2008-09-23, 22:57
  #5605
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Idag har jag varit inne på kontoret och haft möte med
min chef. Som vanligt när vi ses så blir det en hel del
andra samtals ämnen som tar över...ler!
Men det var trevligt för jag har inte pratat med honom på länge
så det var dax nu. Alltid lika smaskigt snusk snack,vilket I love!


smaskigt snusk snack? Med chefen? Vilket I love? Hur fan skriver hon?

Som en 15-åring som tillbringat sitt nionde skolår med grabbarna på hörnet!
2008-09-23, 23:01
  #5606
Medlem
Hannibal-Hayess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Kan inte Ni flickor maila varandra med underfundigheter kring Linda. Ni verkar oroande besatta av denna kvinna. Man börjar oroa sig och tycker det vore bra om denna tråd fick somna in tills det händer något som rapporteras i media. En stilla vädjan

Tack!

Inte bara jag som tröttnat på allt trams om den här kvasimänniskan. Hon är ju för fan en tragiker.
2008-09-23, 23:02
  #5607
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Kan inte Ni flickor maila varandra med underfundigheter kring Linda. Ni verkar oroande besatta av denna kvinna. Man börjar oroa sig och tycker det vore bra om denna tråd fick somna in tills det händer något som rapporteras i media. En stilla vädjan

Du är inne i en tråd som du anser är kass?

Trådar jag anser vara sopiga,går jag inte in i. Om jag nu,av tristess,råkar snubbla in i en tråd som jag anser vara totalt boring,inte 17 skulle det falla mig in att i ett inlägg påpeka att tråden är kass och bör stängas!
2008-09-23, 23:15
  #5608
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Nu måste jag ju ta ankan lite i försvar (herregud, jag håller tydligt på att bli sjuk... ) men hon är ju trots allt "känd", eller kanske ökänd det stavas, och har varit det ett tag. Det finns ju tydligen en del som tycker att hon är bra på vad det nu är hon gör.
Och oavsett vad man gillar Linda så har hon trots allt varit i massmedia mycket de senaste åren, hon måste ha en del bra råd att dela med sig av till blondis. Både hur man hanterar positiv och negativ uppmärksamhet. Så hon kan nog ha gett den yngre blondinen lite bra råd.

Att hon kunde ge någon som kallar sig blondinbella för råd är jag helt övertygad om Inte det största hjärnreserven som möttes där inte.
2008-09-23, 23:16
  #5609
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Hayes
Tack!

Inte bara jag som tröttnat på allt trams om den här kvasimänniskan. Hon är ju för fan en tragiker.

En tragiker kan man inte vara, dock tragisk. *petig!*
2008-09-23, 23:18
  #5610
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Jo men de är ju typ 40 års människor som vill slänga skit till någon.


QUE ???
2008-09-23, 23:26
  #5611
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Hayes
Tack!

Inte bara jag som tröttnat på allt trams om den här kvasimänniskan. Hon är ju för fan en tragiker.
Men ge fan i att klicka på den här tråden då
2008-09-23, 23:54
  #5612
Medlem
brianmolkos avatar
Hon träffa Löwengrip
2008-09-24, 00:00
  #5613
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Idag när jag var klar hos Bobby gick jag till Odenplan.
Där sprang jag på söta Blondinbella
Vad är protonkraschen mot denna brainstorm?

Hon sa att hon behövde ha råd från någon som var äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag har just om kändislivet. Ja just det ja. Kändis.

Hon ville ha råd och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag åker tunnelbana eller bara går bland massa folk som kommenterar en osv
Jag gav henne lite råd på säkerhets tänkande kring henne som person osv.
Jo folk kommenterar dig hela tiden och det är såååå jobbigt. Folk brukar kommentera ens person när man är känd och "känd". Och snälla svara på hur man brukar tänka på när man åker tunnelbana? Hoppas Farmor Anka bad om lite tips på hur man skriver korrekt med. Blondinis är ju iallafall 17, hon skriver på en lite högre nivå än farmor.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hon träffa Löwengrip
Jaså, det säger du?
2008-09-24, 01:23
  #5614
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Att hon kunde ge någon som kallar sig blondinbella för råd är jag helt övertygad om Inte det största hjärnreserven som möttes där inte.

Ja, inte sjutton skulle jag ta råd av Linda Rosing Nej, till någon som är 17 och känd för att hon bloggar så känns det som ankan har en del att komma med. Men där skulle de kanske kunna ge och ta för jag har förstått det som att den här Blondinbella ska vara rättså skärpt, har jag förstått fel? Har aldrig varit på hennes blogg så jag vet inte säkert, men vad jag läst om henne så är hon väl inte i ankan-klass (men sen är det kanske inte så många som är det...)?
2008-09-24, 06:32
  #5615
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Ja, inte sjutton skulle jag ta råd av Linda Rosing Nej, till någon som är 17 och känd för att hon bloggar så känns det som ankan har en del att komma med. Men där skulle de kanske kunna ge och ta för jag har förstått det som att den här Blondinbella ska vara rättså skärpt, har jag förstått fel? Har aldrig varit på hennes blogg så jag vet inte säkert, men vad jag läst om henne så är hon väl inte i ankan-klass (men sen är det kanske inte så många som är det...)?


Bella läser ju till jurist så visst finns det någonting. Men hon har gjort en del dumma uttalanden i Farmor Anka klass. Dessutom är dom lika ytliga och uppmärksamhetsfixerade =)
2008-09-24, 09:22
  #5616
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Idag när jag var klar hos Bobby gick jag till Odenplan.
Där sprang jag på söta Blondinbella
Vad är protonkraschen mot denna brainstorm?

Hon sa att hon behövde ha råd från någon som var äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag har just om kändislivet. Ja just det ja. Kändis.

Hon ville ha råd och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag åker tunnelbana eller bara går bland massa folk som kommenterar en osv
Jag gav henne lite råd på säkerhets tänkande kring henne som person osv.
Jo folk kommenterar dig hela tiden och det är såååå jobbigt. Folk brukar kommentera ens person när man är känd och "känd". Och snälla svara på hur man brukar tänka på när man åker tunnelbana? Hoppas Farmor Anka bad om lite tips på hur man skriver korrekt med. Blondinis är ju iallafall 17, hon skriver på en lite högre nivå än farmor.

Allvarligt, är det där från Farmors blogg? Det känns lite för mkt Slangbella över det så jag måste fråga...

Om, om, OM det nu mot förmodan gått till på det viset som Farmor säger och Blondinbella faktiskt frågat och bett om råd så tror JAG att tanken var att NÅT måste man ju snacka om när man känner igen varandra utseendemässigt men inte känner varandra som personer. Ojojoj.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in