2008-11-17, 17:19
  #6817
Bannlyst
Det var väl det jag visste. Linda gör inte mycket utan betalning och reklam

http://finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1043750
2008-11-17, 18:10
  #6818
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
http://finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1043750


Hon är väl alltid till salu?
2008-11-17, 19:39
  #6819
Medlem
MaeWests avatar
Att det fanns så mycket tårar!

Och vad sjutton har hänt med faktarutan?
Satt skribenten och runka samtidigt som artikeln skrevs?
http://www.expressen.se/noje/1.1371784/linda-avslojar-jag-har-gratit-efter-sex-i-manga-relationer
2008-11-17, 19:42
  #6820
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon är väl alltid till salu?

Jag gillade : Linda Rosing meddelade att hon naturligtvis ställer upp på en intervju. Hon ställer alltid upp för skolungdomar. "Du behöver inte ens oroa dig för betalning", hade hon sagt. Ha ha ha...Asså på riktigt. Jag kan inte sluta skratta åt det här. Sen avbokade hon mötet med Mikaela igår. Mikaela berättar också att hennes vänner stämt träff med Linda en annan gång och att hon aldrig dykt upp. De åkte hela vägen från Falkenberg för att möta henne. De väntade i en timme på henne, men hon kom aldrig.
2008-11-17, 19:47
  #6821
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
http://finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1043750

Jag har inte mycket för Katrin i övrigt, men där växte hon lite i mina ögon. Stackars tjej liksom - hur fan kan man vara så dum i huvudet och nonchalant att man dissar en vilsen tonåring från Falkenberg på besök i storstaden?

Undrar vad Alex tycker om denna diss?

Idiotedit: det var i mina ögon, inte hennes, hon växte i.
__________________
Senast redigerad av William Haines 2008-11-17 kl. 20:08.
2008-11-17, 20:04
  #6822
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag har inte mycket för Katrin i övrigt, men där växte hon lite i sina ögon. Stackars tjej liksom - hur fan kan man vara så dum i huvudet och nonchalant att man dissar en vilsen tonåring från Falkenberg på besök i storstaden?

Undrar vad Alex tycker om denna diss?

Hon dissar ju sin egna tonåring.

Och Alex kommer nog att anse att LInda faktiskt är så speciell, och vafan, gnälla om en timme!
2008-11-17, 20:17
  #6823
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hon dissar ju sin egna tonåring.

Och Alex kommer nog att anse att LInda faktiskt är så speciell, och vafan, gnälla om en timme!

Detta får mig undra om de egentligen har förstått vad för slags person de stödjer - detta är Linda Rosing i kubik! Dessvärre.

"Allt för ungdommarna (sic)", som Linda en gång sa. Fast bara så länge människor tycker att man är snäll och uppoffrande, annars så är det bara jobbigt.
2008-11-17, 20:35
  #6824
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Att det fanns så mycket tårar!

Och vad sjutton har hänt med faktarutan?
Satt skribenten och runka samtidigt som artikeln skrevs?
http://www.expressen.se/noje/1.1371784/linda-avslojar-jag-har-gratit-efter-sex-i-manga-relationer


"gråtit efter sex", hon har kanske tunna slemhinnor, är hon redan i övergångsåldern?
2008-11-17, 20:55
  #6825
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Att det fanns så mycket tårar!

Och vad sjutton har hänt med faktarutan?
Satt skribenten och runka samtidigt som artikeln skrevs?
http://www.expressen.se/noje/1.1371784/linda-avslojar-jag-har-gratit-efter-sex-i-manga-relationer
Intressant faktaruta där skribenten visar sin rätta gnälliga hängkukpersonlighet.
2008-11-17, 22:19
  #6826
Bannlyst
Vilken märklig ruta. Typisk nätkupp. Ngn redigerare har suttit och haft tråkigt.
2008-11-17, 23:44
  #6827
Medlem
Nu ska slynan försöka efterapa Gynning i sin blogg! Försöker vara "poetisk" och lägga ut "sensuella" bilder på sig (all respekt för Gynning som verkligen är sensuell)! Hon är så jävla vidrig och äcklig så det finns inte ord för det! Ett stort skämt!!!
2008-11-17, 23:52
  #6828
Medlem
Fragzallotzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Från bloggportalen

Statistik:
Besök senaste veckan: 6311
Placering proffs, alla: 90
Placering proffs, Mode och design: 33
Placering proffs, Vardagsbetraktelser: 22

nu är det bara 6300 personer på en HEL VECKA som besökt hennes blogg
och när hon var på hanky var det flera hundra tusen varje vecka ...
nu ser det mera ut som sanning i statestiken.

sedan undrar jag heter det inte skor och inte mokasiner?

ajaj. det kan vara bra att kolla upp hur verktygen för att mäta webbstatistik ser ut innan man hävdar att någons bloggtrafik faller.

1. räknare var inte flyttade från hennes gamla blogg till den nya, det är ett visst script som måste inkluderas på sidan för att bloggportalen ska kunna mäta, såklart.
2. den räknar 7 dagar i sträck fram till klockan 00:00 varje dygn. så om det är första dagen när den nya trafiken registreras så visar inte trafiken högt.

den här infon finns på bloggportalen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in