dom. Och så lång jag blev ,hela 1,84.Thats what i like! Jäkligt sexigt måste jag säga.

Här är min vän och en av ägarna för artistbolaget "Umbrella".Sebastian Krupman. Alltid lika glad och hade självklart styrt upp nattklubben "Park Lane"s störta VIP bord. Med massa sprit och champage. tiil allas förtjusning.

Här är Sebbe tillsamans med en Norsk kille som känner många sköna dj,s från Norge.

Sebbes snygga keps med mitt favomärke, Ed Hardy!

Här sitter vi hela partygänget!

Här är ett fans till mig. Han sa att han hade sökt till mitt dejting program!

Den här bilden var någon av killarna som tog på mig när vi kom upp på min suite på hotellrummet. Tydligen utan min vetaskap. Typisk killar dom tar förtsta bästa chansen när dom ser något sexigt,hahaha!

Här är en trött Linda Rosing på hotellrummet efter kvällens party!

Här står dom Norska killarna inne i en disskution. Jag älskade hans t-shirt och var villg att betal en rejäl summa pengar för den,men han tvekade och tillslut sa han NEJ. Men jag vill ha den,suck!

Ja jag vet, jag har börjat fest röka. Inte bra!

Inte bra jag vet, men ibland måste man.

Fortsättning följer med bilder.
2008-12-07, 09:17
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
haha har hon "börjat" röka nu? Noterar även att det är slut med pöwwerwalkarna. Har den hälsosamma livsstilen fått ge vika för den lite roligare partystilen?

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=4548b4ba-ed48-4c70-ab6c-05fe19bb6a23&groupId=1103715&t=1228593232817

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=7974f313-5c5d-4ca1-a4f9-b9f4016f7f6c&groupId=1103715&t=1228585488970

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=ab0d9802-b315-4537-bf11-20b1d79dbe51&groupId=1103715&t=1228585553848

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=5260557f-2c60-4521-bd02-b92da6260df1&groupId=1103715&t=1228603531730

Dyngrak och med skimrande ögon . Betvivlar dock att det där utseendet bara beror på alkohol. En hel del kokain och amfetamin florerar på dylika fester och ankan är nog inte den som säger nej.

När man inte trodde hon kunde bli ett sämre föredöme : "killarna tafsade på mig utan att jag visste om det men det får man ta när man är sexig" Bravo ankan *klapp klapp* Du visar upp en total integritet och självrespekt. Du visar verkligen att du kan ta hand om dig själv.
2008-12-07, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Oh fy skabbet är i min stad och bor i en suit och festar på Park lane haha. Hon kan fan inte vara svår att få i bingen den. Hon är så lätt att hororna på Rosenlund storknar...

Citat:
Jag har känt Peter i 5 år nu och han är en grymt snygg skåning på 1.97 cm lång med massor med humor. Jag skrattar jämnt när han och jag ses. Han är bara så galen precis som jag själv. Och den här långa skåningen brukar alltid säga själv till mig när vi alltid säger samma sak när vi ses och sitter och pratar:

-Jag är en Linda Rosing fast med dick ! hahahah. Ja då fattar ni vårt snack är när vi sätter igång.

Mina ny inköpta sexiga skor med 10 cm klack från Zara som kostade 1000 kr hade jag på mig igår hela kvällen. Och jävlar vad komplimanger jag fick för dom. Och så lång jag blev ,hela 1,84.Thats what i like! Jäkligt sexigt måste jag säga.

Så infantilt! Ett jäkla tjatande om hennes "dirty-talk".

(Btw, inte 183 cm...? Puh, då är inte killen "Stureplans Vackraste" iaf )

Citat:

De la ut bilden utan hennes vetaskap också, eller?

Citat:
Ja jag vet, jag har börjat fest röka. Inte bra!

Inte bra jag vet, men ibland måste man.

Ooo, så medvetet provokativ.
Äkta päls, offentliga lesbiska kyssar... och nu även rökning.
2008-12-07, 10:33
Medlem
William Hainess avatar
Hur lång tid innan hon gråter ut i Aftonbladet om sitt kokainmissbruk igen?
2008-12-07, 12:27
Medlem
Trollmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
haha har hon "börjat" röka nu? Noterar även att det är slut med pöwwerwalkarna. Har den hälsosamma livsstilen fått ge vika för den lite roligare partystilen?

