2008-08-26, 21:41
  #4885
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Meningsuppbyggnaden är bättre dessutom. Har Nisse börjat arbeta med blogginläggen nu genom att skriva om dem?
.

Jag gissar mer på att Kevin hjälp till med svenskan!
2008-08-26, 21:43
  #4886
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
12 år anses som en gräns när det gäller barns tyckande i vårdnadstvister.
Jäntan är 14 och får väl säga till om en del,men den juridiska biten är det vårdnadshavaren som har fram tills ungen är 18.

Eftersom ingen nämner de övriga halvsyskonen till Melissa,så tror jag att skon klämmer där. Melissa säger ju själv om Kevin att det är hennes favoritbror.

Att pappan har någon form av intelligens visar ju melissas skolresultat på,om det nu stämmer med det som Linda kvackar om!

Okej, tack då vet jag det. Som pappa till ett barn med henne skulle jag aldrig släppa iväg full vårdnad på Farmor utan begära så mkt umgänge/vårdnad det bara går tills Melissa är 18 då.

Vad jag förstår har pappan varit tillsammans med styvmamman i många år nu och Melissa har levt med halvsyskon och ev styvsyskon i typ lika många år. Min magkänsla säger att det inte är DÄR problemet ligger men jag har haft fel förr.

Tur för Melissa att äpplet inte föll långt från DET trädet, kunde varit det andra trädet.
.
2008-08-26, 21:45
  #4887
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag gissar mer på att Kevin hjälp till med svenskan!

Den ungen kan det i sånt fall bli nåt stort av bara han slipper lära allt om botox och sånt som mamma gillar.
.
2008-08-26, 22:59
  #4888
Bannlyst
Lägg ned tråden

I börsspråk vill man haussa hennes tråd. Hon får får sponsorer. Man kan se det på att det är nästan samma nick som får upp tråden till topp
2008-08-27, 06:01
  #4889
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och med detta vill du säga.....?

Att intelligens ärvs på mödernet, kanske?
Något som anses bevisat om jag förstått det rätt.

Och så över till något helt annat:

Om jag inte minns fel får barn välja vem de vill bo hos när de fyllt 12.
Så Melissas pappa kanske är mer eller mindre utan alternativ?

Men nog borde även sånt gå att få rätsida på. I alla fall om mamman heter Linda Rosing.
2008-08-27, 07:03
  #4890
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
hahahaha. Vilken kvinna, vilken anka.
2008-08-27, 09:28
  #4891
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Att intelligens ärvs på mödernet, kanske?
Något som anses bevisat om jag förstått det rätt.
Japp det stämmer. Jag valde moder till mina barn med det i baktanke. Och det blev inte Linda Rosing.
__________________
Senast redigerad av rogerk 2008-08-27 kl. 09:31.
2008-08-27, 11:42
  #4892
Medlem
m68s avatar
Men det här fotot kan hon inte vara nöjd med. Hon ser ut som en 45 åring som tror att hon är 25.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/253e6b9e-a91d-49a3-bc5e-1bf32cce8db0.jpg
2008-08-27, 11:53
  #4893
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Att intelligens ärvs på mödernet, kanske?
Något som anses bevisat om jag förstått det rätt.

Och så över till något helt annat:

Om jag inte minns fel får barn välja vem de vill bo hos när de fyllt 12.
Så Melissas pappa kanske är mer eller mindre utan alternativ?

Men nog borde även sånt gå att få rätsida på. I alla fall om mamman heter Linda Rosing.

Ja, då är det ju tvärkört för Melissa när hon nu bor hos Farmor och inte får inputs från andra faktiskt tänkande människor...men vad förväntar jag mig av en anka egentligen..?!
.
2008-08-27, 11:54
  #4894
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Men det här fotot kan hon inte vara nöjd med. Hon ser ut som en 45 åring som tror att hon är 25.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/253e6b9e-a91d-49a3-bc5e-1bf32cce8db0.jpg

Hankypankyfri zon...? Vill inte riskera min bojkott.
.
2008-08-27, 11:56
  #4895
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hankypankyfri zon...? Vill inte riskera min bojkott.
.
Japp
2008-08-27, 12:02
  #4896
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Japp

Tack!

Den där bilden var en av de värsta jag sett på henne måste jag säga. Vad har hon gjort med sig själv? Det var ju en vacker dam som gick in i BB-huset och hon har förfallit så pass extremt mkt på bara 6 år? Hon kommer inte åldras med grace.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in