2008-10-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Lindas blogg verkar ha sjunkit med c:a 10 000+ besökare den senaste veckan! Hennes normalnivå låg innan på c:a 24 000 läsare, nu verkar det ha fallit rätt drastiskt av någon anledning...

Statistik för Lindas blogg:
http://www.bloggtoppen.se/blogg/25576/

En anledning kan ju vara att ingen gillar att känna sig lurad...
Till sist har poletten trillat ner hos en efter en. Folk har "synat bluffen". "Så går det när man skiter sina läsare på näsan", som någon skrev här.
Jag upplever inte att det är så många anhängare och försvarare kvar längre - de blev nog väldigt besvikna på den där resebloggen.
2008-10-03, 17:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Ja Linda får lära sig att snackar man ska man kunna leverera oxå! Gör man inte det så tappar folk helt sonika intresset, för vilken vanlig blogg som helst så gör ju detta inget. Men, ska man tjäna pengar på den så är det en helt annan femma.
Synd att Linda inte fattat att bloggen är som ett företag Eller ja, en ankhjärna har ju bara så mycket kapacitet. Som sagt, det enda hon är bra på är att knulla tydligen!
2008-10-03, 17:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ohh, man kan betygsätta bloggen där. Det "råkade" bli ett bottennapp.

Jag råkade oxå slinta med fingret!
2008-10-03, 17:44
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaija
Fantasktiskta????

Fantasktiskta schnygga Bioooonda!
2008-10-03, 18:35
Medlem
Vad betyder ordet sidladdning?
2008-10-03, 19:01
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Vad betyder ordet sidladdning?

Varje gång någon laddar upp en sida...
2008-10-03, 19:18
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:

Eller ner, beroende på hur man ser det

Fast vad betyder "ut" i den där statistiken (dom tre sista raderna)? Någon som vet?
2008-10-03, 21:09
Medlem
Citat:

Är det samma sak som att man loggar in på (i det här fallet) Rosings blog?
(känns som en ruggigt dum fråga... men kunskap är bättre än att gissa)
2008-10-03, 21:09
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Är det samma sak som att man loggar in på (i det här fallet) Rosings blog?

Ja. Varje gång du går in på Rosings blogg - dvs laddar upp hennes sida.
2008-10-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ja. Varje gång du går in på Rosings blogg - dvs laddar upp hennes sida.

Då betyder det att hon får betalt per besök och inte för varje kommentar i blogen som jag fått för mig att vissa tror.

Å andra sidan tror jag att hon får en symbolisk summa av Hanky och resten ska hon ta hem via reklambanners. Men i brist på reklambanners sätter lilla flickan in bilder på sig själv.
Tänk om någon fick för sig att räkna alla bilder hon visat på sig själv och jämfört dem med antalet bloginlägg bara senaste halvåret.
2008-10-03, 21:19
Medlem
William Hainess avatar
Givetvis så är det för varje besök och inte kommentar...

Dock så ser det givetvis bättre ut med desto fler kommentarer och kanske intresserar en del som vill köpa ett reklaminlägg på hennes blogg.
2008-10-03, 21:23
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Då betyder det att hon får betalt per besök och inte för varje kommentar i blogen som jag fått för mig att vissa tror.

Å andra sidan tror jag att hon får en symbolisk summa av Hanky och resten ska hon ta hem via reklambanners. Men i brist på reklambanners sätter lilla flickan in bilder på sig själv.
Tänk om någon fick för sig att räkna alla bilder hon visat på sig själv och jämfört dem med antalet bloginlägg bara senaste halvåret.

Nu ska vi ju inte vara såna...är man så snygg som Ankan så måste man ju delge det till omvärlden, eller hur? Att behålla denna skönhet för sig själv måste klassas som brott mot mänskligheten, ett förtryck av människans rätt till att se sin omgivning...

Hmmm...eller så inser vi bara att Linda är förälskad i sig själv och har så svårt att skriva att hon lägger in bilder istället...vi kanske ska vara imponerade över att vi inte får en hel hög med inscannade tumavtryck pga hennes svårigheter att skriva?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in