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=4548b4ba-ed48-4c70-ab6c-05fe19bb6a23&groupId=1103715&t=1228593232817

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=7974f313-5c5d-4ca1-a4f9-b9f4016f7f6c&groupId=1103715&t=1228585488970

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=ab0d9802-b315-4537-bf11-20b1d79dbe51&groupId=1103715&t=1228585553848

http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=5260557f-2c60-4521-bd02-b92da6260df1&groupId=1103715&t=1228603531730

Dyngrak och med skimrande ögon . Betvivlar dock att det där utseendet bara beror på alkohol. En hel del kokain och amfetamin florerar på dylika fester och ankan är nog inte den som säger nej.

När man inte trodde hon kunde bli ett sämre föredöme : "killarna tafsade på mig utan att jag visste om det men det får man ta när man är sexig" Bravo ankan *klapp klapp* Du visar upp en total integritet och självrespekt. Du visar verkligen att du kan ta hand om dig själv.

Varför söker hon en partner överhuvudtaget?
Hon är ju redan så förälskad i sig själv.

Vad äckligt det ser ut när hon röker med sitt svullna anushål.
Varför inte använda de bilderna i antirökkampanjer. Och vilken hy hon/han har fått. Groteskt. Ser enormt ofräsch ut. Otroligt att hon bara är 34 år.
2008-12-07, 12:34
Medlem
Tolvans avatar
Måste den förvuxna fjortisen envisas med att ta jag-är-en-fet-fortis-bilder på sig själv när hon poserar? Jag trode inte det var någon över 18 som använde sig av den vinkeln.
2008-12-07, 13:18
Medlem
MaeWests avatar
Stämmer rätt bra med det jag hörde från en person som sa att Patsy blir mer o mer lik sanna bråding.

Personen undrade hur länge femman tänkt sig att se mellan fingrarna gällandes Patsys,som personen utryckte det, galopperande blandmissbruk!

Med tanke på hur dassigt Patsy egentligen mår efter det att hon partat loss.
Frågan är, om femman ställer upp på att Patsy ideligen skall tanka lite säkerhet i form av vin, puder och diverse andra piller(folk är så givmilda sååå).

Patsy har fått hybris, enligt denna person. Hon ser sig inte längre som Linda Rosing utan som Femmans stjärnskott LINDA ROSING! Kvinnan som är viktig för femman och skall därför behandlas som en primadonna. Det hon vill göra är vägledande. Att ifrågasätt Lindas val, är inte bra. Hon anser själv att hon är vald för att hon representerar den svenska, sexiga kvinnan. Är , med lindas egna ord, skit snygg och grymt sexig och den som alla tjejer vill vara och kan få vilken kille som helst

Och att detta program på femman tydligen bara när början för de har fler ideer för henne. Allt för att hon är sexig och grymt snygg. Gaaahhhh.....

Hon jobbar även på att komma in till stan bostadsmässigt.Fast det tycker hon att hon ska ha hjälp med. Eftersom hon faktiskt är en rising star i kändisstockholm!

Pesronen var lite chockad över hur illa det var med Linda. Dessutom undrade personen hur länge Lindas sk kompisar tänkte välja att låta bli att se hur illa ställt det är med Linda. Fast nu pratar vi ju om kompisar och bästa vänner som surfar glatt och villigt på Lindas kändisvåg!

Den enes bröd, den andres död!

Jaja, stock får hon iallafal.Och lite konstgjord glädje. Och uppmärksamhet i massor. Och det lilla livet Patsy sväljer allt.The magic word into Lindas pussy are:sexy and wild,baby!
2008-12-07, 13:27
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68

Ja det är ju troligt med tanke på att om man tittar på den mittersta bilden av Lindas "Hej jag kan röka med mitt rektum"bilder så ser man samma ben med illasittande stayups. Någon råkade nog bara fota dem sekunden före eller efter.
2008-12-07, 13:58
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ja det är ju troligt med tanke på att om man tittar på den mittersta bilden av Lindas "Hej jag kan röka med mitt rektum"bilder så ser man samma ben med illasittande stayups. Någon råkade nog bara fota dem sekunden före eller efter.

Om man tittar på bilden så ser det suspekt ut som om ägaren till benen faktiskt tar kortet. Men Linda skulle aldrig ljuga, så det var säkert någon som lånade hennes överkropp ett tag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in