2008-09-23, 17:20
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zah
Bläddrade igenom Lindas blogg och såg detta inlägg:

JAG RINGDE 112!!!

Funderar på om man kanske skulle tipsa aftonbladets "svenska hjältar". http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/
Det skulle ju helt klart vara lite humor, och tänk vad Linda skulle gå på i sin blogg
2008-09-23, 17:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Linda hade väl en väldigt taskig relation till sin mamma efter BB eftersom mamman inte gillade Lindas livsstil, men nu har den blivit bättre? Taskiga relationer går som en röd tråd genom hennes liv.

Orsak och verkan...? Ankan behöver en psykolog!
.
2008-09-23, 17:36
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jag gör inget annat än att sjunga denna låt dagarna i ända...och framför mina ögon ser jag Ankan och Bäckrothen...ja, inget annat. Vad ska jag göra, finns det någon bot ??

Haha, det gör vi alla och vi alla har redan länken till låten på nätet eller på cd så det var ju totalt onödigt egentligen att lägga ut den. Men för nytillkomna läsare som inte ännu VET att de är avundsjuka så kom den kanske lägligt.

Vi är hopplösa fall, det är bara att bryta ihop, inse fakta och gå vidare och drömma om att vi kanske NÅN GÅNG blir lika schnygga, framgångsrika och intelligent som Farmor. Tråkigt nog känns det som en ren omöjlighet men hoppet är det sista som lämnar människan så om jag så ska dö på kuppen ska jag försöka bli som hon!
.
2008-09-23, 18:34
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, det gör vi alla och vi alla har redan länken till låten på nätet eller på cd så det var ju totalt onödigt egentligen att lägga ut den. Men för nytillkomna läsare som inte ännu VET att de är avundsjuka så kom den kanske lägligt.

Vi är hopplösa fall, det är bara att bryta ihop, inse fakta och gå vidare och drömma om att vi kanske NÅN GÅNG blir lika schnygga, framgångsrika och intelligent som Farmor. Tråkigt nog känns det som en ren omöjlighet men hoppet är det sista som lämnar människan så om jag så ska dö på kuppen ska jag försöka bli som hon!
.

VAKNA MISST...DU VERKAR DRÖMMA MARDRÖMMAR!! Eller har du blivit "ankificerad" och kommer snart botoxa och fixa läpparna...en anka räcker, vi vill inte ha en klon (eller clown kanske passar bättre )
2008-09-23, 19:22
Bannlyst
Kan inte Ni flickor maila varandra med underfundigheter kring Linda. Ni verkar oroande besatta av denna kvinna. Man börjar oroa sig och tycker det vore bra om denna tråd fick somna in tills det händer något som rapporteras i media. En stilla vädjan
2008-09-23, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Kan inte Ni flickor maila varandra med underfundigheter kring Linda. Ni verkar oroande besatta av denna kvinna. Man börjar oroa sig och tycker det vore bra om denna tråd fick somna in tills det händer något som rapporteras i media. En stilla vädjan
Jo men de är ju typ 40 års människor som vill slänga skit till någon.
2008-09-23, 20:26
Medlem
hamadas avatar
LR har blivit mentor!
2008-09-23, 20:53
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
LR har blivit mentor!

Jo det där är ju slangbellan, hon driver ohejdat med ankan.
2008-09-23, 22:44
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Idag när jag var klar hos Bobby gick jag till Odenplan.
Där sprang jag på söta Blondinbella
Vad är protonkraschen mot denna brainstorm?

Hon sa att hon behövde ha råd från någon som var äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag har just om kändislivet. Ja just det ja. Kändis.

Hon ville ha råd och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag åker tunnelbana eller bara går bland massa folk som kommenterar en osv
Jag gav henne lite råd på säkerhets tänkande kring henne som person osv.
Jo folk kommenterar dig hela tiden och det är såååå jobbigt. Folk brukar kommentera ens person när man är känd och "känd". Och snälla svara på hur man brukar tänka på när man åker tunnelbana? Hoppas Farmor Anka bad om lite tips på hur man skriver korrekt med. Blondinis är ju iallafall 17, hon skriver på en lite högre nivå än farmor.
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-09-23 kl. 22:46.
2008-09-23, 22:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Idag har jag varit inne på kontoret och haft möte med
min chef. Som vanligt när vi ses så blir det en hel del
andra samtals ämnen som tar över...ler!
Men det var trevligt för jag har inte pratat med honom på länge
så det var dax nu. Alltid lika smaskigt snusk snack,vilket I love!

smaskigt snusk snack? Med chefen? Vilket I love? Hur fan skriver hon?
2008-09-23, 22:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamada
LR har blivit mentor!

Är detta ett inlägg från Slang bellan,eller är inlägget från Lindas blogg där någon dikterat för Linda vad hon skall skriva?
Är Kevin hemma och kan hjälpa sin mor att få till någon form av "ironi"?

Linda tror tydligen att slangbellan skriver blogg för att Linda är speciell och utvald på ett positivt sätt......
2008-09-23, 22:56
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Idag när jag var klar hos Bobby gick jag till Odenplan.
Där sprang jag på söta Blondinbella
Vad är protonkraschen mot denna brainstorm?

Hon sa att hon behövde ha råd från någon som var äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag har just om kändislivet. Ja just det ja. Kändis.

Hon ville ha råd och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag åker tunnelbana eller bara går bland massa folk som kommenterar en osv
Jag gav henne lite råd på säkerhets tänkande kring henne som person osv.
Jo folk kommenterar dig hela tiden och det är såååå jobbigt. Folk brukar kommentera ens person när man är känd och "känd". Och snälla svara på hur man brukar tänka på när man åker tunnelbana? Hoppas Farmor Anka bad om lite tips på hur man skriver korrekt med. Blondinis är ju iallafall 17, hon skriver på en lite högre nivå än farmor.

Nu måste jag ju ta ankan lite i försvar (herregud, jag håller tydligt på att bli sjuk... ) men hon är ju trots allt "känd", eller kanske ökänd det stavas, och har varit det ett tag. Det finns ju tydligen en del som tycker att hon är bra på vad det nu är hon gör.
Och oavsett vad man gillar Linda så har hon trots allt varit i massmedia mycket de senaste åren, hon måste ha en del bra råd att dela med sig av till blondis. Både hur man hanterar positiv och negativ uppmärksamhet. Så hon kan nog ha gett den yngre blondinen lite bra råd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in