2008-09-22, 18:07
Bannlyst
hahaha............ ja lite roar våran farmor

2008-09-22, 18:26
Bannlyst
Vadå lite

Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Det är väl familj och vänner som ska bry sig?
2008-09-22, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Det är väl familj och vänner som ska bry sig?

tänker mer på hennes sätt att skriva hahaha!
överallt hahaha!
2008-09-22, 19:44
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
tänker mer på hennes sätt att skriva hahaha!
överallt hahaha!

Själv har jag stora problem med alla hennes "leeeer, skrattar". Jag blir tokig på det och nu insåg jag nåt annat. "Sååååååå söööööööööööööt" Min teori om att hon vill bli uppfattad som Melissas syster börjar rota sig till ett faktum i mitt huvud. Tyvärr har det ändrats från storasyster till lillasyster men det är ju hennes problem att deala med det. Jag börjar visst bli avprogrammerad.

Lonely star: Vad säger lilla mamsen om Fadderullans flirt med flickungen då?
.
2008-09-22, 20:38
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Sorry, dude. Låt dig inte luras! Bilden är tagen i somras, men KRAFTIGT retucherad. Detta kan inte nog betonas, så jag tar det igen, KRAFTIGT retucherad. Idag kan kreti och pleti se ut som movie-stars med datorns hjälp. Så även Farmor.

Men hon är i varje fall underbart skitsnygg på den retuscherade bilden...(som hon säkert inte har godkänt eftersom munnen ser så normal ut)
2008-09-23, 00:16
Medlem
BettyBoop80s avatar
Jag har inte tittat in i denna tråden på ett tag men nu måste jag ju bara in och fråga vad ni sysslar med?? Va?? Hur beter ni er mot stackars Linda? Driva med henne på detta sätt...det luktar avund sjuka låååång väg. Ni vill också ha hennes vackra kropp, hennes fasta och helt normala bröst, hennes underbara och välformade läppar - tänk er själva att kunna göra en plut mun på det sätt som Linda kan, ni är bara avund sjuka för NI inte har fått ett erbjudande om en roll i en p-film. Sen för att inte tala om hennes intlell...intitllle...intilllegilens...intilllitf. ..hur smart hon är, ni är bara avund sjuka...

Nä, nä...jag kan inte ens låtsas för ett ögonblick...vad har hon gjort med sig, för var bild jag ser så ser hon mer och mer ut som en transa...ser hon inte sig själv i spegeln? Jag hoppas att hennes otroligt söta dotter aldrig känner några behov av att operera sig!

Herregud, Linda bör verkligen växa upp, hon är för f*n en vuxen människa och mamma till Melissa, inte hennes omogna lill'syrra. Usch, så retad jag blir på henne.

Och, nej, jag är inte "avund sjuk" (för fanken, jag vet att det är ett ord så ingen trodde att jag stavar så) jag trivs bättre med mina överviktskilon än vad jag hade om jag hade sett ut som henne, naturligt är så mycket vackrare!
2008-09-23, 04:56
Medlem
thabitas avatar
Man undrar hur folk, vänner och släktingar, i Lindas närvaro är funtade. Tycker verkligen de att Linda ser bra ut nu?
Skulle jag vara hennes morsa/farsa/brorsa/vän, så skulle jag ta fram gummiklubban och banka henne hårt i skallen tills hon fick tillbaka vett och sans. Fast å andra sidan har hon väl aldrig haft något vett å sans, och då är det svårt att få tillbaka det.

Men å andra sidan (igen), så undrar man ju varför hon har blivit som hon är, så det kanske inte är så konstigt egentligen. Något gick väldigt fel på vägen.

