2009-05-22, 17:38
  #11617
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Tror han menar Miss Inga eller vad varelsen nu heter... transan som Linda hade blogg under en gång i tiden.

Sedan skvallrade ju Katrin Z om det också i morgonradion, men det kan ju ha varit efter att ha hört om det från Inga.
Men Inga och Katrin Zbdgvrmlwijng skvallrade ju precis nyligen, vi har ju spekulerat i veckor.
2009-05-22, 17:47
  #11618
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Men Inga och Katrin Zbdgvrmlwijng skvallrade ju precis nyligen, vi har ju spekulerat i veckor.

Ja, vi har spekulerat baserat på Lindas beteende och att vissa tyckt sig ana en viss graviditets-pluffsighet.

Inga och Katrin har däremot sagt tvärsäkert att Linda är gravid.
Finns iofs användare här på FB som tvärsäkert sagt att hon är gravid, på ett sätt som fått det att framstå att de haft insyn och inte bara spekulerat och iofs kanske Linda och Bobby kunnat dra slutsatser utifrån detta, om vilka användarna är utifrån datumet de skrivit (om hon nu portionerat ut infon)...
tror dock inte hon eller Bobby är så sluga... utan de syftar nog på de som gått ut offentligt med nyheten innan Linda själv sagt något offentligt.
2009-05-22, 17:48
  #11619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Men Inga och Katrin Zbdgvrmlwijng skvallrade ju precis nyligen, vi har ju spekulerat i veckor.

Det har ju vart just det, rena spekulationer utifrån vad Trosing skrev i sin blogg. Frosseri, sjukdom, utbrännd 2ggr om etc. Inget har vart från en säker källa tills för någon vecka sedan
2009-05-22, 17:58
  #11620
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Ja, vi har spekulerat baserat på Lindas beteende och att vissa tyckt sig ana en viss graviditets-pluffsighet.

Inga och Katrin har däremot sagt tvärsäkert att Linda är gravid.
Finns iofs användare här på FB som tvärsäkert sagt att hon är gravid, på ett sätt som fått det att framstå att de haft insyn och inte bara spekulerat och iofs kanske Linda och Bobby kunnat dra slutsatser utifrån detta, om vilka användarna är utifrån datumet de skrivit (om hon nu portionerat ut infon)...
tror dock inte hon eller Bobby är så sluga... utan de syftar nog på de som gått ut offentligt med nyheten innan Linda själv sagt något offentligt.
Det var det jag tänkte på.
2009-05-22, 17:59
  #11621
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Men Inga och Katrin Zbdgvrmlwijng skvallrade ju precis nyligen, vi har ju spekulerat i veckor.
Var det nyheter24 också, vad kom först?
2009-05-22, 18:05
  #11622
Medlem
Roshambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag hann kopiera inlägget innan Snutt gick in och korrade! Här är det:

Nu ska vi ta våran hyr bil o åka till den där fina strannden vi lagos som vi varvid häråm dagen,o vädret e kanon de kan inte bli bättre än såhär nu, hahahaha!! Nu är vi frame vid den fantasstiska stranden här kommer vi ligga o sola hela dan, hahaha!!

Nu känns hon igen - tur att vi har Towlie som de-korratör!
2009-05-22, 18:06
  #11623
Medlem
marskatts avatar
När jag såg bilden Bobby tagit ser hon ut att vara i 4-5 mån. magen ser jättestor ut för att bara vara i tredje mån. jag tycker inte att hon svankar särskilt mycket.
Gissar på att hon går upp 18kg.
2009-05-22, 18:32
  #11624
Medlem
rejdars avatar
Nyheter 24 skrev på fredag kväll den 15:e kl 18.06, vem träffade Linda typ kring när hon hämtade Kevin från skolan? Den falska människan som skvallrat tre timmar innan det var ute, som Bobby säger.
2009-05-22, 19:07
  #11625
Medlem
thabitas avatar
Inte en chans att hon bara skulle vara i 3:e månaden på den här bilden som Bobby skrev, hur mycket hon än putar med magen. Jag säger på väg in i 5:e månaden. Minst.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=161nyg1&s=5
2009-05-22, 19:18
  #11626
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Inte en chans att hon bara skulle vara i 3:e månaden på den här bilden som Bobby skrev, hur mycket hon än putar med magen. Jag säger på väg in i 5:e månaden. Minst.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=161nyg1&s=5

Helt korrekt analys.
2009-05-22, 19:49
  #11627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Utdrag ur Bobbyinlägget
citat.../ Som ni alla märkt eller hört så är Linda gravid och självklart har en massa rykten spridits gott. Men saningen är så här:

Självklart har jag vetat om detta sen länge sen, jag var den enda som visste det ett tag bara för att hon vet att hon kan lita på mig, hon sa snälla Bobby inte till nån och absolut inte i Bloggen. Jag tjänar inget på att sitta här och berätta och förlora en vän, men en sak ska ni veta Linda gjorde ett test .../ slut citat

Det är humor hur folk uttrycker sig ibland, eller hur.
Bobby kanske ingick i det där testet.
__________________
Senast redigerad av catami 2009-05-22 kl. 19:51.
2009-05-22, 20:39
  #11628
Medlem
Har dom förlovat sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in