2008-08-13, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69

Sveriges nya OS-hopp

Ny karriär på gång för Farmor?

Jävlar vad jag vill knulla den lilla slampan Linda! Sjuk tanke men jag blir fan kåt på den dumma kossan.
2008-08-13, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Ungefär som när hon frågar läsarna på sin blogg "vad tycker ni" och "vilken färg ska jag ha i köket?"

Jag brukar skriva sjuka frågor till Linda på hennes blogg....fast jag har aldrig fått svar.
2008-08-14, 08:46
Medlem
m68s avatar
Hon är sjuk men inte tillräckligt för att gå på casting, men hon kan nog inte gå på Guldknappenfesten. Jag tror inte ens att hon är inbjuden dit, varför skulle hon. Någon stilikon är hon ju inte.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/c35cd6b5-5495-486b-982b-caca36ac694e.jpg

Idag ska jag på casting!
Published: 47 minuter sedan

Jag har ju alltid den här blåsan om det
krisar sig,,,,,ler.

Heeeeeeeeeejjjjjjj!

Fan jag är fortfarande genom förkyld.
Den här hostan vill inte ge sig,suck.
Och ikväll är det Guldknappen och jag vet inte
om jag orkar gå på den när jag är så här snorig.
Hur kul är det och snurrvla och torka snor varannan minut.

Not!,,,,,,ja,,ja! vad är en bal på slottet?
Förmodlingen helt underbar.....

Men en sak som jag ska orka ta mig till idag är en casting
på en tv grej.Den som jag skulle ha gått på i måndags.
Men eftersom det var min första sjukadag så fick jag avboka
den tiden och då fick jag denna nya idag.

Det ska bli kul,för sist jag var på casting då var det för
BigBrother. Det är lite speciellt och sitta där framför två
personer och bli lite grillade,,,,,,skratt!
Vi får väl se hur det kommer att gå.

Angående Guldknappen galan återkommer jag med sen
hurvida jag ska gå eller ej.
Och jag har dessutom inte hunnit köpa mig en klänning,suck!

Kommentarer (12)
2008-08-14, 09:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Hon är sjuk men inte tillräckligt för att gå på casting, men hon kan nog inte gå på Guldknappenfesten. Jag tror inte ens att hon är inbjuden dit, varför skulle hon. Någon stilikon är hon ju inte.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/c35cd6b5-5495-486b-982b-caca36ac694e.jpg

Idag ska jag på casting!
Published: 47 minuter sedan

Jag har ju alltid den här blåsan om det
krisar sig,,,,,ler.

Heeeeeeeeeejjjjjjj!

Fan jag är fortfarande genom förkyld.
Den här hostan vill inte ge sig,suck.
Och ikväll är det Guldknappen och jag vet inte
om jag orkar gå på den när jag är så här snorig.
Hur kul är det och snurrvla och torka snor varannan minut.

Not!,,,,,,ja,,ja! vad är en bal på slottet?
Förmodlingen helt underbar.....

Men en sak som jag ska orka ta mig till idag är en casting
på en tv grej.Den som jag skulle ha gått på i måndags.
Men eftersom det var min första sjukadag så fick jag avboka
den tiden och då fick jag denna nya idag.

Det ska bli kul,för sist jag var på casting då var det för
BigBrother. Det är lite speciellt och sitta där framför två
personer och bli lite grillade,,,,,,skratt!
Vi får väl se hur det kommer att gå.

Angående Guldknappen galan återkommer jag med sen
hurvida jag ska gå eller ej.
Och jag har dessutom inte hunnit köpa mig en klänning,suck!

Kommentarer (12)

Jag hoppas att castinggänget inte läser Farmors blogg alltför noga. Hon avbokade tiden i måndags för att hon var sjuk och gick sen till Bobbys lägenhet och städade, hämtade ett 17 kilo tungt paket och släpade på det och shoppade sen litegrand som grädde på moset. Hörde jag sjuk..?
.
2008-08-14, 12:27
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag hoppas att castinggänget inte läser Farmors blogg alltför noga. Hon avbokade tiden i måndags för att hon var sjuk och gick sen till Bobbys lägenhet och städade, hämtade ett 17 kilo tungt paket och släpade på det och shoppade sen litegrand som grädde på moset. Hörde jag sjuk..?
.
Jag skulle tro att hon är en av de som kallar alla små förkylningar för att vara sjuk. Sjuk är man när man inte orkar, inte när snoret rinner lite.
2008-08-14, 12:34
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ingen av oss har väl någon aning om hon läser här men det finns saker som tyder på att hon åtminstone får vetskap om vad vi skriver ibland.

Att vi ibland formulerar oss som att vi talar direkt till henne är nog för att vi faktiskt skulle vilja säga saker och ting direkt till henne men får nöja oss med chansen att hon kanske läser här ändå.
.

