2008-10-29, 19:44
Medlem
thabitas avatar
Fan vad hon är ute och partar och grejar hela tiden. Var har hon gömt ungarna?
2008-10-29, 19:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
damn vilken dålig hy hon har under allt spackel. Kolla bara på bekymrade Linda bilden. Inte undra på att hon älskar alla stylister så mycket.

Hon är beroende av stylister. Dålig smak,taskig hy,kort sagt,Linda ska helst hålla sig så långt bort från en fotograf som möjligt. Om hon nu inte har ett gäng uppsnyggare med sig!

Och hon skall verkligen se till så att inte någon under 50 finns i närheten av henne själv vid något fototillfälle. För då ser man verkligen att lindas utförsbacke är väldigt brant och det går väldigt fört för henne att anta skepnaden av utlevad förortsmorsa som setat de senaste 20 åren på byhålas kvarterskrog!

Hon är på dekis!
2008-10-29, 19:58
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
damn vilken dålig hy hon har under allt spackel. Kolla bara på bekymrade Linda bilden. Inte undra på att hon älskar alla stylister så mycket.
Det blir så om man solar solarium, super och knarkar.
2008-10-29, 21:41
Medlem
m68s avatar
Var det inte Slabben som hatade Stureplan, när det begav sig med Fadde? Nu helt plötsligt duger det igen.
Hon säger tammefan vad som helst för lite limelight. Hon är inte skojjig att följa längre. Jag föraktar henne nu yak.
2008-10-29, 23:51
Medlem
jiggediis avatar
undra om journalisten fick till ett "Stoppa Pressarna!!!" när han/hon fick reda på denna världsnyhet
2008-10-30, 16:32
Medlem
fishermans avatar
Varför kan inte nån sänka hennes jävla blogg. Blir mer och mer irriterad på detta äckliga som ska kallas kvinna
2008-10-30, 17:46
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Idag är ankan mer förvirrad än vanligt men på sedvanligt felstavningshumör:

Den här intervjuven är i mitten av bilagan,där jag och Bella
öppenhjärtligt berättar det som ni inte vet.
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/dd4eabeb-e45c-472c-b360-134af8b5c3eb.jpg
Notera att det står: Jag är skitdålig på att stava som rubrik. Och vad var det vi inte visste?
dagens resterande anka följer:

Bilder från Blondinbellas fest!!!!!!!!
Published: Idag, 07:43
Sista bilderna från Bellas fest igår!!!!
Published: Idag, 13:28
Plåtningen gick super bra!!!
Published: Idag, 14:55

Notera gärna att ankan skulle plåta hela dagen idag. Ändå hann hon sitta och lägga in bilder både 07:43 och 13:28. Alltså består en ankdag av hela 5 timmar .

sååååå grymma bilder givetvis och vad det var för tidning , ja det får vi veta sen Så här är jag klädd och ser ut på en bild vad faen betyder det? och nu ska hon visst shoppa skinnjacka för bara 3000. Tur hon har råd den lilla slabben
2008-10-30, 19:24
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Idag är ankan mer förvirrad än vanligt men på sedvanligt felstavningshumör:

sååååå grymma bilder givetvis och vad det var för tidning , ja det får vi veta sen Så här är jag klädd och ser ut på en bild vad faen betyder det? och nu ska hon visst shoppa skinnjacka för bara 3000. Tur hon har råd den lilla slabben
Jag tycker jackan ser ganska dålig ut, kall runt halsen, ingen krage att dra upp.
2008-10-30, 19:55
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Jag tycker jackan ser ganska dålig ut, kall runt halsen, ingen krage att dra upp.
Den ser ut som en skinjacka min kompis mamma hade på 80-talet, jag hade en liknande i tyg. Den är av den absolut enklaste typen utan detaljer eller riktig tillskärning, bara en fyrkant med två rektanglar till ärmar, typ.
2008-10-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk

Om du tycker den jackan såg dålig ut... skulle du sett pälsjackan hon hade på sig igår till Café Opera.

Obs! Länken är inte hankyfri, tyvärr.
http://www.hanky.se/image/2671/43533?co_id=721

Bra att inte köpa nytillverkad päls iofs, men... den Rosing har ser ju ut att härbärgera ett lite väl levande djurbestånd!
2008-10-30, 20:18
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Om du tycker den jackan såg dålig ut... skulle du sett pälsjackan hon hade på sig igår till Café Opera.

Obs! Länken är inte hankyfri, tyvärr.
http://www.hanky.se/image/2671/43533?co_id=721

Bra att inte köpa nytillverkad päls iofs, men... den Rosing har ser ju ut att härbärgera ett lite väl levande djurbestånd!
Den var kraftigt begagnad.
2008-10-30, 21:02
Bannlyst
Snart kommer några bastanta män iklädda vita rockar och låser in kvinnan. Ingen kan leva som Rosing utan att bli knasig. Alternativt, ingen som inte är knasig kan leva som Rosing.

Varför kommenterar inte Misstaken sitt favoritobjekt? Alla mina Lindakunskaper har jag snappat upp ur Misstakens faktaspäckade inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in