Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Att hon kunde ge någon som kallar sig blondinbella för råd är jag helt övertygad om

Inte det största hjärnreserven som möttes där inte.
Ja, inte sjutton skulle jag ta råd av Linda Rosing

Nej, till någon som är 17 och känd för att hon bloggar så känns det som ankan har en del att komma med. Men där skulle de kanske kunna ge och ta för jag har förstått det som att den här Blondinbella ska vara rättså skärpt, har jag förstått fel? Har aldrig varit på hennes blogg så jag vet inte säkert, men vad jag läst om henne så är hon väl inte i ankan-klass (men sen är det kanske inte så många som är det...)?