/själv morsa till fyra ungar mellan 29 och 18 år, varav tre är tjejer och ja, det har varit ett helvete ibland med att få till deras självkänsla, att de duger som de är, när de ser sjuka ideal överallt i samhället och på TV. Men det gick.
2008-09-23, 14:22
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jag har inte tittat in i denna tråden på ett tag men nu måste jag ju bara in och fråga vad ni sysslar med?? Va?? Hur beter ni er mot stackars Linda? Driva med henne på detta sätt...det luktar avund sjuka låååång väg. Ni vill också ha hennes vackra kropp, hennes fasta och helt normala bröst, hennes underbara och välformade läppar - tänk er själva att kunna göra en plut mun på det sätt som Linda kan, ni är bara avund sjuka för NI inte har fått ett erbjudande om en roll i en p-film. Sen för att inte tala om hennes intlell...intitllle...intilllegilens...intilllitf. ..hur smart hon är, ni är bara avund sjuka...

Nä, nä...jag kan inte ens låtsas för ett ögonblick...vad har hon gjort med sig, för var bild jag ser så ser hon mer och mer ut som en transa...ser hon inte sig själv i spegeln? Jag hoppas att hennes otroligt söta dotter aldrig känner några behov av att operera sig!

Herregud, Linda bör verkligen växa upp, hon är för f*n en vuxen människa och mamma till Melissa, inte hennes omogna lill'syrra. Usch, så retad jag blir på henne.

Och, nej, jag är inte "avund sjuk" (för fanken, jag vet att det är ett ord så ingen trodde att jag stavar så) jag trivs bättre med mina överviktskilon än vad jag hade om jag hade sett ut som henne, naturligt är så mycket vackrare!

http://www.youtube.com/watch?v=AMBACjWLALk&feature=related

Enligt Farmor så sjunger vi på denna låt dygnet runt förmodar jag.

Förövrigt kan jag bara hålla med dig!
.
2008-09-23, 14:24
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Man undrar hur folk, vänner och släktingar, i Lindas närvaro är funtade. Tycker verkligen de att Linda ser bra ut nu?
Skulle jag vara hennes morsa/farsa/brorsa/vän, så skulle jag ta fram gummiklubban och banka henne hårt i skallen tills hon fick tillbaka vett och sans. Fast å andra sidan har hon väl aldrig haft något vett å sans, och då är det svårt att få tillbaka det.

Men å andra sidan (igen), så undrar man ju varför hon har blivit som hon är, så det kanske inte är så konstigt egentligen. Något gick väldigt fel på vägen.

/själv morsa till fyra ungar mellan 29 och 18 år, varav tre är tjejer och ja, det har varit ett helvete ibland med att få till deras självkänsla, att de duger som de är, när de ser sjuka ideal överallt i samhället och på TV. Men det gick.

Jag har haft rätt bra koll på Farmor sen BB-tiden och jag har konstaterat att det måste ligga till som så att äpplet faktiskt inte faller så långt från trädet. Eftersom hon inte verkar ha brytit med sin familj så har de ju inte försökt tala henne tillrätta alltför mkt och därmed av samma skrot och korn.
.
2008-09-23, 16:17
Medlem
Tolvans avatar
Linda hade väl en väldigt taskig relation till sin mamma efter BB eftersom mamman inte gillade Lindas livsstil, men nu har den blivit bättre? Taskiga relationer går som en röd tråd genom hennes liv.
2008-09-23, 16:24
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
http://www.youtube.com/watch?v=AMBACjWLALk&feature=related

Enligt Farmor så sjunger vi på denna låt dygnet runt förmodar jag.

Förövrigt kan jag bara hålla med dig!
.

Jag gör inget annat än att sjunga denna låt dagarna i ända...och framför mina ögon ser jag Ankan och Bäckrothen...ja, inget annat. Vad ska jag göra, finns det någon bot ??
2008-09-23, 17:14
Medlem
Zahs avatar
Bläddrade igenom Lindas blogg och såg detta inlägg:

JAG RINGDE 112!!!

Funderar på om man kanske skulle tipsa aftonbladets "svenska hjältar". http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in