2008-09-24, 09:27
  #5617
Medlem
m68s avatar
Precis så som slabben poserar när hon borstar tänderna, brukar jag med göra (hankyfritt)
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/902037c7-d736-4520-b795-72e64ba863ba.jpg

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/cfabb82d-c294-4525-b533-f5397a74f168.jpg
2008-09-24, 09:29
  #5618
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Kan inte Ni flickor maila varandra med underfundigheter kring Linda. Ni verkar oroande besatta av denna kvinna. Man börjar oroa sig och tycker det vore bra om denna tråd fick somna in tills det händer något som rapporteras i media. En stilla vädjan

Återigen...det är SÅ enkelt för dig att uppleva tråden insomnad, du klickar inte bara in dig i den utan hoppar över det och går på nästa tråd istället. Både du och Korkrackarn borde verkligen anamma tipset så ni slapp lida över dels ämnet och dels oss som skriver i tråden.

Betty Boop80: Serien av smileys berättande en egen liten story så jag är mitt vanliga jag - jag lovar!
.
2008-09-24, 09:33
  #5619
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Precis så som slabben poserar när hon borstar tänderna, brukar jag med göra (hankyfritt)
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/902037c7-d736-4520-b795-72e64ba863ba.jpg

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/cfabb82d-c294-4525-b533-f5397a74f168.jpg

Tack för du berättade att det var hankypanky-fritt!

Men jösses...hur stort intresse tror hon det finns av henne egentligen? Jag gillar tex Bruce Willis (mums) men inte fan har jag lust ändå att se honom borsta tänderna..? Har det börjat erga lite i nån kontakt i hjärnan månntro..?

Är det Clara Hertz som har två bröd som avatar? Hennes avatar var väldigt lik bilden på Farmors brön...
.
2008-09-24, 10:11
  #5620
Medlem
m68s avatar
Ja ska hon äntligen möta privates produktionsbolag?

Jag har möte på ett produktionsbolag idag!
Published: Idag, 06:25

Godmorgon på er!

Vaknade av att alarmet ringer och det är bara att stiga upp ur
min varma säng. In i duschen och sen kaffe och väcka
mina barn. För kl:09:15 ska jag vara på mötet på produktionsbolaget. Och det mötet kommer att ta en stund
med tanke på att vi ska gå igenom allt väldigt nogrannt och
där efter ska jag bestämma mig för om jag vill medverka
eller inte?

Så det återstår att se.......återkommer med besked!



Kommentarer (43)
2008-09-24, 10:23
  #5621
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ja ska hon äntligen möta privates produktionsbolag?

Jag har möte på ett produktionsbolag idag!
Published: Idag, 06:25

Godmorgon på er!

Vaknade av att alarmet ringer och det är bara att stiga upp ur
min varma säng. In i duschen och sen kaffe och väcka
mina barn. För kl:09:15 ska jag vara på mötet på produktionsbolaget. Och det mötet kommer att ta en stund
med tanke på att vi ska gå igenom allt väldigt nogrannt och
där efter ska jag bestämma mig för om jag vill medverka
eller inte?

Så det återstår att se.......återkommer med besked!



Kommentarer (43)

Jag förmodar att man bör gå igenon allt väldigt noggrannt VARJE gång men tydligen har Nisse inte lyckats lära henne det eller så slutade han innan de kom till den punkten.

Vad har frågetecknet där att göra? Hon är ett hopplöst fall!
.
2008-09-24, 10:25
  #5622
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Idag när jag var klar hos Bobby gick jag till Odenplan.
Där sprang jag på söta Blondinbella
Vad är protonkraschen mot denna brainstorm?

Hon sa att hon behövde ha råd från någon som var äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag har just om kändislivet. Ja just det ja. Kändis.

Hon ville ha råd och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag åker tunnelbana eller bara går bland massa folk som kommenterar en osv
Jag gav henne lite råd på säkerhets tänkande kring henne som person osv.
Jo folk kommenterar dig hela tiden och det är såååå jobbigt. Folk brukar kommentera ens person när man är känd och "känd". Och snälla svara på hur man brukar tänka på när man åker tunnelbana? Hoppas Farmor Anka bad om lite tips på hur man skriver korrekt med. Blondinis är ju iallafall 17, hon skriver på en lite högre nivå än farmor.

