Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Idag när jag var klar hos Bobby gick jag till Odenplan.
Där sprang jag på söta Blondinbella Vad är protonkraschen mot denna brainstorm?
Hon sa att hon behövde ha råd från någon som var äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag har just om kändislivet. Ja just det ja. Kändis.
Hon ville ha råd och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag åker tunnelbana eller bara går bland massa folk som kommenterar en osv
Jag gav henne lite råd på säkerhets tänkande kring henne som person osv. Jo folk kommenterar dig hela tiden och det är såååå jobbigt. Folk brukar kommentera ens person när man är känd och "känd". Och snälla svara på hur man brukar tänka på när man åker tunnelbana? Hoppas Farmor Anka bad om lite tips på hur man skriver korrekt med. Blondinis är ju iallafall 17, hon skriver på en lite högre nivå än farmor.
Nu måste jag ju ta ankan lite i försvar (herregud, jag håller tydligt på att bli sjuk...

) men hon är ju trots allt "känd", eller kanske ökänd det stavas, och har varit det ett tag. Det finns ju tydligen en del som tycker att hon är bra på vad det nu är hon gör.
Och oavsett vad man gillar Linda så har hon trots allt varit i massmedia mycket de senaste åren, hon måste ha en del bra råd att dela med sig av till blondis. Både hur man hanterar positiv och negativ uppmärksamhet. Så hon kan nog ha gett den yngre blondinen lite bra råd.