Aha okej hehe...ja hon är allt ett patetiskt patrask iallafall

Jag tror hon kommer leva ensam som en eremit ute i skogen när hon är äldre för hon kommer ha bränt alla sina broar och då även insett själv hur sjukt hon betett sej i sitt liv.
2008-08-14, 12:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jag skulle tro att hon är en av de som kallar alla små förkylningar för att vara sjuk. Sjuk är man när man inte orkar, inte när snoret rinner lite.

Ja, med tanke på hur mkt hon ändå orkat så har du nog rätt. Den typen av människa som drabbas av katastrof när de bryter en nagel - inte konstigt hon är sjuk när snoret rinner. Märkligt att hon avbokade castingen i måndags ändå...
.
2008-08-14, 12:52
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
Aha okej hehe...ja hon är allt ett patetiskt patrask iallafall

Jag tror hon kommer leva ensam som en eremit ute i skogen när hon är äldre för hon kommer ha bränt alla sina broar och då även insett själv hur sjukt hon betett sej i sitt liv.

Haha, efter hennes dygn som kulturell person, givetvis helt seriöst satsat så tror jag att jag vill kalla henne en patetisk kultur!

Jag är rädd för att hon aldrig får insikt. Om ditt scenario sker så kommer det nog för henne vara helt obegripligt att det blivit så men slutsatsen blir att alla var avundsjuka och inte klarade av alla hennes framgångar. Missunnsamma jävlar helt enkelt.
.
2008-08-14, 13:01
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ja, med tanke på hur mkt hon ändå orkat så har du nog rätt. Den typen av människa som drabbas av katastrof när de bryter en nagel - inte konstigt hon är sjuk när snoret rinner. Märkligt att hon avbokade castingen i måndags ändå...
.
Castingen finns väl lika lite som inbjudan till Guldknappefesten Hon måste ju hålla kvar läsarna hmm hur göra?
Jo jag ljuger om en fest och en casting för ALLA vill se mig på bild och i tv. Hon är en stor jävla löjd.
Om jag mot allförmodan skulle bli magsjuk så är jag kass i 2-3 dagar efteråt, inte sugen på att ut och shoppa inte.
2008-08-14, 13:05
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Castingen finns väl lika lite som inbjudan till Guldknappefesten Hon måste ju hålla kvar läsarna hmm hur göra?
Jo jag ljuger om en fest och en casting för ALLA vill se mig på bild och i tv. Hon är en stor jävla löjd.
Om jag mot allförmodan skulle bli magsjuk så är jag kass i 2-3 dagar efteråt, inte sugen på att ut och shoppa inte.

Än finns det hopp och jag vill vara snäll nog att tro att hon inte skulle ljuga om vare sig casting eller Guldknapp men vem vet...

Vad betyder löjd? Har aldrig hört det förut, nåt dialektalt uttryck?

Eller hur?! Shopping är det minsta man vill engagera sig i. Möjligtvis att man orkar gnälla om att det var synd att man inte KAN shoppa men att faktiskt göra det är en omöjlighet. Inte fan orkar man städa och släpa paket heller.
.
2008-08-14, 13:12
Bannlyst
Citat:
Inte fan orkar man städa och släpa paket heller.
.
Linda är ju en speciell kvinna
2008-08-14, 13:13
Medlem
m68s avatar
Löjd kanske man bara säger här i Gbg, samma som tönt svårt att *översätta* haha.
Nu har hon ljugit ihop lite mer superviktiga möten, för jag tror inte att en liten förkylning skulle stoppa henne från att mingla med creme de la creme inom modeindustrin.

Japp! då är jag klar för att åka.
Först castingen sen ett annat viktigt möte,sen
hem.

Och jag har bestämt mig för att inte gå på Guldknappen
eftersom jag är så förkyld.
På en sån fest vill jag vara och känna mig pigg och
fräsch. Och det gör jag verkligen inte nu....tyvärr.
Jag hade verkligen velat gå,,,,

Men det kommer flera gånger och hälsan är "number ono"
för mig just nu.

För början av nästa vecka måste jag vara helt frisk,
för då har jag en plåtning som jag måste vara topp tio på.
Och mitten av nästa vecka ska jag på ett super viktigt
möte som jag måste se så bra ut som möjligt.
Hm,jag är såååå pirrig för det.

Jag har alldeles för mycket bra saker som står på spel.
Och då måste jag vara på topp,,,,,,,,(ler).
Får jag det jobbet, då är jag världens lyckligaste tjej.
Det är bara för bra för att vara sant isåfall ,helt enkelt.

Kommentarer (8)
Idag ska jag på casting!
Published: Idag, 07:56

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in