2009-05-31, 16:20
Medlem
z2joiss avatar
Skivad kalv lever med kul potatis.
2009-05-31, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Skivad kalv lever med kul potatis.
En scen man gärna skulle vilja se.
2009-05-31, 16:57
Medlem
spückos avatar
Suck, hur kan man vara så väck som att flera gånger skriva "Erikbergsbadet" när det heter Eriksdalsbadet...
Någonstans har jag alltid trott att hon nog egentligen är normalbegåvad, men hon anstränger ju sig inte precis för att ge det intrycket.
2009-05-31, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spücko
Suck, hur kan man vara så väck som att flera gånger skriva "Erikbergsbadet" när det heter Eriksdalsbadet...
Någonstans har jag alltid trott att hon nog egentligen är normalbegåvad, men hon anstränger ju sig inte precis för att ge det intrycket.

Det finns faktiskt ett bad i sthlm som heter Eriksbergsbadet. Även den kända vänninan (skit i namnet) skriver att de möttes på Eriksbergsbadet på sin blog.
Nåväl, kliver man av tunnelbanan vid Skanstull så är det Eriksdalsbadet som ligger närmast!
2009-05-31, 17:19
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Det finns faktiskt ett bad i sthlm som heter Eriksbergsbadet. Även den kända vänninan (skit i namnet) skriver att de möttes på Eriksbergsbadet på sin blog.
Nåväl, kliver man av tunnelbanan vid Skanstull så är det Eriksdalsbadet som ligger närmast!

Det var just för att hon skrev Skanstull som jag var tämligen säker på min sak. Om jag hade fel får jag väl be tanten om ursäkt.
2009-05-31, 17:34
Medlem
Citat:

Har aldrig hört talas om något Eriksbergsbadet i stockholmstrakten, var skulle det i så fall ligga? Vänninan skriver Eriksdalsbadet (om hon inte hunnit ändra) och att Snutts barn också var med. Antar att Linda fått order om att de inte får nämnas i bloggen?

Rosing är en total idiot som inte ens vet var hon befinner sig eller vad någonting heter. Att hon ständigt skriver fel är ett tecken på att hon dessutom är en slö idiot som inte bryr sig om att kolla upp någonting.
2009-05-31, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Har aldrig hört talas om något Eriksbergsbadet i stockholmstrakten, var skulle det i så fall ligga? Vänninan skriver Eriksdalsbadet (om hon inte hunnit ändra) och att Snutts barn också var med. Antar att Linda fått order om att de inte får nämnas i bloggen?

Rosing är en total idiot som inte ens vet var hon befinner sig eller vad någonting heter. Att hon ständigt skriver fel är ett tecken på att hon dessutom är en slö idiot som inte bryr sig om att kolla upp någonting.

Jag kollade faktiskt var det där Eriksdalsbadet ligger men fick bara fram hur underbart det var utan den minsta beskrivning någonstans om var man finner badplatsen.
Nåväl.. det ligger inte nära Eriksdalsbadet i alla fall... inte i närheten av Skanstull heller.
2009-05-31, 18:05
Medlem
Citat:
Jag kollade faktiskt var det där Eriksdalsbadet ligger men fick bara fram hur underbart det var utan den minsta beskrivning någonstans om var man finner badplatsen.
Nåväl.. det ligger inte nära Eriksdalsbadet i alla fall... inte i närheten av Skanstull heller.

Du menar Eriksbergsbadet? Nu börjar det visst snurra till sig för oss också!
Jag kollade också och fick antagligen upp samma träff som du, om att det var underbart. Det fanns förövrigt bara två träffar, som ju även de kan ha misstagit sig på namnet...
Eriksbergsbadet finns inte när man söker på några kartor. Det finns flera orter som heter Eriksberg, närmast Drottningholm och Järfälla, men om det finns bad där vet jag inte (antagligen kan man bada vid Eriksberg/Drottningholm, men det tillhör Bromma och är väl ändå inte vad man kallar ett bad.)

Ja, vi får nog nöja oss med att Linda hade fel!
2009-05-31, 18:10
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:

Tror hon blandar ihop det med Eriksbergskliniken, hon tänker för mycket på plastikkirurgi, helt enkelt.
2009-05-31, 18:22
Medlem
Citat:
Du menar Eriksbergsbadet? Nu börjar det visst snurra till sig för oss också!
Jag kollade också och fick antagligen upp samma träff som du, om att det var underbart. Det fanns förövrigt bara två träffar, som ju även de kan ha misstagit sig på namnet...
Eriksbergsbadet finns inte när man söker på några kartor. Det finns flera orter som heter Eriksberg, närmast Drottningholm och Järfälla, men om det finns bad där vet jag inte (antagligen kan man bada vid Eriksberg/Drottningholm, men det tillhör Bromma och är väl ändå inte vad man kallar ett bad.)

Ja, det snurrar tydligen för mig också, jag menade ju förståss att jag sökt på Eriksbergsbadet. Vimsigt värre just nu...
2009-05-31, 19:15
Medlem
Marskattans avatar
Citat:

Crafoord skriver sin blogg: Första besöket på Eriksdalsbadet i år. Sprang in på HM och köpte en bikini lite desperat för jag hittade inte min favvo hemma. Måste ha glömt den någonstans..

Härligt är det här idag. Inte för mycket folk. Jag tror inte alla fattat att det redan är sommar. En som fattat är i alla fall Linda Rosing. Mötte henne på vägen hit m alla hennes och Peters barn plus lilla i magen. De hade varit här sedan 11. Hon var brun som en pepparkaka och såg vacker och lycklig ut.
2009-05-31, 19:18
Medlem
"S. Ängbybadet!

Linda Rosing, 2009-05-31 18:44

I morse tog vi bilen och åkte till södra ängbybadet och där har vi varit hela dagen framtills nu. Det var 19 grader i vattnet och jag tog mitt första års bad. Det var kallt men skönt. Jag har fått jätte mycket färg och mer kommer det att bli. I morgon har Kevin studiedag från skolan så han och jag ska åka och bada. Vi har nyss ätit en jättegod middag som beståd av kycklingklubbor med potatis och sås. Mycket grönsaker och en jätte god grekisksallad. Nu är vi mätta och belåtna och jag ska lägga mig och vila på sängen för min mage är full."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in