Oh fy skabbet är i min stad och bor i en suit och festar på Park lane haha. Hon kan fan inte vara svår att få i bingen den. Hon är så lätt att hororna på Rosenlund storknar.Hur kan man bli hänförd av ett badkar? Och sen när blev Ed Hardy hennes favoritmärke?
Sexigt det ser ut som en bild tagen 1986 och bruden posar sketfull, ser inget sexigt där inte. Och hon visste inte att den bilden togs sure bacon. Hennes ego har växt så mycket för ingenting att snart spricker den i fejjan på henne. Vänta bara tills hon kommer att gråta ut i Expressen. Jag blev utnyttjad.
Den här bilden var någon av killarna som tog på mig när vi kom upp på min suite på hotellrummet. Tydligen utan min vetaskap. Typisk killar dom tar förtsta bästa chansen när dom ser något sexigt,hahaha!
http://kanal5.se/image/image_gallery?uuid=7458ddaf-245a-43e6-83b5-9da807e69580&groupId=1103715&t=1228584991740
Igår flög jag och mina killkompisar som har artist och bokningsbolaget Umbrella till Göteborg där dom hade bokat in Ministry of sound på Park Lane.Jävligt bra drag måste jag säga. Jag älskar även house musik. Men störts fan är jag till Trance musiken om jag måste välja. Peter Thelenius är även känd som sångare i gruppen Basic Element som slog igenom 1994, som tex: Promoiseman, Touch, The Ride, This must be a dream mfl. Men som nu bara blir större och större. Dom lanseras just i England ,Nordamerika,Benelux och är enormt stora i Polen och Ryssland. Fan det är coolt. Och den senaste Basic Element skivan går varmt hemma hos mig på dagarna. Och ni som lyssnar på den bästa radiokanalen 107,5 kan omöjligt ha missat den. Med dom kända låtarna som "Feelings" och "Touch you right now". Nu är jag den lyckligt lottade som känner Peter så pass bra att jag har fått skivan redan. För den har inte släppts i Sverige än. Men den kommer att göra det snart. Jag har känt Peter i 5 år nu och han är en grymt snygg skåning på 1.97 cm lång med massor med humor. Jag skrattar jämnt när han och jag ses. Han är bara så galen precis som jag själv. Och den här långa skåningen brukar alltid säga själv till mig när vi alltid säger samma sak när vi ses och sitter och pratar:
-Jag är en Linda Rosing fast med dick ! hahahah. Ja då fattar ni vårt snack är när vi sätter igång,hahha!
Och år 2005 var han med i Melodifestivalen, med låten"one step closer".
Klicka på länken här nedan så kan ni lyssna på Basic Elements:
www.myspace.com/basicelementse
29 Kommentarer
Igår flög jag till Göteborg partade på Ministry of sound!
Linda Rosing, 2008-12-06 18:26
Jag bodde på Elite hotells största suit.Vilket självklart hade dom en
grym bubbelpooo lsom jag la beslag på när alla lämnade min stora suite. Och där låg och slappnade av i i en timma innan självaste party drog igång. fan så nice!
Nu är jag färdig badad och ska fixa mig innför kvällen.
Mina ny inköpta sexiga skor med 10 cm klack från Zara som kostade 1000 kr hade jag på mig igår hela kvällen. Och jävlar vad komplimanger jag fick för dom. Och så lång jag blev ,hela 1,84.Thats what i like! Jäkligt sexigt måste jag säga.
Här är min vän och en av ägarna för artistbolaget "Umbrella".Sebastian Krupman. Alltid lika glad och hade självklart styrt upp nattklubben "Park Lane"s störta VIP bord. Med massa sprit och champage. tiil allas förtjusning.
Här är Sebbe tillsamans med en Norsk kille som känner många sköna dj,s från Norge.
Sebbes snygga keps med mitt favomärke, Ed Hardy!
Här sitter vi hela partygänget!
Här är ett fans till mig. Han sa att han hade sökt till mitt dejting program!
Den här bilden var någon av killarna som tog på mig när vi kom upp på min suite på hotellrummet. Tydligen utan min vetaskap. Typisk killar dom tar förtsta bästa chansen när dom ser något sexigt,hahaha!
Här är en trött Linda Rosing på hotellrummet efter kvällens party!
Här står dom Norska killarna inne i en disskution. Jag älskade hans t-shirt och var villg att betal en rejäl summa pengar för den,men han tvekade och tillslut sa han NEJ. Men jag vill ha den,suck!
Ja jag vet, jag har börjat fest röka. Inte bra!
Inte bra jag vet, men ibland måste man.
Fortsättning följer med bilder.