2008-08-31, 12:58
  #4993
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
Linda Rosing'citat:
"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."
"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"
"Jag fick inflammation i silikonet"

Fler finns på
http://pelle88.blogspot.com/2008/07/linda-rosing-sger-som-hon-tror-det-r.html


*hysteriskt fniss*
2008-08-31, 13:02
  #4994
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Behöver man tänka när man har sex?

Kanske därför hon anser att hon är bra på att knulla? För då behöver hon ju inte tänka utan kan koppla in sitt muskelminne!
Samma muskelminne som hon aktiverar när hon har sin träningsperiod!


hehe! Tydligen så bimbofierar hon hela tankesättet för hon fattar ju inte vikten av en bra diet när man tränar.
Noterar även att hon numera tycker Bobby är världens bästa frisör...nyss var det Tito Frez. Verkar som att alla som gör henne tjänster blir världens bästa en astund innan hon kasserar dom....
2008-08-31, 13:07
  #4995
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
Linda Rosing'citat:
"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."
"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"
"Jag fick inflammation i silikonet"

Fler finns på
http://pelle88.blogspot.com/2008/07/linda-rosing-sger-som-hon-tror-det-r.html

Citaten var skrämmande men undra om inte bilden var snäppet värre?
2008-08-31, 13:15
  #4996
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det är en fikastund jag skulle hänga med på utan att tveka. Det vore väldigt roligt att få ställa lite frågor och höra svaren och se hur hon klarar sig ur de följdfrågor som uppstår.

Angående sexandet så tänkte jag först på slentriansex. "Gör det du ska och säg till när du är klar"-stuket. Men sen mindes jag att Farmor sagt att knulla är det enda hon är bra på så det KAN ju ha varit fortsatt action i sänghalmen trots allt.

Jag tror att bloggandet är enormt jobbigt för henne. Hon vill tjäna pengar på att ha en intressant och välbesökt blogg men det är nog väldigt jobbigt att uppehålla skenet av att hon lever ett superintressant liv när det inte händer så mkt. Hon anser att bloggen gör att läsarna får lära känna henne men det hon inte fattat är att i vanliga människors liv så går livet under det ytliga också. Vi lär inte känna en person som bara pratar om träning, räksallad och hemliga möten. Dessa personer blir i regel inte alltför långvariga i våra liv. Farmor bör se upp lite.
.

Hmm skulle ju kunna gå att arrangera. Bara att skicka ett mail och säga att man vill göra en intervju för en tidning det. Då hamnar man även på bloggen som "ett hemligt möte med en tidning angående en plåtning"
Det Linda inte fattar är att hennes superintressanta liv hon alltid velat leva består av 90 % tråkiga vardagsstunder. Särskilt blir det så när man har barn. Hon skulle ju kunna ha ett jetsetliv om hon nu vart känd på riktigt och fått gå på premiärer och klubbar istället för att vika ut sig i löjliga mammabantarprogram på TV8.
Jämför med blondinbellas blogg som, otroligt nog, faktiskt är intressantare än farmors (även om den inte alls är bra) .
Jag tror nog säkert det var stenhård action i sänghalmen hos familjen Rosing för det är väl nånting som bimbos är bra på Om det nu inte blir så att dom anser sig vara så snygga att dom bara kan ligga där och göra ingenting men få massa sex ändå.
F ö så anser jag att människor som ser det som nödvändigt att skryta om hur bra dom är i sängen verkligen inte alls är det. För är man bra så upptäcker ju ens tilltänkta partner det vid tillfället för älskogen. Varför annonsera ut det om man inte vill ha uppmärksamhet? Jag förstår att en prostituerad gärna framhäver detta faktum men en tvåbarnsmorsa från förorten?
2008-08-31, 14:33
  #4997
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
hehe! Tydligen så bimbofierar hon hela tankesättet för hon fattar ju inte vikten av en bra diet när man tränar.
Noterar även att hon numera tycker Bobby är världens bästa frisör...nyss var det Tito Frez. Verkar som att alla som gör henne tjänster blir världens bästa en astund innan hon kasserar dom....

Hennes "vänner" degraderas nog när de råkat säga något som inte passar Farmor. Hon tolkar det som elakheter eller ren avundsjuka och vips har hon skaffat sig en ny "vän" som är världens bästa.
.
2008-08-31, 14:45
  #4998
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Hmm skulle ju kunna gå att arrangera. Bara att skicka ett mail och säga att man vill göra en intervju för en tidning det. Då hamnar man även på bloggen som "ett hemligt möte med en tidning angående en plåtning"
Det Linda inte fattar är att hennes superintressanta liv hon alltid velat leva består av 90 % tråkiga vardagsstunder. Särskilt blir det så när man har barn. Hon skulle ju kunna ha ett jetsetliv om hon nu vart känd på riktigt och fått gå på premiärer och klubbar istället för att vika ut sig i löjliga mammabantarprogram på TV8.
Jämför med blondinbellas blogg som, otroligt nog, faktiskt är intressantare än farmors (även om den inte alls är bra) .
Jag tror nog säkert det var stenhård action i sänghalmen hos familjen Rosing för det är väl nånting som bimbos är bra på Om det nu inte blir så att dom anser sig vara så snygga att dom bara kan ligga där och göra ingenting men få massa sex ändå.
F ö så anser jag att människor som ser det som nödvändigt att skryta om hur bra dom är i sängen verkligen inte alls är det. För är man bra så upptäcker ju ens tilltänkta partner det vid tillfället för älskogen. Varför annonsera ut det om man inte vill ha uppmärksamhet? Jag förstår att en prostituerad gärna framhäver detta faktum men en tvåbarnsmorsa från förorten?