Men jisses! Här sitter undertecknad och drar på smilbanden över att någon från FB har författat en rolig liten anekdot ā la Anka Döm om min förvåning när jag inser fakta. Ankan i egen hög person har faktiskt skrivit detta. Oj oj oj. Det är illa ställt med världen... "råd på säkerhets tänkande". Wow. Nu har hon tagit över Fladders jobb också!
2008-09-24, 10:33
  #5623
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Men jisses! Här sitter undertecknad och drar på smilbanden över att någon från FB har författat en rolig liten anekdot ā la Anka Döm om min förvåning när jag inser fakta. Ankan i egen hög person har faktiskt skrivit detta. Oj oj oj. Det är illa ställt med världen... "råd på säkerhets tänkande". Wow. Nu har hon tagit över Fladders jobb också!

Skönt att det inte bara är jag som tyckte det andades väldigt mkt hittepå och med avsikt att förlöjliga Farmor och roa läsarna så de får hånskratta lite och så är det på fullaste allvar liksom..?!
.
2008-09-24, 11:01
  #5624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Skönt att det inte bara är jag som tyckte det andades väldigt mkt hittepå och med avsikt att förlöjliga Farmor och roa läsarna så de får hånskratta lite och så är det på fullaste allvar liksom..?!
.


Hörru gammla damen, hur kommer det sig att du har sånt förakt gentemot Linda? kan det vara avundsjuka månne?
Kanske lite ålderskomplex??
För du är väl ingen som dömer ut någon bara för att en person är blondin?
2008-09-24, 11:47
  #5625
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Hörru gammla damen, hur kommer det sig att du har sånt förakt gentemot Linda? kan det vara avundsjuka månne?
Kanske lite ålderskomplex??
För du är väl ingen som dömer ut någon bara för att en person är blondin?

Blev det så jobbigt i Laila Bagge-tråden när jag sade emot dig så du var tvungen att ta ett ärevarv i denna tråd?

När man kommit upp i min aktningsvärda ålder så har man lärt sig att läsa/lyssna, registrera det man hört/läst och tänka på VAD man hört/läst och också bilda sig en uppfattning om dito baserat på erfarenheter, värderingar, intelligens och förmågan att tänka längre än näsan räcker.

Avundsjukeargumentet är sinnesslött och lågbegåvat för det första. För det andra så stavas gamla med ett M. För det tredje så läs om stycke ett och använd det som mall angående Farmor så KANSKE du kan se att det handlar om annat än avundsjuka och att döma ut någon bara för att denne är blond och/eller pga ålderskomplex.

Mitt förakt, min fascination, min hatkärlek till Farmor baserar sig på det hon säger och gör, oförmågan att lära av misstag, att allt som sker aldrig är hennes fel utan andras, att hon är så narcissistisk så hennes barn drabbas och att all negativ respons som tex konstruktiv kritik slår hon ifrån sig med orden att folk är elaka och avundsjuka. Hon saknar självinsikt, klarar ej att konsekvensanalysera och tror att lösningen på allt är botox och andra skönhetsingrepp. Dessa uppradade anledningar är några av MÅNGA fler men du har förmodligen redan slutat läsa mitt inlägg så jag bryr mig inte om att rada upp fler.
.
2008-09-24, 13:00
  #5626
Medlem
My name is Earls avatar
Slangbellan skriver så här:
Är lite fundersam,, det är kul att ha världens bästa blogg,, men,, det är inte bara Majsan som inte fått betalt,, om ni fattar vad jag menar.

Undrar om Linda får betalt.
2008-09-24, 13:06
  #5627
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Undrar om Linda får betalt.

Realtid har en rätt förvirrad men ändå kul artikel om betalningar i den där branschen, med kommentarer av bland andra "Miss Inga Inkomster" och "Johan Locket På Kinnander":

http://www.realtid.se/ArticlePages/200809/22/20080922141910_Realtid956/20080922141910_Realtid956.dbp.asp
2008-09-24, 15:20
  #5628
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Slangbellan skriver så här:
Är lite fundersam,, det är kul att ha världens bästa blogg,, men,, det är inte bara Majsan som inte fått betalt,, om ni fattar vad jag menar.

Undrar om Linda får betalt.


Linda försörjer sig juh på att vara kuttersmycke åt välbeställda män och deras fruar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in