2008-09-14, 20:38
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Fuck jag missade programmnet just
Kan man se det i repris nånstans på webben tror ni?

Det var trist; inte alls lika kul som originalet.

Går i repris på fredag klockan 23:00 på tv6 dock.
2008-09-14, 20:43
Medlem
Clara Hertzs avatar
"En observation som jag älskar med Barcelona är att, vakter och personal på klubbarna är trevliga och hjälpsamma värdar snarare än snorkiga wannabe poliser med attidyd problem och små snoppar som man ofta stöter på hemma."

Inte på att hon är trött om hon undersökt flertalet dörrvakters snoppar på den här relativt korta tiden. Men ligger man i så hinner man som flickan sa.

2008-09-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ser på Hål i väggen just nu och jag måste bara undra - går Linda och Bobby till samma plastikkirurg? Om man bara ser på ansiktsstrukturen så är de väldigt lika - samma pluttläpp och allt. Tolka det hur ni vill.

"If you think my shirt is tight..." hade passat in på Lindas dräkt. Fan vad bröstvårtarna stod i givakt efter att hon fått bada.
2008-09-14, 20:56
Medlem
Citat:
Det var trist; inte alls lika kul som originalet.

Går i repris på fredag klockan 23:00 på tv6 dock.

Ok tack då ska jag kolla.
Fyfan va trist det har blivit att läsa hennes blogg, hon gräver sin egen blogg grav....
2008-09-14, 21:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
"En observation som jag älskar med Barcelona är att, vakter och personal på klubbarna är trevliga och hjälpsamma värdar snarare än snorkiga wannabe poliser med attidyd problem och små snoppar som man ofta stöter på hemma."

Inte på att hon är trött om hon undersökt flertalet dörrvakters snoppar på den här relativt korta tiden. Men ligger man i så hinner man som flickan sa.

Efter att ha skummat de senaste inläggen så är nog kommentar om småsnoppade dörrvakter Bobbys!

Och vad är detta"En observation som jag älskar med Barcelona " för konstig svenska?
Tyder på Bobby även detta!

Mötet med denna klubbkvinna är nog något som någon ordnat!
För en normal,yrkesarbetande klubbmänniska anser nog inte Linda vara något "väninne"matrial!

Som vanligt i Lindas värld,så är även detta en fejk!

Och VEM har ansvar över Melissa? Eftersom hon går i skolan här i stockholm,så måste ju någon bo med henne? Eller får hon fixa biffen själv,när mamma är ute och bejakar sig själv?
2008-09-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Efter att ha skummat de senaste inläggen så är nog kommentar om småsnoppade dörrvakter Bobbys!

Och vad är detta"En observation som jag älskar med Barcelona " för konstig svenska?
Tyder på Bobby även detta!

Mötet med denna klubbkvinna är nog något som någon ordnat!
För en normal,yrkesarbetande klubbmänniska anser nog inte Linda vara något "väninne"matrial!

Som vanligt i Lindas värld,så är även detta en fejk!

Och VEM har ansvar över Melissa? Eftersom hon går i skolan här i stockholm,så måste ju någon bo med henne? Eller får hon fixa biffen själv,när mamma är ute och bejakar sig själv?

Hur tänkte du nu?
2008-09-15, 00:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Hur tänkte du nu?

Ett gammalt uttryck...

Man fixar och donar helt själv,utan inblandning av någon!
2008-09-15, 09:27
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Hur tänkte du nu?

Jag är förvånad över att du frågade och kan för mitt liv inte komma på varför för det är så självklart för mig vad som avsågs. Jag är nyfiken på hur DU tänkte...?
.
2008-09-15, 11:07
Medlem
m68s avatar
Nu har ju Slabbeduskan bevisat en gång för alla att någon tvreporter blir hon ju aldrig. Tänk om det var ett reseprogram hon skulle rapportera ifrån, herregud det skulle bli 29 min reklam och en hallåa som sa Rosing har internetproblem.
2008-09-15, 12:03
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Påminnelse till Lindas fans nummer ett och två (MissTaken och MaeWest) - hon är gäst på Hål i väggen ikväll klockan 20:00 på tv6!

"Hål i väggen" slog tittarrekord för TV 6 igår med en halv miljon tittare. Deras förra rekord var på 175 000 för egenproducerat program.

I ingressen står följande:

"Japansk underhållning i svensk tappning. Det är receptet för tittarrekord på TV6."

Personligen tror jag receptet innehåller lite FB kryddat med Farmor också.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3319270.ab
.
2008-09-15, 12:10
Medlem
William Hainess avatar
Tror faktiskt komikerskaran och det faktum att det har varit hemskt hypat hade mer med tittarrekordet att göra än vår Folkkära Gayikon Bionda.
2008-09-15, 12:15
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Tror faktiskt komikerskaran och det faktum att det har varit hemskt hypat hade mer med tittarrekordet att göra än vår Folkkära Gayikon Bionda.

Farmor var en yttepyttekryddning, jag skrev ju FB först. Har själv inte sett/hört nåt om Hål i väggen på annat ställe än här i tråden och det har aldrig framkommit vilka övriga deltagare i andra laget skulle vara så jag står fast vid att jag tror FB-skribenters omnämnande av programmet gör att FB-läsare i mängd blev nyfikna.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in