Underbar idé! Tänk dig ett mail till henne där vi säger att vi är från Flashback och vill fråga lite om hennes intressanta liv och göra ett inlägg om saken, gärna med tillhörande bild. Jag är rätt övertygad om att hon skulle köpa det utan att fundera på vad Flashback var för något och utan att registrera att det handlar om ett inlägg och inte en artikel.

Jag tror att några av anledningarna till att hon inte fattar det förutom den uppenbara - saknad av några hjärnceller, är att hon verkligen TROR att pga att hon är schnygg, figurerar i pressen och har en välbesökt blogg så för hon per automatik ett intressant liv. Att hon sen inte fattar varför merparten av responsen är som hon säger elakheter beror på det uppenbara problemet jag skrev ovan.

Anledningen till varför hon skryter om sängkapaciteten beror nog på att hon aldrig är nöjd med det hon har, hon tror hela tiden att hon kan få något/det bättre. Att locka med sjusärdeles älskog gör att aspiranter anmäler sig och därmed kan hon gå igenom dessa och se vem som kan tänkas vara potentiell pojkvän. Fadderullan verkar vara det bästa alternativet hon haft så här långt, han är den ende mig veterligen som hon gått tillbaka till. Han är dock inte den ultimate eftersom det tar slut varje gång de blivit ihop igen. Hon kommer förmodligen alltid att vara en sökare så länge som hon inte inser och också rannsakar sina inre problem.

/MissTaken, för stunden hobbypsykolog.
.
2008-08-31, 15:00
  #4999
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
Linda Rosing'citat:
"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."
"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"
"Jag fick inflammation i silikonet"

Fler finns på
http://pelle88.blogspot.com/2008/07/linda-rosing-sger-som-hon-tror-det-r.html
Det där har inte postats här 593 gånger förut iaf. Aja kanske kan vara kul läsning för någon ny läsare.
2008-08-31, 15:12
  #5000
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det där har inte postats här 593 gånger förut iaf. Aja kanske kan vara kul läsning för någon ny läsare.

Det är bra att såna där saker tas fram igen för nytillkomna läsare/skrivare i tråden. Nackdelen med så här långa trådar är att inte ens vi aktiva minns allt som skrivits och som ny orkar väl ingen läsa tråden från början och därmed ha tagit del av allt som sagts eller postats.
.
2008-08-31, 16:15
  #5001
Medlem
Fru Fossils avatar
Kollade just på hennes besökstatistik. http://www.bloggtoppen.se/blogg/25576/
Vet inte om det är tillförlitligt - allt på internet kanske inte är sant.

Men om det är sant är det ganska rolig läsning...
Enligt ett diagram - som jag inte duger till att kopiera har besöksantalet på frk Rosings blogg sjunkit från nånstans mellan 24-30000 till typ 10000 den här veckan.

Hängpattemaffians bojkott fungerar!
2008-08-31, 16:32
  #5002
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det är bra att såna där saker tas fram igen för nytillkomna läsare/skrivare i tråden. Nackdelen med så här långa trådar är att inte ens vi aktiva minns allt som skrivits och som ny orkar väl ingen läsa tråden från början och därmed ha tagit del av allt som sagts eller postats.
.
Näe tråden börjar bli lång nu både på gott och ont. Vi skulle dock behöva lite nytt skvaller, om Linda nu tog steget till vuxenfilm så hade det förgyllt den mörka hösten något. Hur många sidor tror du att du har skrivit av dessa 400eller vad det är?
2008-08-31, 21:16
  #5003
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Kollade just på hennes besökstatistik. http://www.bloggtoppen.se/blogg/25576/
Vet inte om det är tillförlitligt - allt på internet kanske inte är sant.

Men om det är sant är det ganska rolig läsning...
Enligt ett diagram - som jag inte duger till att kopiera har besöksantalet på frk Rosings blogg sjunkit från nånstans mellan 24-30000 till typ 10000 den här veckan.

Hängpattemaffians bojkott fungerar!

Jag har ingen koll på tillförlitligheten vad gäller sånt men det är om det är trovärdigt VÄLDIGT kul att se att vår bojkott funkar! Jag måste erkänna att jag inte trodde det skulle märkas så markant. många fler måste i det tysta ha hakat på. Jag vet ju att jag nog aldrig gick in så det kom upp i tvåiffrigt
per dag och SÅ förskräckligt många är vi ju inte som öppet talat om att vi bojkottar. Kul, tack för infon Frun!
.
2008-08-31, 21:21
  #5004
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Näe tråden börjar bli lång nu både på gott och ont. Vi skulle dock behöva lite nytt skvaller, om Linda nu tog steget till vuxenfilm så hade det förgyllt den mörka hösten något. Hur många sidor tror du att du har skrivit av dessa 400eller vad det är?

Själv älskar jag hösten och vinterhalvåret rakt av så jag hoppas hon håller sig lite passiv ang vuxenfilmandet. Jag blommar upp på hösten har mkt runt mig - tvärtom mot alla andra som typ går i ide under samma period. Lite nytt fräscht skvaller behöver vi dock helt klart. Du kan vara vår nya mullvad som går in och läser och sen berättar för oss..?

Inte ens en tiondel tror jag. Baserar det på att någon klippte in här i tråden för x antal månader sen att jag hade typ 250 (om jag minns rätt) inlägg i tråden och den är nu på ungefär 4500 (minnet igen) Kanske har jag kommit upp i en tiondel men tvivlar starkt på det.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in