2008-09-24, 15:21
  #5629
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Realtid har en rätt förvirrad men ändå kul artikel om betalningar i den där branschen, med kommentarer av bland andra "Miss Inga Inkomster" och "Johan Locket På Kinnander":

http://www.realtid.se/ArticlePages/200809/22/20080922141910_Realtid956/20080922141910_Realtid956.dbp.asp

Äääääääntligen fattade jag vem Alex Erwin är. han var ju med i baren! Det hade jag helt glömt.

Men artikeln visar väl ganska tydligt att det här kan inte handla om några större belopp som hamnar i bloggarnas fickor. Linda får nog betalt svart och när det passar ägaren av Hanky.
2008-09-24, 17:41
  #5630
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Men jisses! Här sitter undertecknad och drar på smilbanden över att någon från FB har författat en rolig liten anekdot ā la Anka Döm om min förvåning när jag inser fakta. Ankan i egen hög person har faktiskt skrivit detta. Oj oj oj. Det är illa ställt med världen... "råd på säkerhets tänkande". Wow. Nu har hon tagit över Fladders jobb också!

hahhahaaa! Sorry för min dåliga källförteckning i detta inlägg. Trodde det framgick klart vem det hanldade om
2008-09-24, 19:34
  #5631
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Återigen...det är SÅ enkelt för dig att uppleva tråden insomnad, du klickar inte bara in dig i den utan hoppar över det och går på nästa tråd istället. Både du och Korkrackarn borde verkligen anamma tipset så ni slapp lida över dels ämnet och dels oss som skriver i tråden.

Betty Boop80: Serien av smileys berättande en egen liten story så jag är mitt vanliga jag - jag lovar!
.

Jag gissade det, det var mitt inlägg som saknade smileys. Men man vet inte, kanske ankan är smittsam. Det är därför jag inte håller till här så mycket, jag är rädd att plötsligt en dag ha blivit så förvriden i hjärnan att jag vill bli som Linda...bara pga av att IQ-nivån sjunker några snäpp bara man läser namnet Rosing.

Jag gillar inte denna människa för fem öre. Hela hon retar mig, hon har gjort det sen hon var i BB-huset. Denna egoistiska, omogna människa som är så kändiskåt att hon får A, C och K Schulman att framstå som eremiter som flyr uppmärksamheten likt en skadad antilop flyr från ett hungrigt lejon.
Linda har de senaste åren fått uppmärksamhet utan att gjort ett skit mer än ringt upp tidningarna med den ena historien värre än den andra. Hon gråter ut och "visar" alla i hennes liv att hon lyckats en gång i månaden och inte en enda gång har hennes upprättelse hållit mer än en vecka.
Numera har hon en blogg som skrivs på så dålig svenska att jag hade skämts om jag skrev så dåligt i femte klass. Att alla är olika bra på att skriva vet jag, att alla kan stava fel vet jag också, att vissa människor har dyslexi är jag både medveten om och respekterar. Men om du får betalt för att skriva en blogg så ska du iallafall kunna uttrycka dig i text vilket LR, i mitt tycke, absolut inte kan. Hon har dessutom inget intressant att komma med och jag förstår inte vem bloggen vänder sig till. Därför läser jag den inte heller!!

Avundsjuk kan jag än en gång säga att jag inte är. Jag har ett liv som jag är nöjd med och skulle inte vilja byta till Linda Rosings ytliga liv. Jag vill inte vara i den världen Linda är. Jag har aldrig velat bli känd, har aldrig känt ett behov av att hänga runt Stureplan och har aldrig velat skönhetsoperera mig. Skönhetsoperationer ur medicinskt syfte är en sak, men annars tycker jag att de som är naturligare är vackrare, jag tycker att Linda såg bra ut under BB-tiden (trots de stora opererade brösten). Inte numera.

Jag tittar in i denna tråden just för att jag älskar att kunna gotta mig i skvaller. Jag älskar att skvallra och det är inget jag skäms över. Varför skulle jag? Personer som Linda som själv valt att hänga ut sitt liv på detta sätt, får räkna med att alla inte bara älskar henne. Så länge LR beter sig som en barnunge får hon stå ut med att bli behandlad som en!
Alla som inte vill skvallra om Linda Rosing ska inte heller gå in i en skvallertråd som handlar om henne. Här skvallrar vi och det är det tråden är till för!
__________________
Senast redigerad av BettyBoop80 2008-09-24 kl. 19:37.
2008-09-24, 19:45
  #5632
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
hahhahaaa! Sorry för min dåliga källförteckning i detta inlägg. Trodde det framgick klart vem det hanldade om

Äh, det var ju jag som inte hade vaknat riktigt!

Förresten, en liten fågel kvittrade att Daniel Nyhlén hade uttryckt att Grand Ma' "inte har alla hästar hemma". I radio och allt, the Voice, tror jag. Han är väl en filur själv, men borde ju ha lite koll efter samarbetet med "Den Nakna Sanningen".

Undras om Kvackan skall spela in en dokumentär? "Filmen om mig själv, som mig själv, med mig själv"? "Me, myself & I"? Det måååååste vara något storslaget på G efter den långa utmattande träffen med produktionsbolaget.
2008-09-24, 19:57
  #5633
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar


Kunde inte sagt det bättre själv! Ska vi gifta oss?
2008-09-24, 20:27
  #5634
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac


Kunde inte sagt det bättre själv! Ska vi gifta oss?

Haha...jag tackar för erbjudandet och lovar att återkomma om det tar slut med den nuvarande mannen Alla som tycker som jag om LR är perfekta partners, något annat behöver jag inte veta :
2008-09-24, 20:28
  #5635
Bannlyst
Avundsjuk?

Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jag gissade det, det var mitt inlägg som saknade smileys. Men man vet inte, kanske ankan är smittsam. Det är därför jag inte håller till här så mycket, jag är rädd att plötsligt en dag ha blivit så förvriden i hjärnan att jag vill bli som Linda...bara pga av att IQ-nivån sjunker några snäpp bara man läser namnet Rosing.

Jag gillar inte denna människa för fem öre. Hela hon retar mig, hon har gjort det sen hon var i BB-huset. Denna egoistiska, omogna människa som är så kändiskåt att hon får A, C och K Schulman att framstå som eremiter som flyr uppmärksamheten likt en skadad antilop flyr från ett hungrigt lejon.
Linda har de senaste åren fått uppmärksamhet utan att gjort ett skit mer än ringt upp tidningarna med den ena historien värre än den andra. Hon gråter ut och "visar" alla i hennes liv att hon lyckats en gång i månaden och inte en enda gång har hennes upprättelse hållit mer än en vecka.
Numera har hon en blogg som skrivs på så dålig svenska att jag hade skämts om jag skrev så dåligt i femte klass. Att alla är olika bra på att skriva vet jag, att alla kan stava fel vet jag också, att vissa människor har dyslexi är jag både medveten om och respekterar. Men om du får betalt för att skriva en blogg så ska du iallafall kunna uttrycka dig i text vilket LR, i mitt tycke, absolut inte kan. Hon har dessutom inget intressant att komma med och jag förstår inte vem bloggen vänder sig till. Därför läser jag den inte heller!!

Avundsjuk kan jag än en gång säga att jag inte är. Jag har ett liv som jag är nöjd med och skulle inte vilja byta till Linda Rosings ytliga liv. Jag vill inte vara i den världen Linda är. Jag har aldrig velat bli känd, har aldrig känt ett behov av att hänga runt Stureplan och har aldrig velat skönhetsoperera mig. Skönhetsoperationer ur medicinskt syfte är en sak, men annars tycker jag att de som är naturligare är vackrare, jag tycker att Linda såg bra ut under BB-tiden (trots de stora opererade brösten). Inte numera.

Jag tittar in i denna tråden just för att jag älskar att kunna gotta mig i skvaller. Jag älskar att skvallra och det är inget jag skäms över. Varför skulle jag? Personer som Linda som själv valt att hänga ut sitt liv på detta sätt, får räkna med att alla inte bara älskar henne. Så länge LR beter sig som en barnunge får hon stå ut med att bli behandlad som en!
Alla som inte vill skvallra om Linda Rosing ska inte heller gå in i en skvallertråd som handlar om henne. Här skvallrar vi och det är det tråden är till för!
Vem orkar skriva så mycke för att tala om att man inte är avundsjuk?
2008-09-24, 21:48
  #5636
Medlem
m68s avatar
Hon kan inte vara sann, hon somnar i taxin för att hon har suttit i möte i 6,5 timme. Men då bröt dom för lunch i tja 1 timme, ja då är 5,5 timme effektiv tid.
Inte ens en full arbetsdag
Hon var tydligen så trött redan till lunch fr hon vet inte vad hon åt.



Herregud vilken dag! Fan jag är helt slut!!!!!
Jag har varit på mötet på produktionsbolaget från kl:09:00-15:30.
Och jag är helt slut efter det. Gud vad vi har pratat och pratat.
Det känns som jag har suttit hos en psykolog och bara vänt
ut och in på hela mig och mitt liv. Här har det snackats kan ni tro.
I natt kommer jag sova som en gud kan jag lova.
Men nu ska jag smälta det här och känna efter vad jag vill.
Så ringer dom mig om några dagar och då ska jag ge dom
ett slutgilltig besked(jag fick några extra dagar att fundera).
Vilket jag verkligen kommer att behöva.
Mer än så här kan jag inte säga,utan ni får vänta och se..

I taxin på väg till min sons skola somnade jag.
Vilket aldrig händer på dagtid. Då är jag trött kan jag lova.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/45ada9db-c0c1-4c8e-93a9-55929319453a.jpg
(hankyfritt)


Till lunch blev det soppa. Vilken sorts soppa det var vet
jag ej. Men en sak kan jag säga, att den var jättegod
2008-09-24, 21:52
  #5637
Medlem
My name is Earls avatar
Tänk om hon skulle få sig ett riktigt jobb från 7-16 typ.
Vad är det med att hon "sover som en gud" jämnt, andra kan säga "sova som en stock" ; men det andra kanske är mera "glamouröst" , vet man att gudar sover?
2008-09-24, 21:56
  #5638
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hon kan inte vara sann, hon somnar i taxin för att hon har suttit i möte i 6,5 timme. Men då bröt dom för lunch i tja 1 timme, ja då är 5,5 timme effektiv tid.
Inte ens en full arbetsdag
Hon var tydligen så trött redan till lunch fr hon vet inte vad hon åt.
Kan väl säga att jag sitter i möten varje vecka i mitt jobb o det kan vara förbannat tröttande.
2008-09-24, 21:58
  #5639
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Kan väl säga att jag sitter i möten varje vecka i mitt jobb o det kan vara förbannat tröttande.
Mmm du gör det varje vecka och hon gör det en gång och gnäller.
__________________
Senast redigerad av m68 2008-09-24 kl. 22:02.
2008-09-24, 22:02
  #5640
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Mmm m du gör det varje vecka och hon gör det en gång och gnäller.
nej jag gnäller oxå, men vi är säkert 10.000-tals i Sverige som sitter i möten o gnäller efteråt, men det är inget som behöver sprida externt för hur många utanför är intresserade?? och Möten av alla de slag är ju inget dramatiskt. MEN LR säger ju hela tiden "att nu kommer det snart hända nåt med det är hemligt fortfarande"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in