2008-09-19, 22:11
  #5485
Medlem
m68s avatar
Nu kl 11 kommer repris på hål i väggen, jag missade det sist. Kanske ska kolla in slabben nu då.
2008-09-19, 22:17
  #5486
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geeten
Jag tittade bara väldigt snabbt när jag strosade ned för biblioteksgatan, men jag har för mig att hon i alla fall satt där med en till två män, och hon pratade dessutom med en annan man som stod utanför uteserveringen.


Antagligen kunder till henne.
Hon vill väl inte släpa hem kundstocken till blacke berga då hon bor på nedre botten!

Tänk om någon kommer och tar för sig gratis mus!
2008-09-19, 22:20
  #5487
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Nu kl 11 kommer repris på hål i väggen, jag missade det sist. Kanske ska kolla in slabben nu då.

När jag läste ditt inlägg blev min första tanke frk Anka stående på knä i ett rum med hål i väggen
2008-09-19, 22:21
  #5488
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
När jag läste ditt inlägg blev min första tanke frk Anka stående på knä i ett rum med hål i väggen
Ja men det kanske inte var så tokigt tänkt.
Vad sysslade hon med i Barca tro?
2008-09-19, 22:24
  #5489
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Linda pratar om kill kompis lunchen på East. Och hon har gjort en "sak" som inte involverar att skaffa ett rättstavningsprogram.


Han undrar tydligen inte över VARFÖR fok tittar?

Tittar,pekar,fnissar,gapflabbar högt över att en kvinna valt att sätta rövhålet under näsan och installerat airbags(inbyggd flytväst?)under hakan!
2008-09-19, 22:28
  #5490
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Han undrar tydligen inte över VARFÖR fok tittar?

Tittar,pekar,fnissar,gapflabbar högt över att en kvinna valt att sätta rövhålet under näsan och installerat airbags(inbyggd flytväst?)under hakan!

Haha det skojsiga är att hon tog ju rövfett och satte in i truten.
2008-09-19, 22:30
  #5491
Medlem
z2joiss avatar
Slangbella är definitivt inte skriven av Linda. Tro mig, den är skriven av en person som stavar fel med flit. Jag vet.
2008-09-19, 22:34
  #5492
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Slangbella är definitivt inte skriven av Linda. Tro mig, den är skriven av en person som stavar fel med flit. Jag vet.

Men det är väl ingen som tror det.
Den bloggen är ju alldeles för underfundig för att vara skriven av Slabben. Det är nog någon skojsig FBare som typ......
2008-09-20, 00:30
  #5493
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Men det är väl ingen som tror det.
Den bloggen är ju alldeles för underfundig för att vara skriven av Slabben. Det är nog någon skojsig FBare som typ......

Slang bella är ,för en gångs skull,en läsvärd blogg som dessutom är rolig!! Att tom slang bellan duschar topless,var ju bara såå roligt! Linda skulle aldrig kunna få till något sådant. Inte ens med nitroglycerin!

Slang bellan lever ett påhittat liv,lite typ "sin city"...Linda däremot......

Melissa valde höstgrå badlakan,Linda valde täcken. Valde hon inte dessutom NYA täcken på IKKI?

Undrar vad melissa tycker om att ha en mor som knäcker extra som escort? Eller kallar hon det "glamourmodell"? Att Linda helt klart tar betalt för att erbjuda sitt umgänge,vet vi redan.Vad vi inte vet,är i vilken utsträckning det är.
Att weekendtripperna kommer öka,är jag rätt säker på.Och att bloggandet kommer att minska,är även det rätt självklart!

Med tanke på alla "affärsmöten" och "anbud" som Linda yrat om i bloggen,och som dessutom inte visat sig sig bli något av!Dessa har väl varit möten av affärstyp som man inte hänger ut på en blogg för offentligheten och barnens fäder att få läsa om.

"Jag har duschat mig. Det var skönt. Nu är jag grymmt schnygg.Jätte schnygg.Schnygg som ett grymmt kvinna kan vara. Jag!*lerskrattar*
Ska på special möte. Ett möte som är hemligt. Men finns i mitt inter nät. Men hemligt. Ni får veta mer sen. Men just nu är det jätte hemlgt.*ler,ler,ler* Så hemligt att jag inte heller vet. Men jag vet mer än er! Just nu! Ska få vin,räk sallad och lite grymmt power pole! Lägger upp bilder sen,för jag ska få bli fottad! Svårt att alltid bli fottad topp less,men jag är ju jag! Alltså! *skrattar,ler*

Skall även "callgirl,escort,glamourmodell"skrivas in på Lindas visitkort?

Vanliga människor,som kungen och usa:s president har ett litet slimmat visitkort med en enkel logga på,Linda kör med ett plastat A4-ark där det viktigaste är inklämt på båda sidorna!

Tror jag ska till ikki på kungenskurva i morgon,men inte bland folk då jag blir såsvett,om nu det inte är min bästa vän inna från barca där! Givetvis så har jag sovit som en gud inna under mina täcken,invirad i ett höstgrått badlakan fråm Hemtex!
2008-09-20, 09:00
  #5494
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Slangbella är definitivt inte skriven av Linda. Tro mig, den är skriven av en person som stavar fel med flit. Jag vet.

Det finns nog inte en enda person som trott att Slangbella är Farmors verk. Du verkar känna bloggaren, hälsa att det är enormt bra och kul och jag tror att tom Farmor skulle bli bitter och avis över att själv inte kunna skriva lika bra om sig själv.
.
2008-09-20, 09:08
  #5495
Medlem
William Hainess avatar
Melissas förvandling till Linda del 2 är snart komplett:

2008-09-20, 09:18
  #5496
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Melissas förvandling till Linda del 2 är snart komplett:


Ehhh, blev det inte lite underligt nu? Vilken mamma ger en "födelsedags pressent" men ändå inte ger den förrän nu men menar ändå att det är en födelsedagspresent? Visste stackars Melissa om att hon fick den men fick inte veta vad det var då? Var hon ovetandes fram till avslöjandet? FÖRSENAD födelsedagspresent kan jag väl kanske gå med på men icke att hon fick det i födelsedagspresent. Farmor ÄR rätt märklig alltså!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in