damn vilken dålig hy hon har under allt spackel. Kolla bara på bekymrade Linda bilden. Inte undra på att hon älskar alla stylister så mycket.
Hon är beroende av stylister. Dålig smak,taskig hy,kort sagt,Linda ska helst hålla sig så långt bort från en fotograf som möjligt. Om hon nu inte har ett gäng uppsnyggare med sig!
Och hon skall verkligen se till så att inte någon under 50 finns i närheten av henne själv vid något fototillfälle. För då ser man verkligen att lindas utförsbacke är väldigt brant och det går väldigt fört för henne att anta skepnaden av utlevad förortsmorsa som setat de senaste 20 åren på byhålas kvarterskrog!
Var det inte Slabben som hatade Stureplan, när det begav sig med Fadde? Nu helt plötsligt duger det igen.
Hon säger tammefan vad som helst för lite limelight. Hon är inte skojjig att följa längre. Jag föraktar henne nu yak.
Idag är ankan mer förvirrad än vanligt men på sedvanligt felstavningshumör:
Vilken kväll!!!!!!!!
Published: Idag, 07:38
Godmorgon!
Jag är så glad att jag had förstånd att åka hem tidigt igår
från Blondinbellas fest på Cafe Opera. Bobby och jag kom dit
vid halv nio och tog två glas vin och hade det så trevligt.
Vi minglade runt och pratatde med alla trevliga gäster.
Sprang på snygga Jacob Ramberg och gav han några kindpussar.
Gänget från humor programet i tv4"Fredag hela veckan"
var där och spelade in. Och jag var med och gjorde en liten
sketch med dom. Gud vad sexig han är Peter Magnusson,
på riktigt alltså. Eller så var han bara sexig i sin roll som han
spelar den där stekaren.
Iallafall han skulle jag lätt kunna dejta. Jag borde kanske fråga
han om han inte vill söka till mitt dejting program som jag ska ha
på kanal5. Eller vad tycker ni? hahahaha!
Isabella var vacker som en saga och självklart hade hon stylat håret hos Bobbys hårstudio. Efter vi hade minglat runt och grattat klart så tog vi taxin hem. Jag till mig och Bobby till sig.
Så jag var hemma kl:23:30. Och nu sitter jag och väntar på att en taxi ska hämta mig och ta mig till en fotostudio. För idag har
jag plåtning hela dagen och jag känner mig pigg och fräsch.
Bilder från Blondinbellas fest!!!!!!!!
Published: Idag, 07:43
Sista bilderna från Bellas fest igår!!!!
Published: Idag, 13:28
Plåtningen gick super bra!!!
Published: Idag, 14:55
Notera gärna att ankan skulle plåta hela dagen idag. Ändå hann hon sitta och lägga in bilder både 07:43 och 13:28. Alltså består en ankdag av hela 5 timmar .
Plåtningen gick super bra!!!
Published: Idag, 14:55
Här har stylisten tagit med massa olika kläder till mig inför plåtningen. Och vilka jag använde,det får ni se när tidningen kommer ut.
Plåtningen idag gick jättebra och bilderna blir fantastiska.
Fan jag börjar känna mig som ett proffs framör kameran snart.
För varje plåtning blir jag mer och mer avslappnad och det kännsmer naturligt att posera. Och det syns direkt på bilderna
för dom blir sååå grymma!!
Som ni förstår nu vid det här laget så får jag inte avslöja
något mer. Så ni får vänta och se helt enkelt tills det är ok för mig att avslöja.Vilket jag självklart gör här först.
Och dom här vackra rosorna fick jag från den tidningen som
jag plåtade för. Nu undrar ni säkert varför?
Kanske har jag vunnit något,eller?
Hmmmm jaaa vem vet, det kommer ni att få veta och se
längre fram.
sååååå grymma bilder givetvis och vad det var för tidning , ja det får vi veta sen Så här är jag klädd och ser ut på en bild vad faen betyder det? och nu ska hon visst shoppa skinnjacka för bara 3000. Tur hon har råd den lilla slabben
Idag är ankan mer förvirrad än vanligt men på sedvanligt felstavningshumör:
sååååå grymma bilder givetvis och vad det var för tidning , ja det får vi veta sen Så här är jag klädd och ser ut på en bild vad faen betyder det? och nu ska hon visst shoppa skinnjacka för bara 3000. Tur hon har råd den lilla slabben
Jag tycker jackan ser ganska dålig ut, kall runt halsen, ingen krage att dra upp.
Jag tycker jackan ser ganska dålig ut, kall runt halsen, ingen krage att dra upp.
Den ser ut som en skinjacka min kompis mamma hade på 80-talet, jag hade en liknande i tyg. Den är av den absolut enklaste typen utan detaljer eller riktig tillskärning, bara en fyrkant med två rektanglar till ärmar, typ.
Snart kommer några bastanta män iklädda vita rockar och låser in kvinnan. Ingen kan leva som Rosing utan att bli knasig. Alternativt, ingen som inte är knasig kan leva som Rosing.
Varför kommenterar inte Misstaken sitt favoritobjekt? Alla mina Lindakunskaper har jag snappat upp ur Misstakens faktaspäckade inlägg.