Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det är en fikastund jag skulle hänga med på utan att tveka. Det vore väldigt roligt att få ställa lite frågor och höra svaren och se hur hon klarar sig ur de följdfrågor som uppstår.
Angående sexandet så tänkte jag först på slentriansex. "Gör det du ska och säg till när du är klar"-stuket. Men sen mindes jag att Farmor sagt att knulla är det enda hon är bra på så det KAN ju ha varit fortsatt action i sänghalmen trots allt.
Jag tror att bloggandet är enormt jobbigt för henne. Hon vill tjäna pengar på att ha en intressant och välbesökt blogg men det är nog väldigt jobbigt att uppehålla skenet av att hon lever ett superintressant liv när det inte händer så mkt. Hon anser att bloggen gör att läsarna får lära känna henne men det hon inte fattat är att i vanliga människors liv så går livet under det ytliga också. Vi lär inte känna en person som bara pratar om träning, räksallad och hemliga möten. Dessa personer blir i regel inte alltför långvariga i våra liv. Farmor bör se upp lite.
.
Hmm skulle ju kunna gå att arrangera. Bara att skicka ett mail och säga att man vill göra en intervju för en tidning det. Då hamnar man även på bloggen som "ett hemligt möte med en tidning angående en plåtning"
Det Linda inte fattar är att hennes superintressanta liv hon alltid velat leva består av 90 % tråkiga vardagsstunder. Särskilt blir det så när man har barn. Hon skulle ju kunna ha ett jetsetliv om hon nu vart känd på riktigt och fått gå på premiärer och klubbar istället för att vika ut sig i löjliga mammabantarprogram på TV8.
Jämför med blondinbellas blogg som, otroligt nog, faktiskt är intressantare än farmors (även om den inte alls är bra) .
Jag tror nog säkert det var stenhård action i sänghalmen hos familjen Rosing för det är väl nånting som bimbos är bra på

Om det nu inte blir så att dom anser sig vara så snygga att dom bara kan ligga där och göra ingenting men få massa sex ändå.
F ö så anser jag att människor som ser det som nödvändigt att skryta om hur bra dom är i sängen verkligen inte alls är det. För är man bra så upptäcker ju ens tilltänkta partner det vid tillfället för älskogen. Varför annonsera ut det om man inte vill ha uppmärksamhet? Jag förstår att en prostituerad gärna framhäver detta faktum men en tvåbarnsmorsa från förorten?