2008-10-14, 15:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
http://www.conatum.se/foton.php?img=Lindarosin

Finns säkert ett väldigt fint namn på det jag menar,men för att ta det på svenska!

Varför fattar inte en fotograf något om att komponera en bra bild?
Och varför vill han få objektet att se ut som en skitnödig sop-påse?
2008-10-14, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Fast frågan är om dom inte drog lott.

Krismöte på 5:an.

jaha, då har vi bara två singlar kvar. Pernilla Wahlfläsk och Linda Trosing. Ska vi singla slant? Ok, vi ringer Pernilla. Oj, Pernilla trodde på fullt allvar att hon skulle få vara programledare... he he. Synd. Ja, då har vi bara ett namn kvar då kamrater. Ska vi ringa, eller ska vi vänta på att Linda ringer och frågar självmant?

Det var lite kul att det kom fram att andra varit tillfrågade innan Rosing fick sitt program.
Men jag tycker det var ganska dåligt av Perrelli att skriva det på ett sådant sätt.
Det skulle vara lika illa om Carola (eller Lena Ph eller vemsomhelst snäppet över CP tvetydig initial btw) gick ut och sa att hon blivit tillfrågad om att uppträda på Finlandsfärjan, men svarat "Nej, men hör med Perrelli, hon ställer nog upp." Fniss, fniss...

För övrigt halkar Slang-Bellas skojfriska kommentarer om detta ideligen bort från Perrellis glossiga blogg...
2008-10-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

..........

[b]Hittade Pimp Erwiks inlägg om att hans "goda väninna" Linda blivit erbjuden ett"sött datingprogram" i femman!
Som vanligt när Erwik får svar på tal av sådana som inte gillar det han gillar,så går han Bananas och låter sarkasmerna hagla!
Vassego!

http://www.finest.se/userBlog/?uid=463&beid=1032802
Glöm nu inte att läsa kommentarerna ,mina rara ärtor!

Edit: Läste även Erwiks innelista,och han har som etta på sin utelista,taddam:

"Ensamma mammorna:
Är de inte lite väl mediakåta i år? "

Tack för detta! Underbar läsning om "Du har ingen rätt att såga henne längs med fotknölarna" och "Höga hästar" osv. Tack för tipset!
2008-10-14, 16:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Det var lite kul att det kom fram att andra varit tillfrågade innan Rosing fick sitt program.
Men jag tycker det var ganska dåligt av Perrelli att skriva det på ett sådant sätt.
Det skulle vara lika illa om Carola (eller Lena Ph eller vemsomhelst snäppet över CP tvetydig initial btw) gick ut och sa att hon blivit tillfrågad om att uppträda på Finlandsfärjan, men svarat "Nej, men hör med Perrelli, hon ställer nog upp." Fniss, fniss...

För övrigt halkar Slang-Bellas skojfriska kommentarer om detta ideligen bort från Perrellis glossiga blogg...

Hitintills har det framkommit att det mesta (allt?) som Linda hoppat på och joddlat av glädje inför,är sådant som folk innan tackat hårdnackat nej till!

Så epitetet "sop-påse" kanske inte var så fel,ändå?

Den gode Dan har redan sett vad fler ser i Lindas "potential"!
2008-10-14, 16:31
Medlem
Citat:

Kanske beror på att Slang-Bella kallar "I will survive" för "Love will survive"...
2008-10-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
[/b]

Kanske beror på att Slang-Bella kallar "I will survive" för "Love will survive"...

Oh, out of the light
Like a star, like a hero
Love will survive
Oh, taking the fight
Is the life of a hero
Staying alive
This is a story
Of love and compassion
Only heroes can tell
Oh, out of the light
Like a star, like a hero
Love will survive
2008-10-14, 17:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Tack för detta! Underbar läsning om "Du har ingen rätt att såga henne längs med fotknölarna" och "Höga hästar" osv. Tack för tipset!

Det blir ännu roligare med tanke på att Erwik sågade Linda i sin blogg förra året...
2008-10-14, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
[/b]

Okej. CP har säkert en egen tråd här inne där man kan tjaffsa mer om detta.
Men jag vill bara svara dig:

Bella har aldrig skrivit något om låten "I will survive".
Bella syftade på en flera ggr återkommande textrad i "Hero".
Bella har skojjat; både bellastyle och nicer style, men ingenting hon skriver på CPs blogg tillåts ligga kvar.

Förövrigt tycker Bella att CP är en duktig, hårt arbetande artist.
2008-10-14, 18:40
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Morgonens:

dagens:

Kvällens:

Citat: Och bilderna som ni kommer att få se mig i har ni aldrig sett mig
i förrut.
nej Linda, vi har inte sett bilderna du är i förrut.Det säger sig självt. Eller gör det det? Jag förstår riktigt inte vad som menas med att vara i bilden? På lyset dock fattar jag.
Och stylningen var grym Var den det....
Och dom har även filmat under plåtningen för deras webb. Sin web? Har dom en egen web? Menar du interna nätet eller har dom ett eget internet?
2008-10-14, 18:54
Medlem
z2joiss avatar
Väldigt OT, men här kommer en nominering till nästa års litteraturpris:

Allting har en början
Allting har ett slut
Du måste gilla läget
Det är nog säkrast för dig
Bli min älskare, bli min vän
Försök förneka dina känslor
Du vet att ditt hjärta ändå säger nej
Kärleken kommer vara längre
Bli starkare och starkare
Om du stannar och inte går

Åh, ut ur ljuset
Som en stjärna, som en hjälte
Kommer kärleken överleva
Oh, ta upp kampen
Det är en hjältes liv
Hålla sig levande
Det här är en saga
Om kärlek och medkännande
Åh, ut ur ljuset
Som en stjärna, som en hjälte
Kommer kärleken överleva

Himlen och jorden kommer alltid kollidera
Men vi älskar i en egen värld
Där kan du inte låtsas
Bara ta det för vad det är
Bara du kan hitta den

Oh, överleva
Hjältar kan leva själva
Men hjältar kan inte dö ensamma
2008-10-14, 21:24
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det blir ännu roligare med tanke på att Erwik sågade Linda i sin blogg förra året...

Kan du berätta mer om det?
2008-10-14, 22:13
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Kan du berätta mer om det?

Visst, det här finns (fanns?) i hans blogg i början på 2007:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto